جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکاتی که هنگام اجاره لیفتراک باید در نظر گرفت
    29 آذر 1401 - 9:57
    شناسه : 213629
    0

    انعطاف‌ پذیری برای کسب‌ و کارها بسیار مهم است و اجاره لیفتراک می‌ تواند راه ساده‌ ای برای کاهش هزینه‌ ها در کوتاه‌مدت باشد. با این حال، برای به حداکثر رساندن مزایایی که می‌ توانید از یک لیفتراک اجاره‌ ای کوتاه‌ مدت به‌ دست آورید، باید توافق‌ نامه‌ های اجاره و نحوه هماهنگی آنها با نیازهای کسب‌ و کار خاص شما را بدانید

    پ
    پ

    images 1671476870 - نکاتی که هنگام اجاره لیفتراک باید در نظر گرفت -

    مزایای اجاره لیفتراک

    برخی از مدیران ناوگان مزایای اجاره لیفتراک را زیر سوال می برند، اما اجاره می تواند راه حلی مقرون به صرفه برای افزایش ناگهانی کسب و کار، نیاز موقت به تجهیزات تخصصی یا روشی هوشمندانه برای ارزیابی لیفتراک قبل از اقدام به خرید باشد. شاید تعجب کنید که بدانید، تعداد فزاینده ای از کسب و کارها به جای بستن سرمایه در خرید طولانی مدت، اجاره را انتخاب می کنند. برای آشنایی بیشتر با مزایای اجاره لیفتراک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    تجهیزات مورد نیاز خود را سریع دریافت کنید : هنگامی که یک لیفتراک موجود خراب می شود یا به خدمات و قطعات لیفتراک گسترده نیاز دارد، اجاره یک لیفتراک بهترین راه برای ادامه کار شما است.

    وقتی به آن نیاز دارید مال شماست، وقتی نیاز ندارید مال شما نیست : اجاره به شما این امکان را می دهد که از پرداخت هزینه برای تجهیزاتی که استفاده نمی کنید اجتناب کنید. اگر قرارداد کوتاه مدتی می گیرید، یا جهش فصلی در تجارت دارید، اجاره راه حل ایده آل است. وقتی تجارت کند است، لیفتراک را برگردانید و سرمایه خود را ذخیره کنید.

    هزینه های قابل پیش بینی ماهانه : اگر بودجه ثابتی دارید یا فقط می‌خواهید از هزینه‌های نگهداری غیرمنتظره جلوگیری کنید، اجاره به شما آرامش می‌ دهد. هنگامی که لیفتراک اجاره می کنید، تعمیر و نگهداری منظم نیز شامل می شود.

    همیشه یک لیفتراک جدید خواهید داشت : یک شرکت معتبر اجاره لیفتراک، بالابر را با ساعات کمتری در شرایط خوب تحویل می دهد. هنگامی که لیفتراک اجاره می کنید، آخرین فناوری را برای حداکثر ایمنی و کارایی دریافت می کنید.

    قبل از خرید امتحان کنید : اگر به فکر اضافه کردن یک لیفتراک جدید به ناوگان خود هستید، بهتر نیست قبل از خرید آن را امتحان نکنید؟

    عوامل تجاری که باید در نظر گرفته شوند

    یکی از اولین چیزهایی که باید درک کرد، تقاضا برای ظرفیت بیشتر لیفتراک است. بسته به نیاز شما، اگر بتوانید نرخ هفتگی یا ماهانه پایینی داشته باشید، هزینه اجاره لیفتراک به صورت کوتاه مدت می تواند شما را تا حد زیادی نجات دهد. اجاره لیفتراک در کوتاه مدت برای موارد زیر عالی است:

    • تعویض بالابرهای موجود که برای تعمیر و یا در حال سرویس هستند
    • پاسخگویی به تقاضای موقت برای ظرفیت بالا یا دسترسی طولانی
    • برای پاسخگویی به تقاضای فصلی افزایش می یابد
    • بهره وری را تا زمانی که لیفتراک جدید متناسب با بودجه باشد حفظ کنید
    • مدل‌ های جدید را تست کنید تا ببینید کدامیک با نیازهای شما مطابقت دارد

