پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آپشن های خودرو، مزایای خرید مانیتور فابریک مزدا
    26 آذر 1401 - 7:52
    شناسه : 213486
    0

    در این مقاله پیرامون مزایای خرید مانیتور فابریک مزدا و سایر تجهیزات جانبی آن صحبت خواهیم کرد.

    پ
    پ

    آپشن خودرو مزدا

     

    زمانی که برای اولین بار، ماشین خریدید را به یاد دارید؟ زمانی که مدل خودرو خود را تغییر داده و ماشین بهتری خریداری کردید؛ چه حسی داشتید؟ همگی ما در چنین مواقعی خوشحال هستیم. حتی ممکن است خرج های جانبی دیگری برای تغییر ظاهر یا باندها و … انجام دهیم تا عملکرد و ظاهر ماشین را تغییر داده باشیم. امروزه خودروها تغییرات زیادی داشته و روی برخی از آن ها، آپشن های خاصی نصب می شود. مانند خودرو مزدا، که مجهز به مانیتور است. در این مقاله پیرامون مزایای خرید مانیتور فابریک مزدا و سایر تجهیزات جانبی آن صحبت خواهیم کرد.

    انواع تجهیزات و آپشن های خودرو مزدا

    این خودروها به خصوص مزدا 3 که از محبوبیت خوبی برخوردار هستند، آپشن های زیادی دارند که برخی از آن ها روی خودرو نصب بوده و برخی دیگر را خودتان می توانید به ماشین اضافه کنید. در ادامه به بررسی مختصر چند مورد از آن ها می پردازیم و درباره مانیتور فابریک مزدا صحبت خواهیم کرد.

    آینه تاشو برقی

    آینه تاشو برقی از جمله بهترین امکانات خودروهای جدید می باشد. به وسیله ی چند دکمه می توانید به راحتی آینه های خودرو را جمع یا باز کرده و به سادگی تغییر زاویه دهید. این آینه ها هنگام عبور از مسیرهای تنگ بسیار کاربردی هستند. چرا فقط با زدن یک دکمه کار شما را راحت کرده و امکان برخورد آینه ها به دیوار یا سایر خودروها به کاهش می دهد.

    سیستم استارت دکمه ای

    سیستم استارت دکمه ای یا کیلس استارت، آپشنی است که به وسیله ی آن، شما می توانید ماشین خود را بدون کلید و فقط با زدن یک دکمه روشن کنید. در واقع کیلس استارت یک گزینه ی خوب برای جلوگیری از سرقت خودرو می باشد.

    تجهیزات خودرو

    سیستم ضد سرقت و دزدگیر

    احتمال دزدیده شدن خودرو همیشه وجود دارد. اما در صورت استفاده از سیستم ضد سرقت و دزدگیرها، می توانید این احتمال را کاهش داده و امنیت خودرو را بالا ببرید.

    تنظیم چراغ های جلو به صورت خودکار

    شاید از وجود این ویژگی در خودرو مزدا تعجب کنید. برای توضیح بیشتر درباره این مساله باید گفت: هنگام گردش فرمان یا هنگامی که در مسیرهای پر پیچ و خم و تاریک رانندگی می کنید؛ هنگام چرخش، زاویه نور چراغ فقط مسیر روبه رو و مستقیم را نشان می دهد و قادر به روشن کردن، زاویه پیچ نیست. بنابراین اگر در پیچ، مانعی سر راه وجود داشته باشد، نمی توانید به موقع آن را ببینید. اما در خودرو مزدا، چراغ های جلو به طور خودکار هنگام پیچیدن، تنظیم شده و مسیر را برای شما روشن می کنند.

    مانیتور فابریک مزدا

    یکی از آپشن های جذابی که می توانید روی خودرو مزدا، به طور جداگانه نصب کنید، مانیتور فابریک مزدا می باشد. این مانیتورها قابلیت های زیادی به خودروی شما اضافه می کنند. در ادامه درباره این مانیتورها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    مانیتور خودرو مزدا چه ویژگی هایی دارد؟

    با خرید مانیتور خودرو، در واقع موبایل، لپ تاپ، تلویزیون، رادیو و … را یک جا به ماشین خود آورده اید. این مانیتورهای پیشرفته علاوه بر ظاهر زیبایی که به خودروی شما می دهند، قابلیت های زیادی نیز در اختیار شما می گذارند. شما می توانید موبایل خود را به مانیتورها متصل کنید و برنامه ها، موسیقی و فیلم های مورد علاقه خود را در خودرو پخش کنید. اینگونه به سادگی می توانید اوقات طولانی در خودرو سپری کنید.

    صفحه نمایش با کیفیت با منو و کیبورد فارسی، انگلیسی و … از دیگر ویژگی های این مانیتور است که شما به وسیله ی آن می توانید تلویزیون تماشا کرده و به راحتی با سایر افراد تماس برقرار کنید. بدون آن که نیاز به استفاده از موبایل داشته باشید. در ضمن این مانیتورها به دوربین های خودرو به سادگی متصل می شوند و دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی هستند.

    مانیتور فابریک خودرو

    مزایای مانیتور فابریک مزدا

    این مانیتورها به اینترنت متصل می شوند. به همین دلیل می توانید برنامه های مختلف همچون انواع بازی، پخش کننده های موسیقی و فیلم، شبکه های اجتماعی و … را روی مانیتور خودرو نصب و از آن ها استفاده کنید. همچنین از جمله بهترین مزایای این مانیتورها، می توان به قابلیت مسیریابی اشاره کرد. شما با نصب برنامه های مسیریاب، می توانید، آدرس مورد نظر خود را به جای آنکه از روی صفحه موبایل دنبال کنید، از روی صفحه نمایشگر مانیتور که کیفیت و اندازه ی مناسب تری دارد، پیگیری کنید.

    خرید انواع تجهیزات خودرو

    برای اینکه بتوان از خودرو به خوبی استفاده کرد باید حواستان به نکات مراقبتی و معاینه های دوره ای باشد. علاوه بر آن با خرید انواع تجهیزات جانبی می توانید کیفیت و کارایی خودرو خود را افزایش دهید. خریدن قطعات و تجهیزات خودرو، حساس است و اگر جای مطمئنی برای خرید نشناسید ممکن است که در آینده ضرر کنید. چرا که اجناس با کیفیت در اختیار شما قرار نمی دهند. بنابراین یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع تجهیزات خودرو به شما معرفی می کنیم. فروشگاه وینکا سرویس، نمایندگی رسمی شرکت وینکا در کرج می باشد که در زمینه فروش و تعمیر انواع لوازم خودرو، فعالیت می کند و گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که هر آنچه برای خودروهای داخلی و خارجی خود نیاز دارید در این فروشگاه پیدا می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.