جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟
    04 دی 1401 - 12:32
    شناسه : 213884
    1

    شما در هر شهری که باشید می‌ توانید به صورت اینترنتی پارچه مبلی را از هر فروشگاهی سفارش دهید افرادی که به دنبال پارچه مبلی در رشت هستند و هم چنین دوست دارند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند می‌توانند به راحتی خرید خود را از طریق فروشگاه چرم و پارچه مبلی کارما انجام دهند.

    پ
    پ

     مبلمان به یکی از وسایل ضروری در دکوراسیون خانه تبدیل شده است به گونه‌ ای که اگر یک فردی در چیدمان منزل بتواند مبلمان خود را به درستی با توجه به محیط انتخاب کنید بیش از هر المان دیگری می‌تواند در خانه تاثیر گذار باشد. هر فردی با توجه به سلیقه شخصی و سبک چیدمان منزل یک نوع مبل از جمله کلاسیک، سلطنتی،سنتی، مدرن و بسیاری از سبک‌های دیگر را انتخاب می‌کند. پارچه استفاده در دوخت مبل یا همان پارچه مبلی یکی از عواملی است که تاثیر چشمگیری در زیبایی مبل دارد. در ادامه انواع بهترین پارچه مبلی و ویژگی‌هایی که باید یک پارچه مبلی داشته باشد را با یک دیگر بررسی خواهیم کرد.

    شما در هر شهری که باشید می‌ توانید به صورت اینترنتی پارچه مبلی را از هر فروشگاهی سفارش دهید افرادی که به دنبال پارچه مبلی در رشت هستند و هم چنین دوست دارند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند می‌توانند به راحتی خرید خود را از طریق فروشگاه چرم و پارچه مبلی کارما انجام دهند.

    images 1671880884 - بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟ -

    پنج مورد از بهترین نوع  پارچه مبلی

    پارچه مبلی مازراتی

    پارچه مبلی مازراتی یکی از محبوبو‌ترین پارچه مبلی مورد استفاده در ساخت مبلمان و سرویس غذا خوری است این پارچه شباهت زیادی به مخمل دارد اما ناهمواری کمتری دارد. از نظر قیمتی نیز مناسب است و می‌توان برای انواع مبل‌ها استفاده کرد یکی از ویژگی‌های خوب که باعث شده از این پارچه در ساخت انواع مبل استفاده شود تنوع رنگی است  دقیقا همانند پارچه مخمل که می توانید هر طیف رنگی را که می خواهید پیدا کنید برای مبل نیز می توانید هر رنگ پارچه مازراتی با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود تهیه کنید. از معایب پارچه مبلی مازراتی باید بگوییم که این پارچه‌ها طرح خاصی دارند و کاملا یک دست هستند اگر به دنبال پارچه طرح دار برای مبلمان هستید باید به سراغ انواع دیگری از پارجه ها بروید.

     images 1671880985 - بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟ -

    پارچه مبلی چرم

    پارچه مبلی چرم یکی از انواع پارچه‌های مبلی است که از گذشته تا امروز طرفداران خاص خود را دارد. رنگ‌های تیره چرم به ویژه قهوه ای و مشکی بیشتر از سایر رنگ ها در مبلمان به کار می روند. علاوه بر مبلمان منزل چرم در تولید مبلمان اداری کاربرد چند برابری دارد. مدیران برای خرید مبلمان در محیط کار ترجیح می دهند از پارچه های مبلی چرم استفاده کنند زیرا فضا را رسمی تر نشان می دهد و تمیز کردن آن نسبت به سایر پارچه ها راحت تر است. یکی از مزیت های پارچه جرم برای مبلمان نسبت به سایر پارچه ها این است که مانع نفوذ آب به داخل مبل می‌ شود. اما برای افرادی که حیوان خانگی نگهداری می‌ کنند توصیه می شود از مبلمان چرم استفاده نکنند زیرا در برابر اشیا تیز و پنجه حیوانات مانند سگ و گربه مقاومت زیادی ندارد.

