چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوازم ضروری آشپزخانه و نحوه خرید آن از تهران آفر
    27 آذر 1401 - 12:00
    شناسه : 213500
    0

    بسیاری از افراد خصوصا کسانی که به آشپزی و شیرینی‌پزی علاقه دارند هنگام قدم زدن در مرکز خرید لوازم خانه و آشپزخانه دست به خرید اقلامی می‌زنند که خرید آن واقعا واجب نیست؛ برای مثال خرید پوست‌کن مخصوص آووکادو یا قاشق‌های چوبی متنوع با ظاهر متفاوت و کاربرد یک‌سان.

    پ
    پ

    ممکن است که برای خرید لوازم جدید آشپزخانه به دنبال لوازم جدید و کارآمد می‌گردید. شاید قصد تکمیل جهیزیه یا تعویض ظروف آشپزخانه را داشته باشید. در هر صورت خواندن این مقاله برای آشنایی با لوازم ضروری آشپزخانه و نحوه خرید آن از تهران آفر به شما کمک خواهد کرد.

    بسیاری از افراد خصوصا کسانی که به آشپزی و شیرینی‌پزی علاقه دارند هنگام قدم زدن در مرکز خرید لوازم خانه و آشپزخانه دست به خرید اقلامی می‌زنند که خرید آن واقعا واجب نیست؛ برای مثال خرید پوست‌کن مخصوص آووکادو یا قاشق‌های چوبی متنوع با ظاهر متفاوت و کاربرد یک‌سان.

    خریدهای این‌چنینی نه تنها فضای آشپزخانه شما را به فضایی شلوغ و درهم تبدیل می‌کند، بلکه باعث صرف هزینه‌های گزاف و غیرضروری می‌شود. مطالعه این مقاله به شما امکان می‌دهد تا لوازم آشپزخانه کاربردی، مانند ظروف اوپال و چینی زرین ، را شناسایی کرده و در صورت نیاز نسبت به خرید آن از تهران آفر اقدام نمایید.

    images 1671279496 - لوازم ضروری آشپزخانه و نحوه خرید آن از تهران آفر -

    چاقوی آشپزخانه یا چاقوی سرآشپز

    یک چاقوی خوب و تیز بهترین دوست سرآشپز است. خرید چاقوی آشپزخانه مخصوص سرآشپز جرو معدود لوازمی است که پس از استفاده برای خرید آن از خودتان تشکر خواهید کرد!
    یکی از مواردی که باید برای خرید چاقوی آشپزخانه مدنظر قرار دهید جنس تیغه چاقو است. معمولا فولاد ضد زنگ به عنوان بهترین متریال ساخت چاقوی آشپزخانه شناخته می‌شود. فولاد ضد زنگ به مرور زمان کند نمی‌شود و به آسانی نمی‌شکند.
    با این حال برای پیدا کردن مناسب‌ترین چاقوی سرآشپز باید از یک متخصص کمک بگیرید. می‌توانید به این منظور به سایت تهران آفر مراجعه کرده و برای خرید بهترین چاقوی آشپزخانه با کارشناسان ما مشورت نمایید.
    خوش‌دست بودن چاقو یکی از ویژگی‌های مفید چاقوی سرآشپز می‌باشد. خوش‌دست بودن چاقوی آشپزخانه باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید. چاقوی سرآشپز نباید بیش از حد سنگین یا سبک باشد.
    مطمئن باشید که چاقوی آشپزخانه یا چاقوی سرآشپز خیلی بیش‌تر از آن‌که فکر کنید به کارتان خواهد آمد. پس تمام تلاش خود را برای خرید بهترین چاقوی آشپزخانه به کار بگیرید.

    کاردک تخت فلزی

    کاردک تخت فلزی برای پشت‌ورو کردن و سرو انواع غذاها ضروری است. می‌توانید به جای خرید کاردک فلزی که باعث افتادن خط و خش بر روی ظروفی مانند ظروف ماهی تابه می‌شود از نوع چوبی آن استفاده کنید.

    در صورتی که تمایل به خرید کاردک چوبی دارید لازم است تا قطر کاردک را در نظر بگیرید؛ توجه داشته باشید که کاردک آشپزی نباید قطر زیادی داشته باشد تا برای پشت‌ورو کردن به بافت غذاها آسیب وارد نکند.
    اگر تصور می‌کنید که خرید کاردک تخت فلزی جزو خریدهای ضروری آشپزخانه محسوب نمی‌شود کافی است به پنکیک‌های پف‌کرده و یک‌دست، سبزیجات برشته شده، گوشت سرخ شده و ماهی پخته شده فکر کنید!

