شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درب و پنجره آلومینیومی
    28 آذر 1401 - 11:28
    شناسه : 213578
    0

    اگر در صنعت ساختمان کار می کنید و قصد دارید در و پنجره آلومینومی آلومینیومی دوجداره را برای ساختمان خود انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی رایج ترین انواع و روش های نصب پنجره آلومینیومی یعنی درب و پنجره آلومینیومی می پردازیم.

    پ
    پ

    اگر در صنعت ساختمان کار می کنید و قصد دارید در و پنجره آلومینومی آلومینیومی دوجداره را برای ساختمان خود انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی رایج ترین انواع و روش های نصب پنجره آلومینیومی یعنی درب و پنجره آلومینیومی می پردازیم.

    پنجره آلومینیومی - درب و پنجره دوجداره آلومینیوم

    آلومینیوم

    آلومینیوم یکی از رایج ترین مواد برای ساخت پروفیل در و پنجره است و از گذشته تا به امروز در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با فولاد برای تولید درب و پنجره مناسب تر است. پنجره های آلومینیومی در قاب ها، رنگ ها، درج ها و بازشوهای متنوعی تولید می شوند.

    آلومینیوم متالیک نقره ای با روکش فلزی صاف، سبک و چکش خوار. یکی از ویژگی های مهم آلومینیوم وزن سبک و عدم زنگ زدگی آن است. پروفیل های اکستروژن آلومینیومی یکی از پرکاربردترین قطعات در استفاده از آلومینیوم به حساب می آیند.

    بیشتر ما در و پنجره های آلومینیومی قدیمی را به یاد داریم که نسل اول درب و پنجره های غیر فلزی بودند و عایق بندی بهتری نسبت به پنجره های استیل داشتند. بنابراین پس از ورود به بازار با استقبال خوب مردم مواجه شدند.

    پروفیل آلومینیومی

    اساساً پروفیل به این معنی است که قطعه در طول مشخصی ثابت است. در دنیای فلزات و سازه ها، پروفیل ها انواع مختلفی را شامل می شوند. کاربرد اصلی پروفیل تولید درب و پنجره فلزی می باشد.

    برای تولید پروفیل آلومینیوم اولین ماده اولیه به نام آلومینیوم تحت فشار بسیار بالا و دمای مناسب قرار می گیرد. سپس از قالب های مخصوص عبور داده می شود.

    بهترین پروفیل آلومینیوم - درب و پنجره آریا ساز و کار

    به این ترتیب ماده اولیه تغییر شکل داده و به شکل دلخواه در می آید. با استفاده از فرآیندهای حرارتی و فشار زیاد بر روی فلز آلومینیوم، ماده اولیه به طور کامل تغییر شکل داده و در نتیجه پروفیل های آلومینیومی تولید می شود.

    پروفیل های آلومینیومی در صورت استفاده با پنجره های دوجداره کاملا عایق هستند و دیگر اجازه نفوذ سرما، گرما، گرد و غبار و صدا را نمی دهند.

    سیستم فریم لس

    در این سیستم سطح نمای فریم لس با پروفیل های فولادی مشبک شده و سپس نمای بدون فریم در داخل این مش ها قرار می گیرد. با استفاده از المان های این سیستم می توان انواع پنجره های دوجداره را تولید کرد.

    پنجره‌ ترمال بریک

    پنجره ترمال بریک به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از پلی آمید بین قسمت بیرونی و داخلی پروفیل آلومینیومی، دمای داخل و خارج ساختمان به حداقل ممکن کاهش می یابد.

    پنجره های ترمال بریک به دو دسته تقسیم می شوند و در ساخت درب ها و پنجره های آلومینیومی مختلف کاربردهای متفاوتی دارند.

    1. پنجره ترمال بریک کشویی
    2. پنجره ترمال بریک لولایی

    نمای شیشه ای

    سیستم کرتین وال ( نمای شیشه ای ) گزینه بسیار مناسبی برای ساختمان های شیشه ای مدرن و بلند است. امروزه در اکثر موارد از پروفیل های آلومینیومی انحصاری تولید شده به روش اکستروژن استفاده می شود.

    بررسی نمای شیشه ای کرتین وال - گروه صنعتی نوین اسپروز

    سیستم لیفت اسلاید

    این یک سیستم درب آلومینیومی کشویی مدرن است و عمدتا برای تولید درب و پنجره های آلومینیومی بزرگ استفاده می شود. سیستم های لیفت و کشویی ساختار اصلی انواع پارتیشن ها، پنجره های بزرگ و درهای کشویی را فراهم می کنند. این سیستم در طیف گسترده ای از درب های کشویی آلومینیومی بزرگ موجود است و با حروف قوس دار قابل استفاده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.