×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

یخچال ویترینی مرغ

یخچال ویترینی مرغ از تجهیزات بسیار مهم و کاربردی می باشد که با ویژگی های متمایز و منحصر به فرد خود، بیشترین کارایی را در حفظ سلامت مواد غذایی دارد.

این نوع یخچال کاملا جادار بوده و می تواند حجم زیادی از محصولات و مواد غذایی را درون خود جای دهد و از فساد و خرابی آن ها جلوگیری نماید.

یخچال صنعتی مرغ، یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد که حتما در مرغ فروشی ها آن را دیده اید.

این نوع از یخچال دارای ابعاد و اندازه ها و مدل های متنوع بوده که از رایج ترین مدل های آن می توان به یخچال ایستاده اشاره نمود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (26).jpg

یخچال ویترینی کبابی

یخچال ویترینی کبابی از تجهیزات کاربردی و مهم در کبابی ها، رستوران ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی می باشد که برای نگهداری از گوشت و محصولات پروتئینی مورد استفاده است‌. این یخچال به صورت ایستاده و در مدل های تک درب و دو درب تولید می شود و از لحاظ ابعاد و اندازه، تنوع بالایی دارد.

در تولید این محصول از بهترین نوع متریال استفاده می شود و اصول ساخت آن بر پایه استانداردهای جهانی صورت می گیرد و به طور کلی تمامی نیازهای مصرف کنندگان را پاسخگو می باشد.

برای خرید یخچال ویترینی کبابی با قیمت عالی، بهترین راه مراجعه مستقیم به مراکز تولید کننده این محصول به صورت حضوری یا غیر حضوری می باشد.

در این صورت به دلیل حذف شدن واسطه ها در خرید، قیمت محصول کاهش می یابد و به صرفه تر می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (27).jpg

یخچال ویترینی گوشت

یخچال ویترینی گوشت یکی از ضروری ترین تجهیزات برای قصابی ها و آشپزخانه های بزرگ صنعتی محسوب می شود و بر حسب کاربردی که دارد موتور آن قوی تر از یخچال های سوپرمارکتی و لبنیاتی است. این یخچال ها در انواع ویترینی (جزیره) و ایستاده، دو درب و سه درب موجود هستند که در یخچال های ایستاده بنا به درخواست مشتری امکان نصب لاشه آویز وجود دارد، لاشه آویز باعث می شود تا گوشت داخل یخچال بهتر در معرض دید مشتری باشد.

 با این حال برخی دیگر ترجیح می دهند که گوشت روی طبقات چیده شود که به این منظور استفاده از یخچال ایستاده طبقه دار یا یخچال جزیره پیشنهاد می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (28).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.