×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 213609 1 - رینگ جکوزی فلزی و محاسبه قیمت ساخت رینگ جکوزی -

رینگ جکوزی به صورت تخصصی توسط ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انجام می‌شود و شما عزیزان می‌توانید با بهترین قیمت از ما این محصول را سفارش دهید. رینگ یک نوع سیکل است که آب را با فشار از طریق نازل‌ها به درون جکوزی هدایت می‌کند. این محصول در زیبایی جکوزی تاثیر زیادی دارد. استاندارد بودن ساخت رینگ جکوزی اهمیت زیادی دارد. زیرا جکوزی فضایی برای درمان و ماساژ بدن در آب است. در ادامه این مطلب می‌توانید با استانداردهای ساخت و نصب رینگ جکوزی آشنا شوید.

رینگ جکوزی چیست؟

ساخت رینگ جکوزی استیل از جنس استیل یا گالوانیزه انجام می‌شود و دارای دو رینگ بالا و پایین می‌باشد. هرچه این رینگ دقیق‌تر و مهندسی شده طراحی گردد، در نهایت بعد از بتن‌ریزی جکوزی یا آجر‌چینی و نازک‌کاری جکوزی، پاشش آب در نازل های ماساژ جکوزی یکنواخت تر خواهد بود، همچنین جکوزی شما ظاهری زیباتر و یک دست‌تر خواهد داشت. در نصب رینگ جکوزی، رینگ بالا و پایین باید به صورت هم‌ مرکز و با کم‌ترین اختلاف سطح قرار گیرند و معمولا سردنده‌های ورودی رینگ استیل جکوزی ۱ و ۱/۲ اینچ است و نازل‌های دهش رینگ نیز ۱ و ۱/۴ او از جنس استیل می‌باشند. در نهایت برای جکوزی‌ها فقط رینگ استیل ۳۰۴ با جوشکاری آرگون پیشنهاد می‌شود.

در رینگ جکوزی سردنده ها (داخل دنده یا رزوه) روی رینگ بالا و پایین برای نصب نازل‎‌های جکوزی(ایرجت جکوزی) تعبیه می‌شود.

در ساخت رینگ جکوزی از باکیفیت‌ترین و مناسب ترین لوله استیل از منظر ضخامت لوله استفاده میشود. (معمولا استیل رده ۱۰ با ضخامت ۳ میل استفاده میشود) تا از کیفیت رینگ جکوزی اطمینان داشته باشیم، زیرا در غیر این صورت، بعد از ساخت سازه جکوزی و بتن ریزی و آببندی هزینه ی تعمیر آن بسیار بالا است. به علاوه بخشی از لوله‌کشی جکوزی به رینگ جکوزی فلزی متصل می‌گردد، اگر این رینگ مقاومت کافی نداشته باشد، آسیب دیده، ترک میخورد و یا می‌شکند و به این ترتیب علاوه بر نشتی در جکوزی و کاهش سطح آب جکوزی، به تجهیزات آبی استخر و جکوزی نیز صدمه وارد می‌گردد.

word image 213609 2 - رینگ جکوزی فلزی و محاسبه قیمت ساخت رینگ جکوزی -

مساحت و مشخصات در ساخت رینگ جکوزی استیل

جکوزی به طور معمول در مجموعه‌های ورزشی و ویلاهای شخصی ساخته می‌شود. ساخت رینگ جکوزی نیاز به تخصص دارد و باید طبق استاندارد باشد. همچنین در زمان ساخت این محصول دقت بالایی لازم است. معمولا جکوزی‌ها دایره‌ای شکل هستند. قبل از ساخت جکوزی تعداد نفراتی که می‌توانند از آن استفاده کنند، تعیین می‌شود. با توجه به این موضوع از ابتدای شروع ساخت رینگ جکوزی استیل باید قطر رینگ‌ها مشخص شود.

بیشترین مقدار باری که برای ساخت جکوزی خانگی در نظر گرفته می‌شود، به ازای هر ۱ نفر ۱ متر مربع است. همچنین برای ساخت جکوزی‌های ورزشی به ازای هر یک نفر ۰.۸ مترمربع فضا، بیشترین مقدار باری است که در نظر گرفته می‌شود. مساحت رینگ جکوزی فلزی بر اساس تعداد نفراتی که درون آن قرار می‌گیرند و همزمان از جکوزی استفاده می‌کنند محاسبه می‌شود. در زیر مثال‌هایی برای شما آورده‌ایم تا بیشتر این موضوع را درک کنید:

سایز رینگ جکوزی ۴ نفره

برای اینکه یک رینگ ۴ نفره داشته باشید باید قطر رینگ بالا ۲۲۰ و قطر رینگ پایین جکوزی ۱۴۰ سانتی‌متر باشد.

اندازه رینگ جکوزی ۶ نفره

برای ساخت رینگ جکوزی ۶ نفره باید قطر رینگ بالا ۲۴۰ و قطر رینگ پایین جکوزی ۱۵۰ سانتی متر باشد.

کاربرد و نقش رینگ جکوزی فلزی در درمان

جکوزی کاربرد درمانی دارد و برای ماساژ بدن در آب مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. هرچه ساختار و اسکلت بندی جکوزی اصولی‌تر و مهندسی شده‌تر باشد پاشش آب از همه جهات برابر است و به بدن افراد درون جکوزی از همه جهت‌ها فشار یکسانی وارد می‌شود.

