×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کود شیمیایی فسفاته

قیمت کود شیمیایی فسفاته با توجه به کمبود مواد اولیه و افزایش دلار در سالهای اخیر دچار نوسان شده است که کشاورزان گرامی را دچار سردرگمی کرده است.

کودهای شیمیایی فسفاته که در کشاورزی به کار می روند، نقش مهمی در تغذیه گیاهان دارند. کودهای شیمیایی فسفاته می توانند به سه صورت گاز و مایع و جامد وجود داشته باشند.

کشاورزان و باغ داران به سه صورت از کودهای شیمیایی استفاده می کنند؛ یا آنها را مستقیما به خاک اضافه می کنند، یا آن را در آب حل میکنند و به گیاه می دهند و یا به طور مستقیم به ریشه های گیاه و برگ و ساقه های آن می افزایند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (37) (97).jpg

کود شیمیایی سفید ازاد

استفاده از کود شیمیایی سفید ازاد بدون نیاز به سهمیه دولتی می باشد و برای تقویت و بهبود ریشه زائی درختان و گیاهان امری ضروری است و این ماده شیمیایی می تواند کمک بسیاری در رشد میوه های با کیفیت و آبدار داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد که با افزایش جمعیت استفاده از کو شیمیایی سفید که به صورت ازاد در بازار عرضه می شود بسیار متداول شده است.

کود های شیمیایی ۴۰ تا ۶۰ درصد نقش اساسی دارند در تامین غذای بشر که عددی شوکه آور است به عبارت دیگر این طور می توان گفت که اگر کود ها نبودند شاید این جمعیت هم روی کره زمین زندگی نمی کرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (37) (98).jpg

کود شیمیایی اوره شیراز

کود شیمیایی اوره شیراز برای درخت یکی از مهم ترین نیازهای نهال است، اصل بر این است که بهترین نمونه کود و مناسب ترین کود برای رشد نهال را به خاک آن ارائه دهیم.

بیشتر باغداران به دنبال کود مناسب برای رشد بهتر و رشد سریع درختان میوه هستند و کود مناسب برای درختان میوه باید حاوی مواد معدنی و مواد مغذی مانند آهن، نیتروژن، پتاسیم، فسفر، روی و بور باشد.

بنابراین سعی کنید به سراغ محصولاتی بروید که از نظر کیفیت بسیار مطلوب هستند و در ساختار شان مواد شیمیایی مضر وجود ندارد.

زمان مناسب و زمان نادرست برای کود دهی درختان وجود دارد بهترین زمان درست قبل از باز شدن گل ها است یعنی زمانی که درختان چرخه رشد سالانه خود را شروع می کنند و بیشترین مواد مغذی را مصرف می کنند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (37) (99).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.