سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درباره سایت پاساژ بیشتر بدانید
    28 آذر 1401 - 0:29
    شناسه : 213533
    1

    پاساژ یک مکان برای فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک در بستر وب است که در آن فروشگاه های مختلف میتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. این پلتفرم دقیقا چیزی مشابه یک مرکز خرید واقعی است که در بستر وب پیاده سازی شده و امکان خرید و فروش را برای هزاران فروشگاه فراهم کرده است.

    پ
    پ

    درباره سایت پاساژ بیشتر بدانید

    فروشگاه اینترنتی پاساژ

    فروشگاه پاساژ چیست؟

    پاساژ یک مکان برای فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک در بستر وب است که در آن فروشگاه های مختلف میتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. این پلتفرم دقیقا چیزی مشابه یک مرکز خرید واقعی است که در بستر وب پیاده سازی شده و امکان خرید و فروش را برای هزاران فروشگاه فراهم کرده است.

    این پلتفرم، در سال 1395 راه اندازی شد و خودش به طور مستقیم در تهیه و فروش هیچ کالایی نقش ندارد. از مزیت های آن این بوده که فروشنده های مختلف می توانند در آن کالای خود را به فروش برسانند بدون اینکه پلتفرم مادر نقش زیادی در برندینگ آنها داشته باشد.

    مزایای فروشگاه اینترنتی پاساژ

    راه اندازی سریع، راحت و بدون صرف هزینه فروشگاه اینترنتی، بی نیازی از صرف زمان برای جذب مشتری، ارائه کالا به طیف زیادی از مشتریان، ارائه آسان خدمات فروشگاهی، مدیریت کامل فروشنده بر فروشگاه خود، برخی از مزیت های پاساژ برای فروشندگان به شمار می روند.

    در طرف دیگر حضور راحت و سریع در بازار اینترنتی، تنوع و گستردگی زیاد فروشگاه ها و محصولات در دسته بندی های مختلف، دستیابی به مشخصات محصولات، انتخاب و مقایسه در طیف وسیع تری از فروشگاه ها و کالاها، خرید امن و آسان از مزیت های پاساژ برای خریداران می باشد و این فروشگاه را در جزو بهترین فروشگاه های آنلاین قرار داده است.

    دسته بندی محصولات در فروشگاه پاساژ

    در حال حاضر 31 دسته بندی اختصاصی پوشاک برای این پلتفرم مشخص شده که بیشتر آنها به پوشاک بانوان اختصاص دارد. در ادامه کار با بیشتر شدن تعداد فروشنده ها این احتمال می رود که تعداد دسته بندی های بیشتر را نیز شاهد باشیم. دسته بندی های فعلی فروشگاه به شکل مختصر عبارتند از:

    • پوشاک زنانه (شامل دسته‌بندی‌های بیشتر)
    • پوشاک مردانه
    • پوشاک بچگانه
    • زیبایی و سلامت

    ثبت نام در وبسایت و کلاب

    دسته بندی های سایت پاساژ

    شما میتوانید به راحتی از طریق وبسایت مجموعه به عضویت پاساژ کلاب دربیایید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کنید. در این کلاب می توانید از طریق خرید کردن سکه بگیرید و سپس سکه های خود را برای دریافت تخفیف های مختلف خرج کنید.

    تخفیف های سایت پاساژ از 6 هزار تومان شروع و تا 20 هزار تومان ادامه پیدا خواهد کرد. البته شما می توانید از طریق سکه های خود بر روی اشتراک یک ماهه یا 3 ماهه نماوا تخفیف 35 درصدی نیز بگیرید.

    فعالیت های جانبی مثل لایک کردن محصولات و گذاشتن نظر روی پست های مختلف به شما سکه اضافه خواهد کرد. به محض ثبت نام در کلاب شما 50 سکه در بدو ورود دریافت می کنید.

    چگونه در پاساژ یک فروشگاه داشته باشیم؟

    پاساژ این امکان را برای فروشندگان مختلف فراهم آورده تا بتوانند محصولات خود را از طریق این بستر به فروش برسانند. در حال حاضر بیش از 15 هزار فروشگاه بر روی این پلتفرم مشغول به کار هستند که خود نشان دهنده میزان محبوبیت آن است.

    راه اندازی و ساخت فروشگاه در این پلتفرم کاملا رایگان بوده و حتی این پلتفرم از شما هیچ درصدی بابت فروش محصولات دریافت نخواهد کرد. یعنی به شکل عملی، شما فضایی رایگان برای فروش محصولات خود در اختیار خواهید داشت. فروشگاه شما در این بستر به سادگی و در کمتر از یک دقیقه ساخته خواهد شد.

