جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
کشف 7 کیلو تریاک درلاهیجان
  • 21 مهر 1395 ساعت: 16:25
  • شناسه : 21387
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 7 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع را […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 7 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود:ماموران مبارزه بامواد مخدر در تحقیقات تکمیلی موفق شدند مشخصات خودور و محدوده فعالیت قاچاقچیان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودور206متهمان را توقیف و متهمان را دستگیر کنند.

    سرهنگ قاسمی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی متهمان 7 کیلوگرم تریاک کشف کردند، بیان داشت: 2 قاچاقچی دستگیر شده 45 و 44 ساله بوده که هردو اهل کرمانشاه و ساکن کرج می باشند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به عنوان یک معضل بزرگ زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها بوده و شهروندان در راه مبارزه با این پدیده شوم بایستی پلیس را همراهی نمایند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.