پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب!
    04 دی 1401 - 12:37
    شناسه : 213895
    0

    به طور کلی واکرها در انواع مختلفی وجود دارند که افراد در شرایط مختلف پس از بررسی کامل از وضعیت‌شان، به راحتی می‌توانند نوع دلخواه از واکر را انتخاب و استفاده کنند.

    پ
    پ

    عصا از جمله لوازم کمک حرکتی پرمصرف به شمار می‌رود که در انواع مختلف وجود دارند. در واقع افرادی که به دلایلی دچار مشکلاتی در نحوه راه رفتن شده‌اند که مهم‌ترین آنها سکته مغزی یا بی‌حسی اندام است، به این نوع لوازم به جهت راحت گام برداشتن، نیاز پیدا خواهند کرد. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع این لوازم بخصوص عصا صحبت کنیم و در انتها نیز به راهنمای خرید واکر و عصا با بهترین قیمت و کیفیت عالی می‌پردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر در حال حاضر به چنین لوازم کمک حرکتی نیاز دارید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

    images 1664696406 - راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب! -

    واکر و بهترین انواع این وسیله

    بیمارانی که قدرت عضلانی اندام‌شان کاهش پیدا کرده است، نیاز مبرم به واکر برای راحت‌تر راه رفتن دارند. در واقع دامنه‌ی حرکتی اندام تحتانی باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند تعادل‌شان را به طور کامل حفظ کنند و این امر ممکن است بر اثر موارد مختلف تحت تأثیر قرار گرفته باشد که برای بهبود این شرایط استفاده از بهترین واکر ضروری است. اما شاید برایتان سوال پیش آمده است که چه افرادی باید از این وسیله کمک حرکتی بهره ببرند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

    – افراد سن و سال‌دار که گرفتار بیماری‌های مزمن هستند.

    – افرادی که سکته مغزی کرده‌اند.

    – افرادی که به هر دلیل اندام تحتانی‌شان ضعیف است.

    – افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

    – و…

    images 1664696409 - راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب! -

    • انواع واکر

    به طور کلی واکرها در انواع مختلفی وجود دارند که افراد در شرایط مختلف پس از بررسی کامل از وضعیت‌شان، به راحتی می‌توانند نوع دلخواه از واکر را انتخاب و استفاده کنند. در ادامه به معرفی انواع این وسیله‌ی کمکی می‌پردازیم:

    – واکر ثابت ساده. این نوع واکرها از قدیمی‌ترین انواع این وسیله کمکی هستند که معمولاً دارای جنس آهن بوده که البته بعدها از آلومینیوم نیز ساخته شده‌اند. اگر قصد استفاده کوتاه مدت از واکر را دارید و نیازی به تا کردن آن نمی‌بینید، می‌توانید این نوع وسیله کمکی راه رفتن را با قیمت مناسب خریداری کنید. از ویژگی‌های واکر ثابت ساده آلومینیومی می‌توان به وزن نسبتاً مناسب آن اشاره کرد و البته جاگیر بودن این وسیله نیز از معایب آن به حساب می‌آید.

    – واکر تاشو ساده. معمولاً استفاده از این نوع واکر در دستور کار افراد نیازمند به این نوع وسیله‌ها قرار دارد. از خصوصیات این ابزار می‌توان به حمل راحت، تاشو بودن و مقاومت فوق العاده آن اشاره کرد. ضمناً گفتنی است که همه‌ی افراد بخصوص آنهایی که دارای وزن بالا هستند نیز به راحتی می‌توانند از این وسیله کمک حرکتی بهره ببرند.

    – واکر تاشو چرخ‌دار. اگر استفاده از دیگر انواع واکر برای افراد دشوار باشد، توصیه می‌شود که از نوع چرخ‌دار این وسیله استفاده شود. پر واضح است بکارگیری چرخ در این نوع وسیله‌ها به خوبی می‌تواند جابجایی بیماران را آسان‌تر کند. ناگفته نماند که در کنار مقاومت عالی و وزن سبک، این نوع واکر از قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع این وسیله برخوردار است.