    کاردک سیلیکونی

    کاردک سیلیکونی برای خارج کردن مواد غذایی از غذاساز یا جدا کردن آن‌ها از کناره‌های کاسه مخلوط‌کن کاربرد دارد. به علاوه می‌توانید از کاردک سیلیکونی به منظور به هم زدن سس شکلات روی کیک یا تخم‌مرغ بهره بگیرید.
    پیش از خرید کاردک سیلیکونی مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما از جنس سیلیکون ساخته شده و پلاستیکی نیست؛ همان‌طور که می‌دانید پلاستیک در معرض حرارت زیاد ذوب می‌شود.
    اگر برای پخت غذاها از سبزیجات و ادویه‌جاتی با بوی تند مانند سیر، پیاز، ادویه کاری، دارچین و … استفاده می‌کنید خرید ۲ عدد کاردک سیلیکونی نیز خرید اضافی به حساب نمی‌آید! می‌توانید از یکی از کاردک‌ها صرفا به منظور پخت کیک و شیرینی بهره بگیرید.

    همزن برقی

    همزن برقی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و با آپشن‌های متفاوتی تولید می‌شود. به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید همزن برقی نیاز خود را در نظر گرفته و با ویژگی‌های انواع همزن برقی آشنا شوید. پیشنهاد می‌کنیم که به این منظور به صفحه معرفی همزن برقی در سایت تهران آفر سر بزنید.
    از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید همزن در نظر بگیرید جای‌گیری آسان همزن در دست یا همان خوش‌دست بودن همزن می‌باشد. فراموش نکنید که وزن مناسب همزن برقی نیز تاثیر زیادی در تسهیل استفاده از آن دارد.

    تابه پخت کیک اوپال

    یکی دیگر از محصولاتی که وجود آن در آشپزخانه ضروری می‌باشد تابه پخت کیک اوپال است. به طور معمول تابه‌های پخت کیک اوپال به صورت مقعر ساخته شده و برای پخت سایر غذاها همچون مرغ، سبزیجات و ته‌چین نیز مناسب می‌باشند.
    علیرغم جنس شیشه‌ای تابه پخت کیک اوپال در برابر شوک‌های حرارتی کاملا مقاوم بوده قابلیت قرارگیری در فر و مایکروویو را دارد.

    کفگیر

    فرقی نمی‌کند که کفگیر مورد نظر شما چوبی باشد یا فلزی؛ وجود یک کفگیر با سوراخ یا سوراخ‌هایی بر روی کاردک برای جدا کردن مواد غذایی مایع از جامد به شما کمک می‌کند.
    با استفاده از این نوع کفگیر چوبی یا فلزی می‌توانید به راحتی سیب‌زمینی‌ها را از روغن سرخ‌کردنی جدا و ماکارونی را از درون قابلمه آب جوش خارج کنید.

    قیچی آشپزخانه

    می‌توان قیچی آشپزخانه را این‌طور توصیف کرد: فوق‌العاده ساده و ابتدایی و فوق‌العاده مفید و ضروری! باز کردن بسته‌بندی کالاها، کوتاه کردن ساقه گل‌ها و گیاهان، جدا کردن چربی‌های گوشت و … تنها بخشی از کارکرد قیچی آشپزخانه می‌باشد.
    خرید ۲ عدد قیچی آشپزخانه نه تنها ضروری است که به شما در جدا کردن موارد مصرف آن کمک می‌کند.

    انبر آشپزی

    می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار اندک یک جفت انبر آشپزی فلزی تهیه کنید؛ به شما قول می‌دهم که این وسیله هرگز خراب نخواهد شد! انبر آشپزی کاربردهای مختلفی دارد. از جمله کاربردهای انبر آشپزی می‌توان به سرو غذا، پشت‌ورو کردن گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات در تابه گریل و حتی پشت‌ورو کردن کباب‌های داخل فر و مایکروویو اشاره کرد.
    وجود انبر آشپزی به این دلیل در هر آشپزخانه‌ای واجب است که می‌توانید انبرها را امتداد انگشتان خود در نظر بگیرید! درست است؛ یک انبر فلزی مخصوص تا این اندازه به تسهیل آشپزی کمک می‌کند.

