پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با محصول ادوات کشاورزی به مقصد موفقیت رسیدم
    05 دی 1401 - 22:19
    شناسه : 213971
    0

    همه افراد به ‌دنبال کسب موفقیت در زندگی خود هستند، اما مهم مسیری است که افراد برای رسیدن به موفقیت خود انتخاب می‌ کنند. من با حوزه کاری ادوات کشاورزی توانستم یک مسیر روشن و ایده ‌آلی را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کنم و در این مسیر با تجربه ‌ها و مهارت ‌هایی که به دست آوردم توانستم پله‌ های موفقیت را یکی پس ‌از دیگری طی کنم. از این‌ رو تصمیم دارم که این محصول موفق را بهتر بیان بکنم. 

    پ
    پ

    ادوات کشاورزی صادقی

    ادوات کشاورزی صادقی مدرن ترین و پیشرفته ترین ادوات روز کشاورزی را شامل می شوند که بر حسب نوع آن ها قیمت گذاری می شوند. مجموعه بزرگ ادوات کشاورزی صادقی امروزه با به کارگیری نیروی انسانی توانمند و زحمت کش موفق شده که هوشمندترین این ادوات را در کیفیت عالی تولید و روانه بازار کند. جدیدترین محصولات این مجموعه با پیروری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز در حال تولید هستند که کیفیت و کارایی آنها بی نظیر است. به کار گیری انواع مختلف از این ادوات امروزه به طور قابل توجهی توانسته رضایت استفاده کنندگان و کشاورزان را به جا بیاورد.

    word image 213971 1 - با محصول ادوات کشاورزی به مقصد موفقیت رسیدم -

    ادوات کشاورزی علیزاده

    شرکت ادوات کشاورزی علیزاده جهت افزایش سرعت و کاهش هزینه های کشاورزان، بهترین ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی را به فروش می رساند. امروزه کشاورزی از فرم سنتی خود فاصله ‌ی زیادی گرفته است و کشاورزان با بهره گیری از ماشین آلات و یراق مخصوص فرآیند کاشت و برداشت را انجام می دهند. در نتیجه این پیشرفت، عملکرد باغ داران و کشاورزان نیز در مقایسه با گذشته تغییر چشم گیری داشته است و فعالیت های خود را با سرعت و کیفیت بهتری به پایان می رسانند. این تجهیزات با نام ادوات کشاورزی شناخته می شوند و هر یک به تنهایی سهم زیادی در کشاورزی مدرن بر عهده دارند.

    word image 213971 2 - با محصول ادوات کشاورزی به مقصد موفقیت رسیدم -

    ادوات کشاورزی مرزکش

    دستگاه ادوات کشاورزی مرزکش ابزاری برای سهولت و افزایش راندمان کار در زراعت می باشد. این دستگاه قابلیت مرزبندی و تقسیم زمین به بخش های مرتب را داشته و با عملکرد مفید خود علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند کشاورزی، تولید محصول را سرعت می‌بخشد. آماده کردن زمین به منظور کاشت بذر و دانه در دو مرحله انجام می‌گیرد، مرحله اول همان شخم اولیه است که در آن از گاوآهن قوطی و … به منظور زیر و رو کردن اولیه خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد، تا خاک جا به‌ جا شده و هوا بخورد و حشرات موذی و گیاهان باقی مانده از کشت قبلی از بین بروند. بعد از شخم اولیه که زمین زیر و رو شد و تهویه هوا به صورت کامل انجام گرفت نوبت شخم ثانویه است که در این نوبت توسط کولتیواتور یا گاوآهن بشقابی، کلوخ‌های بزرگ به جا مانده ریز می‌شوند تا خاک زمین نرم و قابل کشت گردد. قبل از این که بذر کاشته شود باید زمین قطعه قطعه شود تا هم برای کاشت بذر آماده باشد و هم آبیاری زمین راحت باشد، به همین جهت تولید کنندگان دستگاه مرزکش را تولید و وارد بازار کرده اند.

    word image 213971 3 - با محصول ادوات کشاورزی به مقصد موفقیت رسیدم -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.