×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کود نیترات آمونیوم

کود نیترات آمونیوم پس از تولید در وزن های مختلف بسته‌ بندی و روانه بازار مصرف می‌شوند و شما باید در زمان خرید این محصول به مندرجات درج شده بر روی بسته‌ بندی آن دقت زیادی داشته باشید.

قیمت کود ارگانیک ورمی کمپوست، بر اساس عوامل مختلفی در بازار داخلی تعیین و تصویب شده و از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت کود ذکر شده، کیفیت آن می باشد و اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که امروزه این کود بسیار پر طرفدار شده است، و تقاضا برای آن در حال افزایش می باشد.

قیمت خرید و فروش روز کود اوره به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت این محصول به حجم کود و همچنین مواد داخل کود بستگی دارد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (40) (4).png

کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی ۱۴۰۱

دلیل معروف شدن و نام گذاری کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی ۱۴۰۱ وجود ۲۰ درصد از مواد مختلف معدنی ازت،فسفات و پتاسیم می باشد که این مواد برای رشد و باردهی گیاه بسیار مناسب و مفید می باشند و علاوه بر اینها بور، روی، آهن و منگنز نیز در این نوع کود به وفور یافت می شود که خواص آن را برای گیاهان گلدانی بسیار زیاد می کند و می تواند برای این گیاهان همیشه به مقدار مشخصی استفاده شود.

این کود در نمونه های پودری و مایع تولید می شود که نمونه های پودری به همراه آب ترکیب می شوند و محلول آن را می توان برای گلدانها و گیاهان آپارتمانی استفاده کرد و امروزه نمونه های کود سفید مایع آن با تولید بیشتری در بازار ارائه می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (40) (3).png

کود اسید هیومیک مایع

کود اسید هیومیک مایع برای انواع درختان، محصولات کشاورزی و برای گیاهان زینتی و آپارتمانی و گل رز هلندی مناسب می باشد و برای هر کدام از آنها ویژگیهای منحصر به فردی دارد که کشاورزان برای تهیه محصول با کیفیت از این نوع کود استفاده می کنند و یا افراد خانه دار که علاقمند به پرورش گل و گیاهان زینتی در منزل می باشند با استفاده از این نوع کود گیاهان خود را بهتر و مقاوم تر رشد می دهند.

این کود برای گردو و درخت آن بسیار موثر عمل می کند و میزان نیتروژن بیشتری به گیاه می دهد و سبب افزایش باردهی این محصول می شود و برای اضافه کردن میزان ازت که این گیاه مقدار بیشتری از آن را مصرف می کند می توان به صورت جداگانه آن را در پای گیاه اضافه کرد. برخی از افراد از این کود برای رشد و پرورش گیاه پتوس استفاده می کنند و از آنجایی که رشد برگهای این گیاه بسیار بزرگ می باشد آن را در گلدان جای نمی دهند و در باغچه و یا روف گاردن نگهداری می کنند که با اضافه کردن این کود در پای آن سبب افزایش رشد آن می شوند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (40) (5).png

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.