×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

قهوه ترک یک کیلویی

کافئین محرک ‌های عصبی را تحریک می کند و باعث هوشیاری می شود بسیای از افراد بعد از بیداری علاقه زیادی به خواب دوباره دارند که نوشیدن قهوه ترک یک کیلویی خواب را از چشم شما می گیرد. سطح هوشیاری را زیاد می کند البته تاثیر آن روی همه به یک اندازه نیست و برخی افراد با وجود نوشیدن قهوه به راحتی دوباره به خواب می روند.

بسیاری از افراد صبح ها دچار خشکی صبحگاهی هستند و بدن درد دارند بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه ایلی‌ نویز این موضوع ثابت شده است که نوشیدن قهوه صبح دردهای عضلانی و خشکی را کم می کند. با نوشیدن قهوه می توانید آمادگی بدنی برای شروع یک روز خوب در خود ایجاد کنید و از این درد های ناخوشایند خلاص شوید.

سطح انرژی بدن بعد از بیدار شدن از خواب معمولا کم است قهوه ترک از نوشیدنی های مفید است که کمک زیادی در این زمینه می کند.

word image 214064 1 - با قهوه فقر را آسیاب کردم و از بین بردم -

قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما لاته یک نوشیدنی گرم و پر خاصیت از انواع قهوه است که مصرف آن در یک پاییز سرد بسیار لذت بخش خواهد بود و طرفداران بسیاری را دارد. ماده منحصر به فرد استفاده شده در قهوه گانودرما سوپریم قارچ گانودرما است.

قارچ گانودرما یا اکسیر جوانی نوعی قارچ خودرو است که در ایران به وفور یافت می شود. این قارچ چتری که نوعی قارچ قرمز است نه تنها سمی نبوده بلکه از خواص فراوانی برخوردار است. البته مصرف این قارچ به صورت خام می تواند باعث بروز عوارض شود.گانودرما طعمی چوب مانند و تلخ با ته مزه شیرین دارد.

word image 214064 2 - با قهوه فقر را آسیاب کردم و از بین بردم -

قهوه فرانسه کیلویی

در هر منطقه ای از کشور عزیزمان ایران تولید انواع قهوه فرانسه کیلویی با قیمت مناسب ارائه می شود. خرید و فروش بیشتر این محصول باعث رونق این محصول می شود.

از مهمترین مواردی که بر روی قیمت قهوه فرانسه یک کیلویی تاثیر می گذارد تولیدات این محصول توسط کارخانجات مختلف است. هر چقدر حجم تولیدات کارخانه کاهش پیدا کند و با کمبود این محصول در بازار مواجه شویم قیمت این محصول افزایش پیدا میکند. اگر عرضه کمتر از تقاضا باشد قیمت قهوه فرانسه کیلویی نیز افزایش می‌یابد.

قهوه حاوی تعدادی مواد مغذی مفید از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B-2) ، نیاسین (ویتامین B-3)، منیزیم، پتاسیم و ترکیبات مختلف فنلی یا آنتی اکسیدان ها است.

word image 214064 3 - با قهوه فقر را آسیاب کردم و از بین بردم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.