    – رولیتر. برخی از واکرها دارای چهار چرخ بهمراه ترمز و صندلی هستند و افرادی که شعاع حرکتی کمتری دارند، می‌توانند از این وسیله برای راه رفتن و حرکت کردن بهره‌مند شوند. پر واضح است که برای تهیه رولیتر باید هزینه‌ی بیشتری را در نظر داشته باشید و توصیه‌ی ما خرید این نوع وسایل کمکی حرکتی از مراکز معتبر و مجاز است.

    images 1664696411 - راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب! -

    نکات مهم در زمان خرید واکر

    طبیعتاً وقتی قرار است که این نوع وسیله‌ی کاربردی خریداری شود باید موارد مختلفی در نظر گرفته شود تا در نهایت واکر خریداری شده با بهترین کیفیت و همچنین مناسب‌ترین قیمت در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد. حال در ادامه‌ی این بخش به موارد مهم قابل بررسی که باید قبل از خرید این محصول به آنها توجه شود، می‌پردازیم:

    – اندازه واکر. پر واضح است که این وسیله باید هم‌اندازه و هم‌هیکل افرادی که قصد دارند از آن بهره ببرند، باشد. در واقع حتی اگر کوچکترین موردی در این خصوص وجود داشته باشد، بیماران دچار مشکل خواهند شد.

    – ارتفاع واکر. توجه داشته باشید وقتی قرار است چنین وسیله‌ کمک حرکتی خریداری کنید، حتماً به دسته‌های محصول دقت ویژه‌ای داشته باشید چرا که باید این دسته‌ها در موازات لگن شما باشد که فقط در این صورت است که به راحتی می‌توانید از این نوع لوازم استفاده کنید.

    – کیفیت واکر. طبیعتاً یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب این وسیله در نظر گرفته شود، کیفیت واکر است. توصیه می‌کنیم که اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید، حتماً به مراکز معتبری مراجعه کنید که مشاوره رایگان در این خصوص انجام می‌دهند.

    images 1664696413 - راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب! -

    عصا و انواع مختلف این وسیله

    در کنار واکر از عصا نیز می‌توان بعنوان یک وسیله‌ی کمک حرکتی استفاده کرد. این ابزار مانند دیگر لوازم کمکی بیماران، دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام شکل و شمایل و اندازه‌های متفاوتی دارند. به طور کلی عصا در قالب طبی، چندپایه، سالمندی و… در بازار فروش عرضه می‌شود که بر اساس شرایط موجود بیمار و همچنین قیمت‌های این نوع وسیله، بهترین آنها انتخاب و استفاده می‌شود. گفتنی است بیشترین قشری که از این نوع ابزارها بهره‌ می‌برند سالمندان، معلولان و بیمارانی هستند که به دلایل مختلف توانایی راه رفتن را در یک بازه‌ی مشخص از دست داده‌اند. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این بخش به معرفی بهترین انواع عصا بپردازیم تا اگر به چنین لوازم پزشکی نیاز داشتید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به تهیه‌ی آنها اقدام کنید.

    • انواع عصا

    به طور کلی برای انتخاب عصا باید انواع این وسیله‌ی کمک حرکتی را به خوبی شناخت و در حال حاضر عصاها از لحاظ نوع تکیه‌گاه به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    – عصاهای یک پایه. این نوع عصا مشخص است که دارای یک نقطه‌ی تکیه‌گاه بوده که به همین دلیل، آنچنان مورد توجه افراد نیست. البته با توجه به اینکه عضاهای یک پایه در شکل و شمایل جذاب ارائه می‌شود، بسیاری از افراد علاقه‌مند به تهیه آنها هستند.

    – عصاهای طبی. پر واضح است که هر چه نقطه تکیه‌گاه یک عصا بیشتر باشد، از امنیت بهتری نیز برخوردار خواهد بود. به طور کلی این نوع عصا که به عصای چندپایه نیز شهرت دارند، بیشتر برای افرادی استفاده می‌شوند که توان کمتری برای حرکت کردن دارند. توصیه می‌کنیم که برای خرید این نوع عصا حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین کیفیت این لوازم را خریداری نمایید.

