چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب و کار جدیدم مرا به موفقیتی دست نیافتنی رساند
    07 دی 1401 - 6:27
    شناسه : 214009
    0

    من کسب و کار جدیدم را در حوزه ی کفش با سرمایه اندکی آغاز کردم و پس از مدتی به ثروت فراوانی دست پیدا کردم، هم اکنون بعد از دو سال فعالیت دراین زمینه توانستم برای تعداد قابل توجهی از جوانان زمینه اشتغالزایی را فراهم کنم.

    پ
    پ

    کفش چرم رخشی

    برای خرید کفش چرم رخشی زیبا باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید این کفش فوق العاده لاکچری را بدست بیاورید با توجه به اینکه کفش چرم به روش های متعددی خریداری می شود. برای خرید این کفش می توانید به ویژگی ها و مزیت های زیادی که این کفش دارد توجه کنید کفش چرم رخشی دارای سگگ و اکسیوری های تزیینی نیز می بلشد که جلوه کفش را بسیار زیاد می کند. کسانی که کفش چرم رخشی را خرید می کنند همواره به وزن، نوع ارائه و رنگ آن توجه می کنند و سپس آن را خریداری می نمایند و در مکان های مختلف از آن استفاده می کنند. با توجه به اینکه مواد اولیه کفش چرم به صورت روزانه در حال تغییر می باشد و قیمت متفاوتی دارد افرادی که اقدام به فروش کفش می کنند به صورت روزانه قیمت را به روز می کنند.

    word image 214009 1 - کسب و کار جدیدم مرا به موفقیتی دست نیافتنی رساند -

    کفش چرم گاوی

    مورد اساسی کفش چرم گاوی مقاومت بالای آن در برابر عوامل گوناگون از جمله فرسودگی، رطوبت، سرما و گرما می باشد. خاصیت ضد آب بودن این کفش باعث شده که به یک کفش محبوب زمستانی تبدیل شود. همچنین اکثر افراد نمونه های نیم بوت را برای فصل سرد سال خریداری می کنند. یک کفش چرم مرغوب، سایز مناسبی دارد. حتما برای شما هم پیش آمده که اقدام به خرید کفش کنید و سایز پای خود را به فروشنده بگویید. اما کفش برای پایتان کوچک و بزرگ باشد که معمولاً همه افراد می ‌گویند، قالب بندی کفشها باهم متفاوت است. این موضوع تا حدود زیادی قابل قبول می باشد.

    word image 214009 2 - کسب و کار جدیدم مرا به موفقیتی دست نیافتنی رساند -

    کفش چرم خالص مردانه

    بزرگترین تولید کنندگان کفش چرمی در کشور هم با دارا بودن کارخانه های بزرگ و مجهز به دستگاه های جدید اقدام به تولید کفش چرم خالص مردانه با سایزهای استاندارد می کنند. معمولا کفشهای چرمی که دارای رنگ روشن تر هستند حساسیت زیادتری به نسبت نمونه های کفش چرم تیره دارند. به این خاطر که لکه ها به راحتی بر روی آنها دیده می شوند. همچنین کفشهای چرمی که از نوع متخلخل هستند باید با مراقبت بیشتری نگهداری شوند. به این دلیل که ممکن است در صورت کثیفی رنگ آنها تغییر پیدا نماید.

    word image 214009 3 - کسب و کار جدیدم مرا به موفقیتی دست نیافتنی رساند -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.