    مزیای فروش از طریق پاساژ چیست؟

    شما با ساخت فروشگاه در این پلتفرم، نیاز به هزینه اضافی برای استفاده از آن را ندارید. پاساژ یکی از فروشگاه های محبوب اینترنتی و محصولات شما می تواند به سادگی از طریق آن به فروش برود. برای عرضه محصولات در این پلتفرم محدودیتی در نظر گرفته نشده و شما برای عرضه کاملا آزاد هستید.

    حتی در تعداد آنها محدودیتی نیست. پنل اختصاصی شما پس از ساخت فروشگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت که قابلیت های زیادی دارد. از طریق این پنل قدرتمند فروش شما کنترل خواهد شد و می توانید محصولات خود را از همین راه مدیریت کنید.

    از دیگر مزایای پاساژ این است که شما با استفاده از ووکامرس قابلیت اتصال آن به سایت فروشگاهی خود را خواهید داشت. این پلتفرم، تمام آموزش های لازم برای ساخت فروشگاه را در وبسایت خود تهیه دیده و می توانید از طریق آن فروشگاه خود را به راحتی بسازید.

    دسته بندی های ویژه در سایت پاساژ

    اپلیکیشن پاساژ

    این فروشگاه پوشاک تنها در محدوده وبسایت اینترنتی خلاصه نمی شود. با این وجود که امروزه دستگاه های موبایلی به راحتی می توانند فروشگاه های اینترنتی را پشتیبانی کنند اما هنوز رابط کاربری اپلیکیشن ها محوبیت بیشتری دارد و استفاده از آنها راحت تر است.

    به همین دلیل این برنامه تلاش کرده تا با ساخت اپلیکیشنی اختصاصی این راحتی را هم به فروشندگان و هم به خریداران هدیه کند. با استفاده از این اپ، محصولات شما همیشه در دسترس هزاران خریدار مختلف خواهد بود. این اپلیکیشن از طریق مایکت، سیب اپ، بازار و گوگل پلی قابل دسترسی است.

    قابلیت چانه زنی در پاساژ

    در پاساژ میتوانید پس از انتخاب محصول خود و جزییات آن بر سر قیمت چانه بزنید. گزینه چانه زنی درست در کنار گزینه قرمز رنگ افزودن به سبد خرید قرار گرفته و شما باید روی آن کلیک کنید. پس از آن باید تعداد محصول مورد نظر شما مشخص شود.

    حالا باید قیمت پیشنهادی خود را وارد نمایید. فروشنده می تواند قیمت پیشنهادی شما را بررسی کند و در صورت امکان با آن موافقت نماید. به این شکل شما می توانید از تخفیف مورد نظر خود برخوردار شوید.

    درآمد پاساژ از کجا تامین می شود؟

    ممکن است این سوال برای بسیاری از فروشندگان پیش بیاید که با وجود رایگان بودن بستر هزینه های اجرایی و سود مجموعه از چه راهی تامین می شود. این بستر برای تامین هزینه های خود، از تبلیغات موثر بهره می گیرد.

    پلن های مختلفی برای تبلیغات در این سایت طراحی و توسعه پیدا کرده که کسب و کار های مختلف می توانند از طریق آن به تبلیغ خود بپردازند.

    این تبلیغات بر روی وبسایت، اپلیکیشن و در بخش های مختلف آن نمایش داده خواهد شد. یکی از نکات قابل توجه این است که فروشگاه های مختلفی که در این بستر فروش محصول دارند می توانند از طریق همین گزینه تبلیغاتی گسترده ای در پلتفرم اجرایی خود انجام دهند و فروش محصولات خود را چند برابر کنند.

    برند های فروشگاه اینترنتی پاساژ

    حفظ حقوق خریدار و فروشنده در پاساژ

    فروشگاه پاساژ، قوانین سفت و سختی برای فروش محصولات مشخص کرده تا اعتماد بین خریدار و فروشنده همواره حفظ شود و هیچکدام از طرفین به دردسر دچار نشوند.

    در مقابل حقوق فروشندگان نیز حفظ خواهد شد و آنها در بستری قابل اعتماد فعالیت شان را پیش می برند. برای اینکه از این قوانین آگاهی دقیقی پیدا کنید کافی است مطالب مربوط به شرایط استفاده و قوانین فروشندگان را در وبسایت بخوانید.

    جمع بندی

    پاساژ یک پلتفرم اینترنتی تازه تاسیس بوده که ایده جالبی برای فروش محصولات پیدا کرده است. فروشندگان مختلف می توانند از طریق آن محصولاتشان را به راحتی و بدون پرداخت کارمزد به فروش برسانند.

    پرداخت کارمزد فروش به بستر های اینترنتی معمولا یکی از مشکلاتی است که فروشندگان مختلف با آن درگیر هستند. این بستر برای خریداران نیز مکان مناسبی است. از بخش تخفیف ویژه وبسایت، شما می توانید محصولاتی که تخفیف زیادی خورده اند را مشاهده کنید و با خرید آنها مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “درباره سایت پاساژ بیشتر بدانید”
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.