پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گوگل دیسکاور چیست و چطور میتوانیم به کمک آن ورودی بگیریم؟
    07 دی 1401 - 15:20
    شناسه : 214087
    0

    گوگل دیسکاور، محتوای کاربران را متناسب با علایق آن‌ها که بر اساس فعالیت آن‌ها در اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌ها شناسایی‌شده است، نمایش می‌دهد.

    پ
    پ

    google discover - گوگل دیسکاور چیست و چطور میتوانیم به کمک آن ورودی بگیریم؟ -

    تفاوت دیسکاور با جستجو چیست؟

    در زمان جستجو کاربران عبارتی را برای جستجو وارد می‌کنند تا مطالب مرتبط با جستجوی آن‌ها پیدا شود، اما دیسکاور از رویکرد متفاوتی استفاده می‌کند. دیسکاور بجای نمایش نتایج یک جستجو، مطالبی را نشان می‌دهد که بنابر نظر سیستم خودکار گوگل مطابق با علایق کاربر است.

    دیسکاور یک اطلاع دهنده بسیار شخصی شده است و به‌صورت پویا خودش را با علایق کاربر تطبیق می‌دهد و مطالبی را نشان می‌دهد که در راستای علایق اوست. با انتشار مطالب جدید، محتوای دیسکاور به‌صورت خودکار تازه می‌شود، علی‌رغم این موضوع دیسکاور به‌گونه‌ای طراحی‌شده که تمام مطالب مفید در سرتاسر وب را نشان دهد و نه‌فقط مطالب تازه انتشاریافته را.

    گوگل همواره در حال بهبود دیسکاور میباشد تا مطالب مفید و شخصی شده را در اختیار کاربران قرار دهد. به دلیل ماهیت تصادفی دیسکاور، ترافیک مصرفی دیسکاور در مقایسه با جستجو غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر و غیرقابل‌اعتمادتر است. این ترافیک به‌عنوان ترافیک مازاد بر جستجوی شما در نظر گرفته می‌شود. با اجرای اقدامات در دست اجرا برای بهبود تجربه کاربر از دیسکاور ممکن است سایت‌ها تغییراتی را در ترافیک خود مشاهده کنند.

    محتوا چگونه در دیسکاور نمایان می‌شود؟

    محتوا اگر به‌وسیله گوگل ایندکس شده باشد به‌صورت خودکار برای نمایش مجاز می‌شوند و واجد شرایط سیاست‌های دیسکاور می‌شوند. لطفاً در نظر داشته باشید که مجاز شدن برای نمایش به این معنی نیست که دیسکاور حتماً آن را نمایش می‌دهد!

    گوگل دیسکاور دیسکاور مطالب را از سایت‌هایی که صفحه‌های مجزای بسیاری دارند و نشان‌دهنده تخصص، رسمیت و اعتماد هستند (E-A-T)، جمع‌آوری می‌کند.

    برای افزایش احتمال نمایش محتوای شما توسط دیسکاور، موارد زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

    • از عناوینی استفاده کنید که چکیده‌ای از محتوای شما است، به‌گونه‌ای که ترفندی برای کلیک نباشد.

    • تصاویر باکیفیت در محتوای خود قرار دهید، مخصوصاً تصاویر بزرگ، چون باعث احتمال بازدید از طرف دیسکاور می‌شود. تصاویر بزرگ باید حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند. از لوگوی سایت به‌عنوان عکستان استفاده نکنید.

    • از تکنیک هایی که برای افزایش درگیر کردن مصنوعی کاربر استفاده می‌شود خودداری کنید. یا مطالب ضروری را که برای فهمیدن موضوع نیاز است نگه‌دارید تا جذب مخاطب بیشتر شود.

    • از تکنیک‌هایی که با با خواست مخاطب بازی می‌کند بپرهیزید.

    • محتوایی را تهیه کنید که برای علایق کنونی کاربر مناسب باشد، داستانی را تعریف کند، یا بینش منحصربه‌فردی را ارائه دهد.

    دیسکاور برای ارائه تجربه خوب به کاربر سعی می‌کند مطالبی که موردعلاقه خواننده نیست و ممکن است گیج‌کننده باشد حذف کند. برای مثال ممکن است دیسکاور مطالبی مانند درخواست کار، طومارهای خاص، فرم‌ها، کد نوشته‌ها یا مطالب هزل را پیشنهاد ندهد.

    خاصیت دنبال کردن

    خاصیت دنبال کردن این اجازه را به مردم می‌دهد تا یک وب‌سایت را دنبال کرده و آخرین به‌روزرسانی‌های آن را در تب Following موجود در دیسکاور در کروم دریافت کنند. در حال حاضر دکمه فالو برای کاربرانی که از کروم اندروید استفاده می‌کنند و به‌صورت انگلیسی لاگین شده‌اند در آمریکا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، انگلیس، کانادا و استرالیا در دسترس است.

    در پایان پیشنهاد میکنیم برای خواندن مقالات آموزشی بیشتر و آموزش سئو به زبان ساده به سایت سئواستاد مراجعه فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.