همچنین از طرف دیگر دهانه استاندارد جکوزی توسط رینگ جکوزی فلزی محاسبه میگردد. به همین دلیل کمترین و کوچکترین انحراف و آسیب را به افرادی که در جکوزی هستند وارد می‌کند. بنابراین اگر دهانه جکوزی، استاندارد نباشد نه تنها کاربرد درمانی برای افراد ندارد بلکه آسیب‌های زیادی به افراد وارد می‌کند. همچنین استفاده از رینگ غیر استاندارد در زمان نصب سایر تاسیسات را دچار مشکل می‌کند. پس حتما باید ساخت رینگ جکوزی استیل کاملا اصولی باشد و این محصول باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای ساخته شود تا سلامت افراد را تضمین کند.

word image 213609 3 - رینگ جکوزی فلزی و محاسبه قیمت ساخت رینگ جکوزی -

مشخصات رینگ جکوزی فلزی

رینگ‌ها نقش پایه اسکلت اصلی در ساخت جکوزی را دارند. به همین دلیل این نوع محصول و تجهیز استخر باید دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر باشد:

  • رینگ جکوزی فلزی باید ضد زنگ باشد.
  • همچنین طول عمر این محصول باید بالا باشد.

همچنین برای اینکه آب بندی و استحکام رینگ در زمان تولید این محصول قابل اطمینان باشد بر روی این محصول آزمایشات گوناگونی انجام می‌شود.

دریافت مشاوره رایگان ساخت رینگ جکوزی

۰۹۹۱۶۶۶۶۳۵۰

۰۹۹۱۶۶۶۶۴۷۰

۰۲۱۷۷۸۹۹۶۴۱

راهنمای خرید رینگ استیل جکوزی

رینگ‌های جکوزی باید از برند معتبر باشند و حتما باید آنها را با کیفیت بالایی خریداری کنید. ضمنا توجه داشته باشید که حتما باید افراد متخصص و با تجربه این محصول را بر روی جکوزی نصب کنند. این محصول برندهای متفاوتی دارد و متاسفانه اجناس تقلبی آن بسیار زیاد است. به همین دلیل در زمان خرید رینگ جکوزی فلزی حتما به نکات زیر توجه کنید:

  1. به دلیل اینکه در شناخت برند معتبر و تشخیص کیفیت آنها تخصصی ندارید حتما از مشاوره‌ها و مشاوران تخصصی کمک بگیرید. با این کار می‌توانید بهترین انتخاب رینگ را داشته باشید. در نتیجه سرمایه اولیه خود را برای خرید رینگ باکیفیت صرف می‌کنید.
  2. آنچه در خرید هر کالایی اهمیت دارد و تضمین کننده کیفیت آن کالاست، گارانتی و ضمانت‌نامه است. چراکه ممکن است در مدت زمان کوتاهی این تجهیزات خراب گردد. ضمانت‌نامه طولانی مدت، گواهی بر کیفیت محصول می‌باشد.
  3. رینگ استیل ۳۰۴ با قطر ۳ میل معمولی‌ترین متریالی است که برای ساخت رینگ جکوزی استفاده می‌شود. رینگ جکوزی به درخواست صاحبان استخر با استیل رده ۱۰ و ۴۰ قابل ارائه است. اما رینگ جکوزی استیل ۳۰۴ و رده ۱۰ مرسوم‌تر است.

 قیمت رینگ جکوزی

با توجه به اینکه این روزها در شرایط اقتصادی بسیار بدی قرار داریم نمی‌توان قیمت دقیق به شما عزیزان ارائه داد. اما اگر تمایل دارید تا رینگ جکوزی استیل ۴ نفره و ۶ نفره را خریداری کنید می‌توانید با کارشاسان فروش ما در آبیکو تماس بگیرید. علاوه بر این محصول می‌توانید تمام تجهیزات استخر را از ما تهیه کنید. ما در فروشگاه آبیکو گارانتی ۱۰ ساله بی قید و شرط داریم که هر کسی این خدمات ویژه را ندارد.

چگونگی ثبت سفارش رینگ جکوزی فلزی

سفارش رینگ جکوزی فلزی بستگی به نوع شکل و ساختار جکوزی شما دارد. برای مثال برای ساخت رینگ جکوزی‌های مربع یا مستطیل شکل باید ابعاد پشت به پشت یا اندازه دقیق داخل به داخل کاسه جکوزی ارائه شود. برخی از جکوزی‌ها هم هستند که شکل هندسی مشخصی ندارند. به همین دلیل باید نقشه اینگونه جکوزی‌ها وجود داشته باشد تا بتوان بر اساس نقشه معماری جکوزی، رینگ فلزی را تولید کرد.

ما در فروشگاه آبیکو می‌‌توانیم انواع رینگ را در ابعاد و اشکال مختلف برای شما عزیزان بسازیم. به همین دلیل هیچ محدودیتی برای سفارش نخواهید داشت. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با رینگ جکوزی به نشانی اینترنتی https://abiko.ir/%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AC%DA%A9%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C/

مراجعه نمایید و برای استعلام قیمت با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

https://abiko.ir/

۰۹۹۱۶۶۶۶۳۵۰

۰۹۹۱۶۶۶۶۴۷۰

۰۲۱۷۷۸۹۹۶۴۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.