×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

کاشی آشپزخانه یزد

از عوامل دیگر در تاثیر گذاری قیمت آن استحکام کاشی آشپزخانه یزد، مقاومت آن در برابر رطوبت و ضد آب بودن آن نیز در قیمت آن بسیار مهم است.

مواد تشکیل دهنده کاشی آشپزخانه چیست؟ خاک رس ترکیب شده با سیلیس می باشد.

بیشترین طرح های تولیدی چه نوع طرح هایی می باشند؟ طرح های ساده، مدرن، سنتی، طرح گل و طرح چوب می باشند.

مواد اصلی در تولید کاشی، خاک رس ترکیب شده با سیلیس است، که البته طی گذراندن مراحلی به کاشی تبدیل می شود.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (49).jpg

کاشی و سرامیک طرح دار

بهترین راه برای آشنایی با انواع کاشی و سرامیک طرح دار و اطلاع از قیمت آنها مراجعه به فضای مجازی است که قبل از خرید می توانید با بهترین مدلها آشنا شده و با آگاهی کامل نوع دلخواه را سفارش دهید.

امروزه می توان با به کارگیری تکنولوژیهای پیشرفته و تجهیزات کارآمد به ساخت کاشی و سرامیک در انواع مختلف پرداخت.

یکی از زیباترین و جذاب ترین آن کاشی و سرامیک طرح دار است که با ظاهر بسیار جذاب و کیفیت عالی خود توانسته است، خریداران زیادی را جذب کند.

از این رو بازار خرید و فروش آن رونق بسیار خوبی دارد و این محصول کاربرد فراوانی داشته و برای ساخت کف، دیوار، نمای بیرونی ساختمان و غیره کاربرد دارد.

سرامیک و کاشی طرح دار با حرارت و دمای بسیار زیاد پخته می شود و به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی داشته و از استحکام بالایی برخوردار است؛ به طوری که به آسانی در مقابل عوامل محیطی مانند یخ بندان، سرما، گرما یا حرارت زیاد آسیب نمی بیند.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (48).jpg

کاشی و سرامیک اصفهان

پالت رنگی بی نظیر کاشیهای ایرانی که از رنگهای تند و جذاب سنتی مانند آبی لاجوردی، زرد اخرایی، سبز، عنابی، سفید، مشکی و غیره گرفته تا رنگهای ملایم و خنثی کلاسیک صورتی، بژ، طوسی، آبی و کرم قهوه ای با نقوش برجسته در بازار یافت می شوند می تواند باب طبع هر سلیقه ای باشد.

نکته ای که در زمان انتخاب کاشی و سرامیک اصفهان بهتر است مد نظر داشته باشید هماهنگی و حفظهارمونی چیدمان منزل شما با کاشیها می باشد برای مثال در صورتی که در گوشه ای از منزل شما میز خاطراتی وجود دارد که آکنده از عکسهای قدیمی و ظروف برنجی و مسی می باشد بهتر است کاشیهای سنتی با تناژ آبی و طرحهای قدیمی بته جقه، اسلیمی یا گل و مرغ را انتخاب کنید اما اگر مبلمان شما طیفی خاکستری داشته و خانه ای آپارتمانی با پارتیشنی از ظروف سلطنتی دارد انتخابهای کلاسیک کمک بیشتری به حفظهارمونی منزل شما می کند.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (42).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.