جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور از بی پولی خود را با شیرآلات تغییر دهیم
    30 آذر 1401 - 15:08
    شناسه : 213685
    0

    برای اینکه بتوانیم امروزه زندگی خوبی را داشته باشید باید در حوزه ای فعالیت کنید که زمینه پیشرفت خوبی برای شما داشته باشد به همین جهت من به شما محصولات شیرآلات را معرفی می کنم زیرا من در مدت زمان کوتاهی توانستم به رشد مالی خوبی برسم و این محصول بازار بسیار خوبی در ایران و خارج کشور دارد.

    پ
    پ

    شیرآلات ساختمانی نوبل

    شیرآلات ساختمانی نوبل که برندهای مختلفی در زمینه شیرآلات دارد که طرح استیل دارد کیفیت و مرغوبیت این شرکت از محصولاتش کاملا مشخص است اگر به دنبال کیفیت خوب هستین نوبل را خریداری کنید. بزرگترین تولید کننده شیرآلات طرح استیل در ایران تنها شرکت دارای گواهینامه رسمی از شرکت سدال اسپانیا در ایران تولید کننده متنوع ترین شیرآلات با آبکاری و رنگهای مختلف با استفاده از سیستم Pvd Coating. بزرگترین تولید کننده شیرهای ظرفشویی فانتزی در ایران با بیش از ۵۰ طرح با رنگ بندی متنوع، شیرآلات بهداشتی ساختمانی نوبل دارای ۷ سال ضمانت تعویض بی قید و شرط محصولات.

    word image 213685 1 - چطور از بی پولی خود را با شیرآلات تغییر دهیم -

    شیرآلات ساختمانی چینی

    بیش از 50درصد مصرف بازار داخلی شیرآلات ساختمانی چینی را در آن سال‌ها محصولات قاچاق تشکیل می‌داد که از کانال‌های غیررسمی وارد می‌شد و همین مساله، سلامت کسانی را که از شیرآلات بهداشتی قاچاق و غیراستاندارد استفاده می‌کردند، به‌شدت تهدید می‌کرد.

    وقتی موضوع بررسی ترکیبات شیرآلات مطرح شد، ابتدا بسیاری از تولید‌کنندگان مخالفت کردند اما پس از واردات بی‌رویه شیرآلات از چین، به ویژه در سال‌های 77و 78 که شروع واردات از چین بود، بررسی کیفیت شیرآلات و انطباق آن با استانداردها، پیش کشیده شد چون شیرآلات چینی نه‌تنها حاوی پنج تا شش‌درصد سرب بود بلکه درصد بالایی نیز قلع و آهن داشتند. موضوع مهم‌تر این بود که این وسایل از ضایعات ساخته شده بودند و ترکیبات آن به‌طور خالص از شمش فلزات نبود. به‌دلیل همین ناهمگون‌بودن مواد، این شیرها بعد از مدتی خراب می‌شد.

    word image 213685 2 - چطور از بی پولی خود را با شیرآلات تغییر دهیم -

    شیرآلات ساختمانی در بانه

    شیرآلات ساختمانی در بانه که در زیر زمین قرار دارند، اصطلاحا «شیرآلات مدفونی» نامیده می‌شوند؛ شیرآلاتی که در تماس با هوا و نور نیستند، مانند شیرهای انشعاب و قطع و وصل که سازمان آب و فاضلاب استفاده می‌کند، به‌لحاظ استاندارد باید 75درصد جنس آنها پایه مسی و از جنس برنز باشد. اما عنصر روی موجود در این شیرها باید 11/5درصد باشد زیرا فلز روی بیش از این میزان، در تماس با آب وارد سیستم گوارش می‌شود و بیماری‌های مختلفی را ایجاد می‌کند. این بیماری مربوط به گروهی از لژیونرهای آمریکایی است که سال‌ها پیش در یک مانور شرکت می‌کنند و پس از مدتی، بسیاری از آنها مبتلا به سرطان خون می‌شوند. بعد از معاینات پزشکی و تحقیقات بیشتر برای بررسی علت بیماری، معلوم می‌شود شیر آبی که در زمین مدفون بوده و آب از طریق آن وارد سیستم لوله‌کشی ساختمان شده، دارای میزان زیادی روی در آلیاژ بود و لژیونرها در اثر مصرف آب حاوی روی، به این بیماری مبتلا شده بودند.

    word image 213685 3 - چطور از بی پولی خود را با شیرآلات تغییر دهیم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.