    هزینه اجاره لیفتراک موقتی است

    هزینه موقت اجاره لیفتراک انعطاف پذیری بسیار بیشتری را در مدیریت بودجه به تصمیم گیرندگان می دهد. بیایید صادق باشیم، هر کسب و کاری این توانایی را ندارد که پول خود را برای خرید لیفتراک جدید یا مستعمل خرج کند، به خصوص زمانی که بسیاری از سؤالات تجاری دیگر برای پاسخ به آنها وجود دارد، مانند:

    • آیا در بودجه بندی خود به انعطاف بیشتری نیاز دارید؟
    • آیا برای رشد کسب و کار خود به سرمایه بیشتری نیاز دارید؟
    • آیا باید تعمیر و نگهداری لیفتراک را به شخص دیگری (یعنی فروشنده لیفتراک محلی خود) بسپارید؟
    • آیا زمان کار تضمینی (با گزینه تعمیر و نگهداری کامل) می خواهید؟

    اجاره لیفتراک چقدر است؟

    اگر قبلا هرگز اجاره نکرده اید، ممکن است از هزینه واقعی اجاره لیفتراک و مقرون به صرفه بودن آن تعجب کنید. با این حال، آمار نشان می‌دهد که شرکت‌ هایی که مالک ناوگان خود هستند، تمایل دارند لیفتراک‌ های خود را بیشتر از زمانی که از نظر مالی معقول است نگهداری کنند. در بسیاری از موارد، تا جایی که آنها برای حفظ ناوگان بیشتر از ارزش ناوگان پول خرج می کنند. برای ارتقای کوتاه مدت، می توانید یک لیفتراک پیشرو در صنعت را با هزینه کمتر تهیه کنید.

    درک قراردادهای اجاره لیفتراک

    اگر قصد دارید فراتر از اجاره کوتاه مدت بروید، ابتدا با فروشنده محلی بالابر خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که از اجاره لیفتراک خود بیشترین بهره را می برید. با فروشنده خود در مورد وزن و اندازه بارها، ارتفاع بالابر، سطح و شرایط عملیاتی و هر نیاز ویژه دیگری که ممکن است تأسیسات شما داشته باشد صحبت کنید.

    هنگامی که احساس خوبی نسبت به نیازهای کلی کامیون بالابر داشتید، می توانید در مورد موارد زیر صحبت کنید:

    نیاز به ویژگی های اختیاری لیفتراک مانند چراغ های اضافی، ضمیمه ها یا آلارم ها.

    آیا برای عملیات جدید و کوتاه مدت به بالابرهای اجاره ای نیاز دارید؟ آیا برای عبور از زمین های ناهموار یا تجهیزات اجاره ای مناسب در راهروهای باریک به آسانسورهای سنگین نیاز دارید؟ ممکن است برای یک کار کوتاه مدت مانند جک پالت اضافی به نوع خاصی از تجهیزات حمل مواد نیاز داشته باشید؟

    برای لیفتراک های برقی و باتری ها، باید الزامات شارژر باتری را مرور کنید. برخی از باتری های لیفتراک برقی به شارژرهایی نیاز دارند که باید سیم کشی داشته باشند و ممکن است برای نصب به یک متخصص نیاز داشته باشند. درباره جزئیات باتری و شارژر با فروشنده لیفتراک محلی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که گزینه های خود را درک کرده اید.

    یک جدول زمانی برای مدت زمان اجاره خود تعیین کنید. از آنجایی که نرخ‌های اجاره را می‌ توان متفاوت ارزیابی کرد، بیان دوره زمانی می‌ تواند با کاهش نرخ‌ های بلندمدت یا کاهش مدت اجاره‌ تان به کوتاه‌ ترین دوره زمانی ممکن، در هزینه شما صرفه‌ جویی کند.

    در صورت استفاده از لیفتراک در روزهای کاری معمولی 8 ساعته، 40 ساعت در هفته و 160 ساعت کار در ماه، هزینه های اضافه کاری را درک کنید.
    هنگام دریافت و بازگرداندن لیفتراک در مورد هزینه خسارت و روند بررسی بپرسید.

    بیمه نامه خود را مرور کنید.

    در حالی که فروشنده تجهیزات را بیمه می کند، باید مطمئن شوید که بیمه شرکت شما اپراتور، سایر افراد در مرکز شما و تاسیسات را در صورت آسیب دیدگی یا آسیب مالی و خرابی در هنگام استفاده از لیفتراک اجاره ای پوشش می دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.