    سرویس چینی

    سرویس چینی بیش‌تر از این‌که جزو لوازم آشپزخانه به حساب بیاید در دسته محصولات پذیرایی طبقه‌بندی می‌شود. با این حال خرید یک سرویس چینی شما را از خرید اقلام تک به صورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند.
    خرید سرویس چینی باکیفیت، مانند سرویس چینی زرین ، تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. به علاوه جلوه خاصی به میز عصرانه یا میز ناهارخوری شما می‌بخشد.
    توصیه می‌کنیم که سرویس چینی را با در نظر گرفتن اصول زیبایی‌شناسی و مطابق سبک و رنگ دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود خریداری نمایید. تنوع بسیار زیاد محصولات چینی زرین این امکان را به شما می‌دهد که سرویسی منطبق با سایر لوازم آشپزخانه تهیه کنید.

    دماسنج آشپزی

    دماسنج آشپزی در دو نوع عقربه‌ای و دیجیتال موجود می‌باشد. استفاده از دماسنج در آشپزی به شما امکان می‌دهد تا دمای غذا را در حین پخت اندازه‌گیری کنید. کارکرد دماسنج آشپزی باعث می‌شود تا از میزان پخت غذاهایی مانند مرغ بریان یا استیک آگاه شوید.

    ماهی‌تابه چدن

    تابه‌های چدنی ضخیم‌تر از تابه‌های عادی هستند. جنس چدن به گونه‌ای است که گرما را به صورت یک‌پارچه در سرتاسر ظرف پخش می‌کند. به علاوه امکان نگهداری گرما در زمان طولانی نیز از دیگر قابلیت‌های ماهی‌تابه چدن می‌باشد.
    ماهی‌تابه‌های چدن امکان استفاده در فر و مایکروویو را دارا هستند. همچنین به دلیل استحکام بسیار زیاد این محصولات می‌توانید بر روی شعله مستقیم آتش و زغال نیز از ماهی‌تابه چدن بهره بگیرید.
    طراحی ساده، همه‌پسند و نوستالژیک تابه‌های چدنی از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌باشد. در صورتی که طریقه استفاده و نگهداری صحیح از ظروف چدن را بلد باشید می‌توانید سال‌های سال از این تابه‌ها استفاده کنید.
    برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره نحوه نگهداری و استفاده از انواع ظروف چدن مانند ظروف چدن نالینو صفحه محصولات نالینو در سایت تهران آفر را مشاهده کنید.

    سرویس قابلمه

    قابلمه‌هایی با ابعاد متنوع و کاربردی از اولیت‌های خرید لوازم آشپزخانه است. قطعا در هر آشپزخانه‌ای به یک قابلمه بزرگ برای آب‌پز کردن سیب‌زمینی، پخت ماکارونی و پاستا و سوپ و آبگوشت نیاز دارید.
    توصیه می‌کنیم که حداقل یک قابلمه دیگر هم برای پخت مواد غذایی کوچک مثل تخم‌مرغ و حبوبات در اختیار داشته باشید.

    ماهی‌تابه چدن

    خرید ماهی‌تابه چدن در دو سایز متفاوت دیگر خرید ضروری آشپزخانه است. می‌توانید برای خرید این کالای آشپزخانه از ظروف چدن نالینو بهره بگیرید. با مراجعه به سایت تهران آفر قادر خواهید بود تا انواع محصولات نالینو را مشاهده کنید.
    از مهم‌ترین ویژگی‌های ماهی‌تابه چدن این است که امکان قرار دادن آن درون فر یا بر روی شعله مستقیم آتش فراهم می‌باشد. همچنین قادر هستید این ظروف را جهت کبابی کردن انواع گوشت و سبزیجات بر روی زغال قرار دهید.

