×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تابلو سفال نقش برجسته

از نظر قیمتهایی که برای انواع تابلو سفال نقش برجسته در نظر گرفته می شود، هم باید بدانید که بسیار منصفانه می‌ باشند. خرید تابلوهای سفالی از لحاظ اقتصادی هم گزینه مناسب تری می باشد.

شما با خرید آنها به حفظ سلامت محیط زیست هم کمک کرده اید، زیرا از جنس مواد طبیعی ساخته شده اند.برای ساخت این تابلوها از سبکهای گوناگون استفاده می‌ شود و تابلوهای سفالی دارای دنیایی بسیار پیچیده و متنوع هستند که اگر شما بتوانید با تمامی مدلهای گوناگون آنها آشنایی لازم را کسب کنید، بدون شک انتخاب درست تری خواهید داشت.

روح بخشیدن به اماکن عمومی یکی از کارهایی است که در سالهای اخیر بسیار شاهد آن هستیم که اتفاقا با استقبال شهروندان مواجه شده است تابلو سفال برجسته پازلی با طراحی خیره کننده از جمله هنرهایی است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد که با قیمت های عالی و مناسبی موجودند.

word image 213437 1 - تابلویی که ورق های طلا را به زندگی ام آورد -

تابلو سفالی دیواری

امروزه برای زیبا سازی خانه از تابلو سفالی دیواری بسیار مختلفی استفاده خواهند کرد که سفال نقش برجسته مینیاتوری یکی از این نمونه ها خواهد بود. در بازار دکور و دکوراسیون منزل موارد مختلف وجود دارد که شما می توانید این محصول را نسبت به نیاز و سلیقه خودتان تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.همچنین به دلیل داشتن تنوع در این محصول موجب شده است که قیمتهای مختلف داشته باشد که به شما در انتخاب کمک بسیاری را خواهد کرد.

در ضمن فاکتورهای مختلف وجود دارد که مانند ابعاد، مدل، طرح و جنس می باشد که موجب قیمت متفاوت نسبت به هم می باشد. نقش و نگاره زیبایی که این تابلو خواهد داشت باعث شده است تا توجه مردم در نقاط کشور به این تابلو جذب شود.

word image 213437 2 - تابلویی که ورق های طلا را به زندگی ام آورد -

تابلو سفال

اگرچه در ساخت تابلو سفال از خاک رس استفاده می شود اما برای استحکام و کارایی بیشتر این خاک رس را با خاک اره، کلاله نی، کاه و الیاف شیشه ای ترکیب می کنند که کامپوزیتی محکم به دست می آید و آن را در برابر ضربه با دوام می کند.

یکی از مزیتهای این تابلوهای منحصر به فرد و خلاقانه این است که در عین حال که نما و ظاهری چشم نواز دارند به دلیل مواد اولیه ساده و در دسترس قیمت کمتری نسبت به دیگر تابلوهای تزیینی دارند. قاب استفاده شده در این تابلوها معمولا قابهای چوبی و برنجی است که زیبایی آنها را چند برابر می کند و همچنین رنگ آمیزی خاص این تابلوها برجستگی نقش آنها را بیشتر خواهد کرد.

در سالهای اخیر این تابلوها در بازارهای جهانی با استقبال تاجران همراه بوده است که در آن از نقش گل، چهره انسان استفاده شده که ابعاد آن در اندازه مینیاتوری و کوچک بوده، اگر دقت کرده باشد سفااگرانی که تابلو سفالی می سازند.

word image 213437 3 - تابلویی که ورق های طلا را به زندگی ام آورد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.