شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلویزیون سامسونگ پرفروش ترین برند 1401 در بازار ایران
    04 دی 1401 - 12:26
    شناسه : 213878
    1

    تصور کنید که یک تلویزیون جدید خریده‌اید در سایز 55 اینچ و شاد و خوشحال روزهای‌تان را با آن شب می‌کنید اما بعد از مدتی استفاده، در کمال ناباوری می‌بینید که برخی قطعات مشکل پیدا می‌کنند یا کیفیت تصویر دچار افت می‌شود! دلیل این مشکلات چه چیزی می‌تواند باشد؟ مگر غیر از ضعیف بودن خود شرکت سازنده است؟

    پ
    پ

    word image 213878 1 - تلویزیون سامسونگ پرفروش ترین برند 1401 در بازار ایران - ال جی

    اولین کاری که قبل از خرید تلویزیون جدید می‌کنید چیست؟ سراغ محبوب ترین برندها می‌روید در بین ‌آن‌ها بهترین مدل ها را بررسی می‌کنید؟ قطعاً بهترین کار همین است که اول ببینیم چه برندی در بازار پرفروش است و بعد دلیلش را متوجه شویم. در ادامه می‌خواهیم بدانیم چرا تلویزیون های سامسونگ (https://dehkade.shop/tvs/samsung-tv/) پرفروش ترین برند در بازار ایران هستند؟ و آیا واقعاً ارزش خرید دارند؟

    تصور کنید که یک تلویزیون جدید خریده‌اید در سایز 55 اینچ و شاد و خوشحال روزهای‌تان را با آن شب می‌کنید اما بعد از مدتی استفاده، در کمال ناباوری می‌بینید که برخی قطعات مشکل پیدا می‌کنند یا کیفیت تصویر دچار افت می‌شود! دلیل این مشکلات چه چیزی می‌تواند باشد؟ مگر غیر از ضعیف بودن خود شرکت سازنده است؟

    علت محبوبیت تلویزیون سامسونگ

    یکی از مهم ترین موضوعات در خرید تلویزیون توجه به برند سازنده است؛ چرا که کیفیت محصول، امکانات و حتی خدمت پس از فروش هم مستقیماً به کمپانی سازنده ربط دارد. سامسونگ به عنوان یکی از فعالیت‌ترین تولید کننده‌های تلویزیون در جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و این اعتبار در سال‌های متمادی به وجود آمده است پس می‌تواند دلیلی بر باکیفیت بودن آن باشد. ممکن است برخی برندها یکی دو سالی سر زبان‌ها بیافتند اما در بلند مدت نمی‌توانند عالی بمانند. داستان سامسونگ اما متفاوت است و مسیر طولانی تا تبدیل شدن به بهترین سازنده را طی کرده است و به راحتی اعتبار خود را از دست نمی‌دهد. اگر نمی‌دانید موقع خرید تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید تلویزیون از وبسایت دهکده را مطالعه نمایید.

    تلویزیون هایی با قیمت اقتصادی

    یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در جهان و ایران مربوط به قیمت گذاری محصولات است. این شرکت توانست با تولید نمایشگرهای با کیفیت و قیمت مناسب در دل ایرانی ها جاخوش کند چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم برای افرادی با بودجه محدود هم عالی است. به طور کلی سامسونگ سعی دارد با حفظ قیمت پایین هر ساله محصولاتی قیمت مناسب را وارد بازار کند.

    طراحی و دیزاین فوق باریک

    در دو سه سال اخیر این برند از تلویزیون های AirSlim رونمایی کرده است که طراحی بسیار باریکی دارند. تلویزیون های سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر بسیار باریک‌تر طراحی می‌شوند و همین به جذابیت دوچندان آن‌ها کمک می‌کند. فکرش را بکنید وقتی با قیمت پایین‌تر می‌توانید تلویزیونی باریک‌تر بخرید، ارزشش را ندارد که در مورد آن هیجان زده شوید؟ سامسونگ هم در مدل های کریستالی LED و هم مدل های کیولد گران‌تر خود از طراحی باریک استفاده می‌کند که بعد از اولدها، کمترین ضخامت را دارند.

    word image 213878 2 - تلویزیون سامسونگ پرفروش ترین برند 1401 در بازار ایران - ال جی

    کنتراست عمیق و روشنایی بالا

    در مقایسه با برند ال جی که نمایشگرهایی با زاویه دید بالا تولید می‌کند، تلویزیون های سامسونگ روشنایی و کنتراست به مراتب بهتری دارند و همین موجب می‌شود که افراد تمایل بیشتری به خرید آن‌ها پیدا کنند. اگر چه زاویه دید هم مهم است اما در نهایت روشنایی و دقت رنگی اهمیت بیشتری دارد و سامسونگ توانسته به خوبی این موضوع را درک کند. چه یک تلویزیون ال ای دی بخرید، چه یک مدل کیولد سامسونگ ، در هر صورت کیفیت رنگ‌ها را تحسین خواهید کرد.

