جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات خودکشی محیط بان آستارایی / او از قصد خود برای خودکشی به نزدیکانش خبر داده بود!
    27 آذر 1401 - 12:20
    شناسه : 213522
    0

    جزئیات خودکشی یک محیط‌بان در پاسگاه آستارا اعلام شد. این محیط‌بان ۳۵ ساله به نزدیکان خود گفته بود که فردا خودکشی خواهد کرد.

    پ
    پ

    ضرابی - جزئیات خودکشی محیط بان آستارایی / او از قصد خود برای خودکشی به نزدیکانش خبر داده بود! - اسماعیل ضرابی

    مرور نوشت: محیط بان آستارایی که سال گذشته در درگیری با قاچاقچیان و مافیای جنگل خواری در پناهگاه حیات وحش لوندویل مجروح شده بود، خودکشی کرد.

    این درحالیست که «اسماعیل ضرابی» محیط بان ۳۵ ساله آستارایی پیش از این اقدام از قصد خود برای خودکشی به نزدیکانش خبر داده بود. تهدیدی که از سوی خانواده و دوستان وی جدی گرفته نشد.

    در همین رابطه «سرهنگ جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست اعلام کرد: عصر روز چهارشنبه (۲۳ آذرماه) در پاسگاه محیط ‌بانی آستارا، اسماعیل ضرابی اقدام به حلق‌آویز کردن خود و خودکشی کرده است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: در این پاسگاه ۲ نفر در حال خدمت بودند که ظهر (روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه) یکی از آن‌ها با مرخصی ساعتی از پاسگاه خارج شده و عصر پس از بازگشت به پاسگاه مرحوم ضرابی را در حالت حلق‌آویز مشاهده می‌کند.

    گفتنی است این محیط ‌بان ۳۵ ساله سال گذشته طی درگیری با قاچاقچیان چوب و مافیای جنگل خواری در منطقه پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا، از ناحیه پا و با سلاح سرد “چاقو” مورد تهاجم و حمله قرار گرفته بود.

     به گفته منابع محلی، این محیط بان بعد از مجروحیت به دلیل عدم حمایتهای معنوی خانواده برای ادامه حضور در این شغل دچار افسردگی شده بود.

    همچنین آنطور که از اقوام و منابع محلی نقل قول شده؛ اسماعیل ضرابی به صورت قراردادی در پاسگاه محیط بانی آستارا فعالیت داشت که بعد از مجروحیت توسط اشرار، از عدم تحقق وعده های محیط زیست برای استخدام رسمی و نبود حمایت های حقوقی در پرونده اش ناراحت و دلگیر بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.