×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شنیدن نام تیشرت بچه گانه همه ی ما را به یاد یک استایل راحت و غیر رسمی در تابستان خواهد اورد. این لباس ها به قدری متداول هستند که می توان سابقه استفاده از آن ها را بسیار بالا دانست. توجه بسیاری از افراد به علت برخورداری از ظاهر راحت و اسپرت به تی شیرت ها بالا می باشد. هم چنین وجود تنوع در طرح ها و رنگ های تیشرت ها متنوع ان ها را محبوب تر کرده و از این حیث می تواند پاسخگوی انواع سلایق باشد. تیشرت های نخی مناسب فصول گرم سال می باشند و به راحتی با شلوار جین ست خواهند شد. امروزه می توانید ست بیمارستانی و جوراب بچه گانه را نیز با طرح های جذاب به صورت غیر حضوری خریدای نمایید.

images 1672225214 - موارد مهم در خرید تی شرت بچه گانه - بچه گانه

خرید تیشرت بچه گانه مناسب

به دلیل فعالیت زیادی که بچه‌ها همواره در طول روز دارند لازم است تا در انتخابتان سراغ لباس‌ هایی بروید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این تفکر که هرچه بیشتر پول بدهید؛ بیشتر آش می‌ خورید را از ذهنتان دور کنید! زیرا لزوما لباس‌های برند و مارک ‌دار که قیمت بالایی دارند با کیفیت نخواهند بود. بنابراین به دنبال لباس‌هایی بروید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را یک جا برخوردار هستند. در زمان خرید لباس بچه به ضخامت پارچه لباس توجه نمایید. پارچه را به سمت نور گرفته و در صورتی که پارچه نازک بود و طرف دیگر آن به آسانی دیده می ‌شد را برای خریدش بیشتر فکر کنید؛ چون احتمالا با چند بار شسته شدن کیفیتش را از دست می دهد.

قیمت ست بیمارستانی

ست بیمارستانی که همان لباس نوزاد می باشد به عنوان مهم ترین وسایل مورد نیاز در زمان تولد نوزاد در بیمارستان محسوب می شود .این ست دارای تکه های ضروری برای نوزاد بوده که از بدو تولد تا ۳ ماهگی کاربرد دارد. سرهمی، پاپوش، کلاه، پیشبند، دورپیچ و دستکش از تکه های این ست می باشند. با توجه به حساسیتی که نوزاد دارد این نوع لباس ها از جنس ها کاملا نخ پنبه تولید می شود تا به این صورت نرم هم باشد.

خرید ست بیمارستانی

از شیرین ترین کارهایی که والدین قبل از تولد برای کودک انجام می دهند ، خرید سیسمونی است. خرید ست بیمارستانی اولین خرید مادران برای سیمونی می تواند باشد. وجود این ست در لوازم سیسمونی ضرورت دارد. در حال حاضر انواع ست ها را می توانید با تنوع رنگ و طرح مختلف از فروشگاه های مختلفی خریداری کنید.لازم به ذکر است می توان سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر خود را به شکل حضوری یا به شکل غیر حضوری انجام نمایید. در ۱۵ روز اول تولد نوزاد اغلب این ست بسیار کاربردی می باشد. با توجه به سرعت رشد بالای نوزاد در سه ماه اول زندگی عملاً دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. لذا دلیل نامگذاری این لباس میزان استفاده ان بوده که از زمان تولد نوزاد در بیمارستان تا مدت زمان کوتاهی می باشد.

images 1672225215 - موارد مهم در خرید تی شرت بچه گانه - بچه گانه

جنس ست بیمارستانی

جنس ست بیمارستانی مانند دیگر لباس های نوزادان ب شکل نخ پنبه ای ارائه می شود. تا ضمن برخورداری از لطافت و نرمی، از ایجاد حساسیت در کودکان جلوگیری گردد. طراحی منحصر به فرد و تنوع رنگی این نوع محصولات باعث شده تا خرید سخت تر باشد. ست بیمارستانی به عنوان هدیه نیز می تواند به افراد داده شود. طراحی و بسته بندی زیبا به شکل ست و شکیل دلیلی برای انتخاب این نوع محصولات برای هدیه می باشد. این ست ها در تعداد مختلف و به دو صورت جعبه ای و توری به بازار ارائه می شوند.

چرا جوراب بچه گانه از ضروریات پوشاک نوزادان می باشد؟

آسیب پذیری در نوزاد تازه متولد شده، بسیار بالا می باشد طور ی که حتی توانایی حفظ دمای بدن خود را نیز ندارد. با توجه به اینکه پا عروق خونی فراروانی دارد،در صورت نپوشاندن جوراب، به سرعت موجب تغییر دمای بدن او می شود. همچنین در کودک نوپا، پوشاندن جوراب از آسیب به پوست نازک کف پا و جراحات مانع می شود.

خرید جوراب بچه گانه

انواع جوراب بچه گانه جهت حفظ گرمای بدن بچه ‌ها و نگهداری از پاهای ظریف و حساس آن ها بسیار ضرورت دارد، و البته این روزها به عنوان یک فاکتورهای مهم در زیبایی و استایل پوشش بچه‌ها می باشد. امروزه پدر و مادرها به استاندارد بودن و زیبایی پوشش بچه ‌ها اهمیت ویزه ای می‌ دهند و همواره سعی دارند تا جایی که از نظر اقتصادی امکان دارد و کودک همکاری می‌ کند، پوشش فرزندشان را مطابق مد روز انتخاب نمایند . پوشیدن جوراب برای خیلی از کودکان سخت است اما کمد بچه ‌ها همواره پر از جوراب مخصوص لباس های مختلف در رنگ‌ ها و طرح ‌ها و اندازه‌های مختلف می باشد.

images 1672225217 - موارد مهم در خرید تی شرت بچه گانه - بچه گانه

در مجموعه ی دیجی بیبی انواع مختلف شلوار بچه گانه اعم از اسلش و کتان را با بالاترین میزان کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می شود، ضمن اینکه تمامی محصولات خود را به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش خواهیم رساند. مجموعه دیجی بیبی بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین دارد . این مجموعه با ارائه پوشاک کودک در بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا به شما عزیزان خمات رسانی می نماید و تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک را می توانید به راحتی از طریق سایت با آدرس dgbabyclothes.com و یا پیج اینستاگرام این مجموعه خریداری نمایید.

  1. مهدی محمدی

    ممنون از فروشگاه خوب شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.