    – عصاهای تاشو. اگر به عصاهای تاشو نیاز دارید تا در هر زمان که مجبور به جمع و جور کردن آنها هستید؛ دچار مشکل نشوید، بهترین انتخاب عصاهای تاشونده است که از چند نقطه قابلیت تا شدن دارند. گفتنی است که این نوع عصاها دارای کیفیت عالی بوده اما نسبت به عصاهای مشابه از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

    – عصاهای صندلی‌شو. معمولاً این نوع عصاها بیشتر برای سالمندان استفاده می‌شود. در واقع ممکن است در زمان‌های راه رفتن مانند پیاده‌روی، افراد دچار خستگی شده که نیاز مبرم به یک صندلی برای نشستن دارند که برای این منظور کافی است که از انواع عصاهای صندلی‌شو بکار گرفته شود.

    images 1664696415 - راه خرید واکر و عصا باکیفیت و قمت مناسب! -

    راهنمای خرید بهترین عصا

    برای اینکه یک عصا متناسب با وضعیت بیمار یا سالمند در نظر گرفته شود، پر واضح است که باید موارد مختلفی مورد بررسی قرار بگیرند که ما در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین آنها اشاره کنیم تا اگر در حال حاضر به یک عصا مناسب نیاز دارید، اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. به طور کلی برای خری یک عصا ایده‌آل توجه به موارد زیر ضروری است:

    – بررس دسته‌ عصا. عصاها دارای انواع دسته هستند که از جمله می‌توان به دسته سرکج، دسته تی‌شکل، دسته افست (به علامت سوال شباهت دارد) و… اشاره کرد. در واقع باید بررسی کنید و ببینید که کدام از این دسته‌های عصا راحتی بیشتری را برایتان بهمراه خواهد داشت.

    – ارتفاع و اندازه عصا. عصاهای با ارتفاع بلند، معمولاً مناسب بیماران یا سالمندان نیستند. در واقع به طور جدی باید این دو مورد را بررسی کرد تا افرادی که قصد دارند از عصا بهره‌مند شوند، اذیت نشده و دیگر بیماری‌ها مانند کمردرد و… به سراغ‌شان نیاید.

    – جنس و کیفیت عصا. پر واضح است که کیفیت و مقاوم بودن عصا نیز دارای اهمیت است که در حال حاضر توصیه می‌کنیم عصا با جنس آلومینیوم که سبک نیز هست، خریداری کنید. از طرفی این نوع عصاها از کیفیت مناسب‌تری برخوردار هستند و قابل استفاده برای طولانی مدت خواهند بود.

    – قیمت عصا. بررسی قیمت این وسیله‌ی کاربردی قبل از خرید نیز مهم است که اگر از بهترین مراکز در این خصوص استفاده کنید، طبیعتاً می‌توانید با قیمت‌های پایین و بصرفه به انواع عصا دسترسی داشته باشید.

    خرید انواع واکر،عصا و ویلچر از توانی نو

    همانطور که گفتیم برای خرید انواع واکر و عص و ویلچر(https://tavanino.com/search-products/category-wheelchairs) با قیمت مناسب، نیاز به یک فروشگاه ایده‌آل دارید که طبق تجربه پیشنهاد می‌کنیم که از مجموعه‌ی تجهیزات پزشکی توانی نو استفاده کنید. در واقع در این مرکز به راحتی می‌توانید به انواع عصا و واکر دسترسی داشته باشید که هر کدام دارای کیفیت و قیمت مناسب است. به طور کلی این مجموعه‌ خدمات پس از فروش را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است تا از این طریق بتواند رضایت بیشتری از متقاضیان را جلب کند. حال برای اینکه بتوانید کالای مدنظرتان را از شرکت توانی نو تهیه کنید، کافی است به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.