جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخلیه غبغب
    07 دی 1401 - 18:45
    شناسه : 214096
    0

    تخلیه غبغب در کنار بلفاروپلاستی از جمله جراحی های محبوب می باشد که امروزه در کلینیک زیبایی گونه کلینیک صورت می گیرد.

    لیپوماتیک گردن برای تخلیه غبغب

    پ
    پ

    تخلیه غبغب

    دلایل مختلفی در بزرگی و افتادگی غبغب موثر می باشد که با توجه به این موارد درمان ها متفاوت خواهد بود. قسمت پایین صورت در بیشتر اشخاص همچون لب پایین و چانه و نواحی زیر چانه و گردن، از زوایا و استانداردی های خاصی برخوردار می باشند اما این اندازه ها و زوایا در بیشتر افراد استاندارد نخواهد بود و این غیر استاندارد بودن باعث ایجاد غبغب می شود . همچنین اگر چانه از حد طبیعی کوچک تر و عقب تر باشد ، حالت چانه غیر طبیعی می شود.در نمونه هایی از اشخاص که چربی در ناحیه زیر چانه آن ها قرار دارد باعث خارج شدن چانه از حالت طبیعی و ایجاد غبغب خواهد شد . تخلیه غبغب در کنار بلفاروپلاستی از جمله جراحی های محبوب می باشد که امروزه در کلینیک زیبایی گونه کلینیک صورت می گیرد.

    لیپوماتیک گردن برای تخلیه غبغب

    افرادی که بین 20 تا 50 سال سن و پوستی الاستیک دارند لازم است لیپوماتیک گردن صورت گیرد. چربی های اضافی گردن در روش لیپوماتیک گردن تخلیه می گردد. در این روش ، لوله باریکی به نام کانولا از سوراخ کوچکی زیر چانه وارد پوست می گردد و با ضربات فیزیکی جراح چربی ها خرد شده و از زیر پوست تخلیه می شود.در شروع آن جراح نواحی مورد نظر جهت ورود کانولا را با یک ماژیک مشخص می نماید. امکان دارد این مناطق در افراد مختلف متفاوت باشد. بنابراین پوست توسط محلول های ضدعفونی کننده پاکسازی شده تا خطر حضور باکتری و عفونت ها کمتر شود. بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی با توجه به خواسته خود فرد انتخاب می گردد.

    پزشک همواره حواس خود را جمع میزان چربی تخلیه شده خواهد کرد تا تقارن و تعادل فرم صورت تغییری نداشته باشد. در آخر پانسمان صورت می گیرد که با یک چانه بند همراه بوده تا در حین بهبودی از پوست نگهداری کند.

    بلفاروپلاستی چیست ؟

    افتادگی و پوست اضافه پلک ‌ها علت اصلی جهت بسیاری از متقاضیان جراحی پلک می باشد. این جراحی می‌ تواند پوست نواحی پیرامون چشم را سفت و لیفت نموده و در نهایت منجر به ایجاد ظاهری جذاب ‌تر، جوان ‌تر و هوشیارتر به شما هدیه دهد. گاها در مواردی هم از بلفاروپلاستی در جهت رفع موانع بینایی ناشی از پلک‌ های افتاده استفاده گردد. در فرآیند درمانی، پوست اضافی، عضلات و گاهی اوقات بافت چربی از نواحی پلک بالایی و پایینی برداشته می ‌شوند. در مواردی تنها پوست اضافی از پلک برداشته خواهد شد. بلفاروپلاستی پلک بالا که آن را لیفت پلک یا بالا بردن پلک نیز می نامند، نباید با جراحی رفع افتادگی پلک (جراحی پتوز) اشتباه گرفته شود. عضلات و تاندون‌های پلک بالا در جراحی افتادگی پلک مسئول بالا نگه داشتن پلک می باشد، سفت می‌ گردد تا مشکل رفع شود. بلفاروپلاستی وقتی باعث رفع افتادگی پلک می گردد که پوست اضافی منجر به سنگین شدن و افتادن پلک گردد. پس این دو جراحی با هم متفاوت خواهند بود اما هردو می ‌توانند افتادگی پلک را رفع کنند.

    images 1672221364 - تخلیه غبغب -

    مدت زمان عمل بلفاروپلاستی

    جراحی پلک در مدت 2 الی 3 ساعت به صورت سرپایی صورت می گیرد که فرد بلافاصله بعد از آن به خانه باز می گردد. در مواردی امکان دارد جهت نتیجه گیری بهتر و رسیدن به حالت دلخواه فرد جراحی لیفت پلک در دو مرحله صورت گیرد در این خصوص نیز اغلب سن خاصی جهت این جراحی در نظر گرفته نمی‏ شود چرا که تنها برای افتادگی پلک بر اثر افزایش سن نبوده و امکان دارد فردی در جوانی به شکل ژنتیکی پف و یا افتادگی پلک داشته باشد. برای افراد سن بالا نتیجه جراحی بلفاروپلاستی که در دهه چهل یا پنجاه سالگی خود می باشند، حدودا 10 تا 12 سال ماندگار و ثابت خواهد بود ولی بعد از آن احتمال دوباره جمع شدن پوست پلک وجود دارد و کاملا طبیعی است.

     بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چه فوایدی دارد؟

    • پوست و چربی بیش از حد پلک‏ های فوقانی، ضمن بر ایجاد ظاهری پف کرده باعث سنگین شدن پلک ‏ها می ‏گردد و در بینایی فرد اختلال به وجود می آورد. می‏ توان با حذف پوست و چربی اضافی دید فرد را بهبود داد.
    • همچنین زیر چشم‏ ها سه بخش جداگانه چربی ‏های مداری قرار دارند که به مرور زمان کاهش این چربی ‏ها منجر به آویزان شدن پوست می‏ شود. برداشتن چربی اضافی زیر چشم‏ ها سبب از بین رفتن چروک و سفت شدن پوست خواهد شد.

    کلینیک زیبایی گونه کلینیک

    کلینیک های زیادی امروزه تحت عنوان های مختلف به زیبایی افراد رسیدگی می کنند. کلینیک زیبایی گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر در این رابطه معرفی می شود که همواره در تلاش می باشد با بکارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی به بهترین راه کند. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت منجر به ایجاد ظاهری جوان و سالم می گردد که می توانید این تغییرات را به صورت جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش خواهد داد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را ایجاد می کند.

    امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.