چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا در جستجوی ایده های پولساز هستید؟
    28 آذر 1401 - 1:09
    شناسه : 213548
    0

    برای پیروزی مهمترین عامل تعیین کننده و سرنوشت‌ساز، داشتن هدف مشخص و روشن است. باید بدانیم که به دنبال چه هستیم و در آن جهت حرکت کنیم. همچنین فعالیت مستمر در حوزه مورد علاقه و سودمند موفقیت های چشمگیری را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    خرما مضافتی بم در تهران

    از آنجایی که اکثر خریداران خرما مضافتی بم در تهران همچنین تولید شده در جنوب کشور ما، کشورهای همسایه هستند.

    به همین دلیل صادرکنندگان این محصولات از روش زمینی برای صادرات خرماهای خود استفاده می کنند، زیرا کشورهای همسایه فاصله کمتری با کشور ما دارند.

    خرمای مضافتی در تهران را می توان از سایر نمونه ها متمایز کرد و مشخصه اصلی آن پوست نازک و شفاف است که به رنگ سیاه یا قهوه ای سوخته بوده و این نوع خرما به دلیل داشتن شیره زیاد نسبت به سایر خرماها سنگین تر است.

    یکی از نکات مهم در مورد این نوع خرما نحوه نگهداری و شستشوی آن است که بسیار مهم است.

    این نوع محصولات را باید در یخچال نگهداری کرد و دلیل آن این است که شیره دارند و در محیط گرم به سرعت فاسد می شوند و گرما باعث تجمع میکروب ها روی خرما می شود.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-15T145156.404.jpg

    خرما شیره دار

    لازم است بدانید خرما شیره دار می تواند سلامت مغز را ارتقا دهد، با خوردن این خرما به بهبود عملکرد مغز خود کمک کنید، خرما برای کاهش نشانگرهای التهابی مثل اینترلوکین۶ مفید واقع شده است.

    مقدار سطح زیاد اینترلوکین۶ در مغز موجب بیماری های عصبی مثل آلزایمر می شود.

    پروتئین‌های بتا آمیلوئید این توانایی را دارند که پلاک هایی در مغز ایجاد کنند، وجود پلاک در مغز موجب مختل شدن ارتباط بین سلول های مغز می شود و در نهایت سلول های مغز دچار مرگ می شود.

    اسید فنولیک سومین آنتی اکسیدانی است که در خرما به وفور یافت می شود، اسیدهای فنولیک دارای خواص ضد التهابی می باشند که موجب کاهش بیماری های قلبی و کاهش خطر ابتلا به سرطان هستند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-15T140042.911.jpg

    خرما کبکاب اهرم

    به مرحله میان خارک و رطب دمباز گفته می شود که بر اساس ذائقه مردم، خرمای کاملاً رسیده بیشترین طرفدار را دارد همچنین، این خرما کبکاب اهرم نسبت به سایر خرما های تولید در کشور بافت نرم تری داشته و به صورت نیمه خشک و با شیره به فروش می رسد.

    خرمای کبکاب دارای بیشترین مواد مغذی و ویتامین ها است که مصرف روزانه آن می تواند نیاز بدن به ویتامین، پروتئین، چربی و قند را به خوبی تامین نماید.

    آهن موجود در این خرما بسیار فراوان بوده و از بروز مشکلات کم خونی جلوگیری می کند، خوردن روزانه یک عدد از خرما این بیماری را به طور کامل ریشه کن کرده .

    این محصول برای افرادی که بر اثر جراحی خون زیادی از دست دادند یا خانم هایی که در دوران بارداری یا پریودی به سر می ‌برند، مناسب خواهد بود.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-15T144150.949.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.