شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شم اقتصادی مهم ترین دلیل کسب ثروتم بود
    01 دی 1401 - 16:28
    شناسه : 213745
    0

    در واقع شم اقتصادی همان مجموعه تشخیص، تصمیم و اقداماتی که من در جهت مدیریت مالی انجام دادم می باشد و من توانستم با تقویت این مهارت کیفیت زندگی خود را تا حد بسیاری بهبود ببخشم و ثروت انبوهی را به دست آورم.

    پ
    پ

    سیستم آبیاری هوشمند باغ

    در ساختار کلی سیستم آبیاری هوشمند باغ آب با فشار زیاد در لوله ‎های انتقال جاری می شود و در محل تعبیه شده آبپاشها، آب از روزنه ‎هایی که بر روی لوله جای گذاری شده، خارج می شود و به این صورت خاک آن محدوده را مرطوب می کند.

    خط لوله اصلی و فرعی: برای این که آب از پمپ تا نقطه‎ای که آب به مزرعه منتقل شود، باید از لوله ‎های اصلی استفاده شود که این لوله ‎ها از نوع لوله پلی اتلین هستند.

    یکی از مقاومترین و ارزانترین لوله ‎هایی هستند که برای آب رسانی می توان از آنها استفاده کرد.

    از اولین اقدامات در راه اندازی سیستم آبیاری هوشمند باغ، تهیه و خرید، پمپ و لوازمات مربوطه است.

    word image 213745 1 - شم اقتصادی مهم ترین دلیل کسب ثروتم بود -

    سیستم آبیاری گان

    در راه اندازی سیستم آبیاری گان به برخی اتصالات و قطعات کوچک نیاز داریم که خیلی کوچک هستند اما کاربرد آنها بسیار گسترده است و وجودشان برای راه‌ اندازی سیستم آبیاری تحت فشار بسیار لازم است.

    از دیگر وسایلی که برای راه‌ اندازی سیستم آبیاری به آنها نیازمند هستیم، انواع آبپاشها هستند که در شکلها و جنسهای مختلف در بازار وجود دارند.

    با توجه به نیاز کشاورزان برای کشتهای مختلف، نیاز به خرید سیستم آبیاری گان، بسیار احساس می شود، چراکه می توان توسط این سیستم مقدار زیادی زمین را آبیاری کرد.

    طول بلند لوله ‌های سیستم قرقره ای آبیاری در اندازه های مختلفی است.

    word image 213745 2 - شم اقتصادی مهم ترین دلیل کسب ثروتم بود -

    سیستم آبیاری مه پاش

    برای نصب سیستم آبیاری مه پاش لازم است مواردی مثل مساحت زمینی که قرار است در آن کشت انجام شود و نوع محصول موردنظر را در اختیار مشاوران قرار داده و مطمئن باشید بهترین سیستم آبیاری که برای زمین شما مناسب است، طراحی شده و در اختیار شما قرار داده می شود.

    اگر قصد خرید دارید، فقط در صورتی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد که خرید شما مستقیماً از کارخانه و تولید کننده اصلی باشد؛ اما این مسئله نیز مد نظر است که پیدا کردن تولید کننده اصلی و ارتباط برقرار کردن با آن کار ساده‌ ای نیست.

    لوازم مورد نظر برای سیستم آبیاری مه پاش را به‌ صورت راحت و با قیمت مناسب از شرکت ما خریداری کنید.

    پس اصلا درنگ نکنید، چرا که شما در صورتی می‌ توانید در مصرف آب کود و کارگران خود صرفه‌ جویی کرده و محصول خود را با شرایط ایده ‌آل پرورش داده و سود کنید که تجهیزات آبیاری نوین را خریداری کرده باشید.

    word image 213745 3 - شم اقتصادی مهم ترین دلیل کسب ثروتم بود -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.