    تنوع در تولیدات

    اگرچه همه ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم مهم هستند اما شاید مهم‌ترین دلیل محبوبیت تلویزیون سامسونگ مربوط به تنوع در تولیدات آن باشد. تقریباً برای هر نوع کاربری و با هر بودجه‌ای، یک نمایشگر Samsung وجود دارد که در نوع خود بهترین است. چه یک مدل اقتصادی بخواهید، چه مدلی پیشرفته یا حتی مدلی فوق حرفه‌ای در هر حالت سامسونگ چند پیشنهاد روی میز می‌گذارد. برای مشاهده جدیدترین تلویزیون های سامسونگ می‌توانید به دهکده ، اولین فروشگاه تخصصی تلویزیون ایران مراجعه کنید.

    انواع تلویزیون های سامسونگ

    • تلویزیون کریستالی
    • تلویزیون کیولد
    • تلویزیون نئو کیولد
    • تلویزیون های هنری

    پیشتاز در فناوری های جدید

    تقریباً هیچ سالی نیست که شاهد یک خلاقیت و نوآوری جدید از سامسونگ نباشیم. هر ساله فناوری های جدیدی در تلویزیون های این برند دیده می‌شوند که همگی حیرت آور هستند. ریموت کنترلی که با نور خورشید یا لامپ شارژ می‌شود، تلویزیونی که همچون یک قاب عکس است، ترکیب فناوری های مختلف برای رسیدن به محصولی جدید و هزاران مورد دیگر که این کمپانی وارد بازار کرده است تا وجه تمایز خود را با دیگر برندها نشان دهد.

    word image 213878 3 - تلویزیون سامسونگ پرفروش ترین برند 1401 در بازار ایران - ال جی

    پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ 1401

    هر چند تنوع تولیدات سامسونگ زیاد است اما تنها برخی از مدل‌ها هستند که در گروه پرفروش ترین تلویزیون ها قرار می‌گیرند. در بخش بعدی لیست پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ را مشاهده می‌کنید. در این میان تلویزیون سامسونگ Q70B به عنوان پرفروش ترین کیولد و همچنین مدل BU8000 به عنوان پرفروش ترین مدل کریستالی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند..

    1. تلویزیون سامسونگ BU8000
    2. تلویزیون سامسونگ BU8500
    3. تلویزیون سامسونگ Q60B
    4. تلویزیون سامسونگ Q70B
    5. تلویزیون سامسونگ Q80B
    6. تلویزیون سامسونگ QN85B

    تفاوت تلویزیون سامسونگ با برند ال جی

    سامسونگ و ال جی هر دو برندهای کره‌ای هستند و در ساخت تلویزیون تا حدودی شبیه هم عمل کرده اند اما برخی تفاوت‌ها موجب می‌شود که کاربران یکی از این دو را انتخاب کنند. سامسونگ عموماً روشنایی و کنتراست بهتری دارد اما ال جی بیشتر روی دقت رنگی و زاویه دید متمرکز است. کیولدهای سامسونگ محبوب‌ترین محصولات این شرکت هستند اما اولدها در بین طرفداران ال جی محبوبیت بیشتری دارند. هر کدام از سیستم عامل اختصاصی خودشان استفاده می‌کنند و امکانات اسمارت متنوعی دارند. در کل تفاوت‌های چندان زیادی بین این دو وجود ندارد و انتخاب نهایی به نیاز شما بستگی دارد.

    مقایسه تلویزیون سامسونگ با برند سونی

    سامسونگ و سونی هم رقیب‌های سرسختی برای همدیگر هستند. همانطور که گفتیم سامسونگ بر روی حفظ قیمت در یک دامنه اقتصادی تمرکز دارد اما سونی بهترین کیفیت ممکن را برای محصولاتش در نظر می‌گیرد و اهمیت چندانی به افزایش قیمت‌ها نمی‌دهد. به صورت کلی از لحاظ اسمارت بودن هم سونی به دلیل استفاده از سیستم عامل اندروید کاربری بهتری دارد ولی با وجود همه این ویژگی‌ها نباید فراموش کرد که تلویزیون های سونی گران‌تر هستند و مدلهای سامسونگ قیمت بسیار مناسب تری دارند.

    کلام پایانی

    برای اینکه یک برند بتواند اعتبار و جایگاه بالایی در بازار به دست بیارود، اول باید بتواند اعتماد خریداران را کسب کند و به همین دلیل سامسونگ چندین سال تلاش بی‌وقفه را صرف جلب اعتماد خریداران کرده تا در نهایت بتواند به فروش بیشتری دست پیدا کند. اگر فکر می‌کنید خرید تلویزیون سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد می‌تواند به وبسایت دهکده سر بزنید و جدیدترین تلویزیون های سال در در آن‌جا مشاهده کنید. دهکده اولین فروشگاه تخصصی تلویزیون در ایران است که در کمتر از یک‌ سال فعالیت توانسته در میان رقبا خود را به خوبی اثبات کند.

    آدرس وبسایت: dehkade.shop

    تماس: 09193759961

    ایمیل: info@dehkade.shop

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.