جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیاهان موفقیت در باغ زندگی ام جوانه زد
    04 دی 1401 - 22:12
    شناسه : 213951
    0

    موفقیت و شکست هر دو میتوانند فاجعه ایجاد کنند و حتی بالعکس. اگر می خواهید در کسب و کارتان به ثروت برسید باید این را بدانید که افراد موفق با شکست های زیادی روبه رو شده اند تا به موفقیت رسیده اند. فاجعه آنجا رخ می دهد که خود را چه برای موفقیت و چه برای شکست آماده نکرده باشید.

    پ
    پ

    کفش مجلسی زنانه تبریز

    با اطلاع از مشخصات کفش مجلسی زنانه تبریز می توانید بهترین انتخاب خود را تجربه کنید. این نوع کفش ها دارای پاشنه های متنوعی هستند که به معرفی چند نمونه از پرکاربرد ترین آن ها خواهیم پرداخت.

    پاشنه بلاک: از کاربردی ترین پاشنه ها، پاشنه بلاک است که بزرگ و وزن بدن را در تمام نواحی پاشنه توزیع می کند. پاشنه بلاک به دلیل ایجاد فشار کمتر در قسمت کمر و سینه، مناسب استفاده روزانه و محیط کار می باشد.

    پاشنه مخروطی: این نوع پاشنه دارای پایه ای ضخیم و محکم است و مانند مخروط از بالا به پایین باریک می شود. استفاده از پاشنه مخروطی در اکثر کفش ها به چشم می خورد و هیچ گاه از مد نمی افتد.

    پاشنه پلتفرم و گوه ای: در واقع پاشنه های پلتفرم بخشی از زیره کفش هستند اما همان کارایی پاشنه های بلند را دارند و به آن ها کفش لژدار نیز گفته می شود.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (46).jpg

    کفش پاشنه بلند مردانه

    انواع این پاشنه ها در غالب کفش اسپرت و مجلسی تعبیه شده است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

    کفش پاشنه بلند مردانه در مدل های به روز و جدیدی تولید می گردد و یکی از کفش های شیک و درجه یک محسوب می شود که نمایی فوق العاده دارد. این نوع کفش، در رنگ های متنوعی تولید می شود و کارایی عالی دارد.

    یکی از فاکتورهای مهم در آقایان اعتماد به نفس آن ها در بلند دیده شدن قدشان می باشد. پس اگر فکر می کنید این موضوع باعث رنج می شود به شما پیشنهاد می کنیم از کفش پاشنه دار استفاده کنید.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (49).jpg

    کفش زنانه نوین چرم

    کارخانه های صنعتی تولید چرم در کشور ما ایران با رعایت تمامی استانداردهای لازم موفق شده‌اند که انواع چرم طبیعی گاوی و بزی را در برترین درجه کیفیت به صورت انبوه تولید کنند و خوشبختانه فعالیت آنها به گونه‌ای بوده که روز به روز بر کیفیت این چرم طبیعی افزوده میگردد.

    کفشهای چرم در انواع مختلفی تولید می شوند کفش بوت چلسی، توسط سازنده کفشهای ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۵۰ تولید شد.

    کفش زنانه نوین چرم به دلیل دوام و قیمت خوب، در دسترس بودن و زیبایی جای خوبی در صنعت مد پیدا کرده است به همین دلیل فروش اینترنتی کفش زنانه نوین چرم رونق فراوانی گرفته است.

    حالت گردی نوک آن دارد و ساختار قسمت مچی آن بلند می باشد و به راحتی با استایلهای غیر رسمی، استایلهای کاملا رسمی و استایل کژوال ست می شود.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (41).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.