شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهم ترین نکته که مرا به ثروتمند شدن نزدیک کرد
    30 آذر 1401 - 15:10
    شناسه : 213697
    0

    در واقع مهم ترین نکته در ایجاد کسب و کار و تلاش برای ثروتمند شدن این است که خود را عقل کل ندانیم و همواره از افراد متخصص کمک بگیریم که عمل به این توصیه امری بود که توانست مرا به موفقیتی چشم گیر در حوزه تولید رنگ برساند.

    پ
    پ

    رنگ ساختمانی پارس

    زمانی که قصد خرید رنگ ساختمانی پارس دارید، قبل از هر چیزی بهتر است با توجه به محلی که می خواهید رنگ کنید، آن را انتخاب نمایید؛ برای مثال رنگ پلاستیک برای مکان هایی که امکان کثیف شدن آنها کمتر است، مناسب می باشد.

    دومین موضوع، خرید این محصول از یک برند باکیفیت و مرغوب است که برند پارس در حال حاضر جزو تولیدکنندگان بزرگ رنگ ساختمانی شناخته شده و این محصول را در تنوع بالا و با مقاومت و کارایی گسترده تولید نموده و در اختیار خریداران عزیز قرار داده است.

    اما مورد مهم و تاثیرگذاری که همه افراد باید آن را رعایت کنند، خرید این محصول از افراد تولید کننده اصلی می باشد که اینگونه امکان تقلبی بودن کالا را کاهش داده و دسترسی به محصولات مرغوب را هم افزایش خواهد داد.

    word image 213697 1 - مهم ترین نکته که مرا به ثروتمند شدن نزدیک کرد -

    رنگ اپوکسی زینک ریچ

    به منظور جلوگیری از خوردگی و فرسایش سطوح فلزی می دانیم که از انواع مختلف رنگها مانند رنگ اپوکسی زینک ریچ استفاده می شود. برای این محصولات می توان ویژگیهای خاصی را برشمرد که هر کدام به نوبه خود می توانند دلیلی برای جلب توجه خریداران باشند.

    این محصولات مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارند و با چسبندگی بالایی که دارند می توانند در سطوح مختلفی استفاده شوند.

    در سطوح مختلفی می توان به عنوان پوشش اولیه از آنها استفاده کرد. روی این رنگها از پوششهای پلی یورتان و اپوکسی می توان استفاده کرد.

    رنگ اپوکسی آستری بسیار عالی برای عرشه کشتیها می باشد و در برابر آب و رطوبت نیز این محصولات مقاوم هستند.

    در سازه های فلزی، پلها، لوله های انتقال نفت و گاز، تاسیسات دریایی، پالایشگاه های نفتی، مخازن نگهداری معمولا از رنگ اپوکسی استفاده می شود.

    word image 213697 2 - مهم ترین نکته که مرا به ثروتمند شدن نزدیک کرد -

    رنگ ترافیکی سرد

    در مورد رنگ ترافیکی سرد باید بگویم که به خاطر داشتن شتاب دهنده مرغوب به راحتی و در زمان کمی خشک می شوند. همچنین ثبات بالایی داشته به طوری که در معرض شرایط جوی مختلف دوام زیادی می آوردند.

    اما رنگهای آکریلیک ترموپلاست یک جزیی ماندگاری بیشتری داشته در حدی که با نور مستقیم خورشید و عبور مکرر اتومبیلها همچنان سالم می مانند.

    چون در مقابل سایش و آسیب دیدگی مقاومت زیادی دارد این رنگها بر پایه رزینهای آکریلیک پایه آب می باشند و روش خشک شدن آنها حاصل پرش حلال و پیوند مولکولی می باشد.

    اما خود این رنگهای تک جزیی انواع مختلفی داشته که هر مدل از آنها متشکل از نانوذراتی است که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی می باشد.

    word image 213697 3 - مهم ترین نکته که مرا به ثروتمند شدن نزدیک کرد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.