     images 1671881064 - بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟ -

    پارچه مبلی نخی و پنبه‌ای

    اگر به دنبال یک پارچه طرح دار برای مبلمان هستید بهترین گزینه پارچه های نخی و پنبه ای هستند. در پارچه های نخی و پنبه ای می توانید انواع طرح ها را پیدا کنید. معمولا مبلمانی که از پارچه های نخی و پنبه ای استفاده می کنند حس بهتری را هنگام نشستن  روی مبل به مخاطب انتقال می دهند. هم چنین در صورت کثیف شدن یا لکه شدن خیلی راحت با آب و کمی شوینده می توان آن را تمیز کرد. پارچه های مبلی نخی و پنبه ای معایبی را نیز به همراه دارند برای مثال الیاف آن ها نخ و پنبه است در طولانی مدت در مقابل آفتاب و تابش نور مستقیم نسبت به سایر پارچه ها زودتر آسیب می بینند یا به سرعت آب به داخل آن نفوذ می کند و اگر به درستی خشک نشود طول عمر مبلمان کاهش پیدا می کند.

    پارچه مبلی پشمی

    پارچه مبلی پشمی یک از انواع بهترین پارچه مبلی است که می تواند مبلمان شما را خاص نشان دهد اما به علت این که پشم گرما را انتقال می دهد مناسب استفاده در تمام مناطق نیست. اما اگر در شهرهای سردسیر زندگی می کنید پارچه مبلی پشمی می تواند یک گزینه عالی باشد. از ویژگی های مثبت پارچه پشمی می توان به مواردی مانند مقاومت بالا در برابر پارکی، عدم چروک شدن و لکه پذیری زیاد و داشتن کشش بالا اشاره کرد. افرادی که فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارند بدون شک پارچه مبلی پشمی بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود.

     images 1671881499 - بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟ -

    پارچه مبلی نانو

    پارچه مبلی نانو یکی از جدیدترین مدل های پارچه مبلی است که هنوز در بین تمام افراد خیلی رایج نشده است. پارچه های نانو با توجه به نوع ساختی که دارند ویژگی های بسیار خوبی مانند ضد لک و کثیفی، ضد چروک،ضد تعریق و ضد آتش سوزی را به همراه می آورند. البته باید بگوییم قیمت پارچه های نانو نسبت به سایر پارچه ها گران تر هستند اما با این حال برخی افراد ترجیح می دهند در برخی فضاهای خاص و با توجه به شرایطی که دارند از پارچه نانو برای مبلمان خود استفاده کنند.

     images 1671881364 - بهترین نوع پارچه مبلی چه نوع پارچه ای است ؟ -

    ویژگی هایی که باید باید یک پارچه مبلی داشته باشد

    حال که با انواع بهترین پارچه های رو مبلی آشنا شدید یک سری از ویژگی ها هستند که می‌تواند برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد و باعث شود شما یک پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید یا آن را رد کنید.

    قابلیت تمیز کردن: مبلمان منزل در معرض انواع کثیفی هستند به ویژه اگر در یک خانه رفت و آمد زیاد باشد یا فرزند کوک در خانه باشید. برخی از پارچه ها هنگامی که لک می گیرند به راحتی حتی با یک دستمال نم تمیز می شوند اما برخی دیگر حتما نیاز به شست و شو دارند.

    عدم نفوذ پذیری آب: هنگامی که آب یا مایعات روی مبلمان ریخته می شود هر چقدر یک پارچه مقاومت بیشتری در برابر نفود آب داشته باشد بهتر است زیرا هنگامی که آب درون مبل نفوذ می کند مدت بیشتری طول می کشد تا خشک شود و باعث آسیب دیدن ابر، پنبه و سایر مواد استفاده شده در درون مبل می شود.

    لطافت پارچه: برخی پارچه ها خیلی سر و لیز هستند یا خیلی سفت هستند یا ختی باعث تعریق می شوند به همین دلیل نمی توان مدت زمان زیادی روی مبل نشست و بعد از  چند دقیقه حس بدی به فرد می دهند. پارچه روی مبل بهتر است لطیف باشد تا فرد هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.