    قالب شیرینی‌پزی

    یک قالب شیرینی‌پزی مناسب از مهم‌ترین اقلامی است که برای پخت انواع کیک به آن نیاز دارید. از بهترین گزینه‌ها برای خرید قالب شیرینی‌پزی ظروف اوپال می‌باشند. این ظروف تا حد زیادی در برابر حرارت و ضربه مقاوم هستند. همچنین شست‌وشوی ظروف اوپال به صورت دستی به راحتی و با استفاده از اسفنج  ظرف‌شویی صورت می‌گیرد.
    لازم به ذکر است که می‌توانید ظروف اوپال را به منظور شست‌وشو درون ماشین ظرف‌شویی نیز قرار دهید. مرغوبیت مواد تشکیل دهنده اوپال این ظروف را به محصولاتی ضد بو تبدیل می‌کند. به همین دلیل قادر خواهید بود تا علاوه بر پخت انواع کیک و کوکی برای پخت پاستا، لازانیا، مرغ، ماهی و … هم از یک قالب اوپال به صورت مشترک استفاده کنید.

    خرید مخلوط‌کن

    مخلوط‌کن برای میکس کردن مواد اولیه سوپ، تهیه انواع اسموتی، آبمیوه و … کاملا مناسب است. تمام کاری که برای استفاده از مخلوط‌کن باید انجام دهید اضافه کردن مواد غذایی به کاسه مخلوط‌کن و فشردن یک دکمه می‌باشد. پس از آن می‌توانید یک لیوان اسموتی خوشمزه را نوش جان کنید.
    مخلوط‌کن‌ها از جمله لوازمی به حساب می‌آیند که فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کنند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم که برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از مخلوط‌کن‌های چندکاره و مخلوط‌کن‌های مجهز به آسیاب در سایت تهران آفر دیدن کنید.

    خرید آبکش

    خرید یک آبکش با اندازه مناسب به شما امکان می‌دهد تا انواع غذاها مانند پاستا، ماکارونی و برنج را آب‌کش نمایید. همچنین می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات را پس از شست‌وشو تا زمان خشک شدن درون آبکش قرار دهید.
    خرید آبکشی که پایه‌های آن با تعادل کامل بر روی سینک مستقر شوند موضوع مهمی است. توصیه ما جهت خرید آبکش انتخاب محصولی فلزی یا سرامیکی است. انواع پلاستیکی آبکش در زمانی کوتاه آسیب دیده و غیر قابل استفاده می‌شوند.

    خرید رنده دستی

    اقلام دیگری مانند غذاساز و خردکن می‌توانند تا حدودی کاربرد رنده دستی را داشته باشند. با این حال عدم اشغال فضای زیاد و در دسترس بودن و کارکرد آسان از جمله دلایلی است که خرید رنده دستی به این لیست خرید اضافه شده است.

    خرید کاسه

    کاسه‌ها انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به کاسه سوپ‌خوری، کاسه دیزی‌خوری و … اشاره کرد. با این حال بهترین گزینه هنگام خرید انواع کاسه مستحکم‌ترین، شفاف‌ترین و مقاوم‌ترین نوع از کاسه شیشه‌ای است.
    از دیگر مواردی که هنگام خرید کاسه باید مدنظر قرار دهید شست‌وشوی آسان کاسه و زیبایی آن می‌باشد. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم تا از کاسه‌های اوپال و چینی زرین دیدن کرده و با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز خود بهترین محصول را انتخاب نمایید.

    تخته برش یا تخته گوشت

    براش برش زدن انواع گوشت و سبزیجات به یک سطح محکم و مقاوم نیاز خواهید داشت. خرید یک تخته برش چوبی از کند شدن چاقوی آشپزخانه جلوگیری می‌کند. همچنین تمیز کردن آسان از دیگر ویژگی‌های مفید تخته برش می‌باشد.

    نحوه خرید لوازم ضروری آشپزخانه از تهران آفر

    یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه از آن بهره بگیرید ثبت سفارش محصول در سایت تهران آفر می‌باشد.
    در صورت خرید لوازم خانه و آشپزخانه در تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه تهران آفر قادر خواهید بود تا با قیمتی استثنائی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
    از دیگر مزایای خرید لوازم آشپزخانه از سایت تهران آفر می‌توان به تضمین اصالت کالا، ارسال در زمان کوتاه و با هزینه اندک و همچنین ارسال محصولات در بسته‌بندی کاملا مناسب و ایمن اشاره کرد.
    در صورتی که برای خرید هر یک از لوازم خانگی با سوال یا مشکلی مواجه شدید موضوع را به صورت آنلاین با کارشناسان تهران آفر مطرح نمایید. مشاوران و کارشناسان ما در تهران آفر در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما می‌باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.