×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

لاستیک خودرو پژو پارس

لاستیک اکثر خودرو های سواری دارای خاصیت پنوماتیک هستند و هوای درون این لاستیک ها تحت فشار می باشد.

با توجه به نوع کاربری وسیله نقلیه لاستیک خودرو پژو پارس دارای استاندارد های متفاوتی هستند و استحکام مقاومت در برابر سایش و انعطاف پذیری از ویژگی های الزامی برای لاستیک ها می باشد.

در خودرو های سواری لاستیک ها حداکثر می توانند چهار لایه داشته باشند امروزه لاستیک های خودرو های سواری دارای آج های نا متقارنی هستند که این مساله کشش لاستیک ها در جاده های خیس و بارانی را بهبود می بخشد.

رنگ این لاستیک ها مشکی است که دلیل آن نیز مقاومت بالاتر می باشد.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo - 2022-12-26T173720.505.jpg

لاستیک خودرو دولتی

برای لاستیک های خودرو تاریخ انقضا وجود ندارد اما تولیدکنندگان این محصول سن مفید تایر را حدودا تا ۶ سال اعلام کرده اند.

لاستیک خودرو دولتی شما باید تعویض شود اگر فرسوده شده است میزان ساییدگی آج خودرو زیادباشد آج لاستیک با نوار آن همسطح شده باشد.

کیفیت تایر باعث ایجاد امنیت و کارایی بهتر ماشین شما می شود خودروی شما طوری طراحی شده است که بر اساس نوع و اندازه لاستیک هایی که در آنها وجود دارد به خوبی کار می کنند.

البته امروزه اکثر خودروها با لاستیک های تمام فصل وارد بازار می شوند، لاستیک خودرو دولتی به گونه ای طراحی شده است که کیفیت قابل قبولی در تمام طول سال و با هر شرایط آب و هوایی دارد.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo - 2022-12-26T173750.585.jpg

لاستیک خودرو پژو ۴۰۵

آیا می دانید در لاستیک خودرو پژو ۴۰۵ چه چیزهایی وجود دارد؟ لاستیک های خودرو در واقع ترکیب پیچیده از مواد متعدد است که در کنار هم موجب استحکام لاستیک می شوند.

لاستیک خودرو پژو ۴۰۵ از چه موادی تشکیل شده است؟ برخی از لاستیک ها از ۲۰۰ ماده خام مختلف تشکیل شده اند که با ترکیبات لاستیکی ترکیب شده اند و اجزای مختلف تشکیل دهنده یک لاستیک را ایجاد کرده اند. از مشخصات لاستیک خودرو پژو ۴۰۵ استحکام بالای آن است.

سازندگان لاستیک به طور مداوم در تلاش هستند تا از مواد تجدیدپذیر در ساخت لاستیک استفاده کنند و وزن کلی تایر را کاهش دهند.

اگر چه لاستیک ماده اولیه مورد استفاده در لاستیک ها است اما موارد بسیار دیگری نیز در ساخت آن به کار رفته است. در بدنه لاستیک نوارهایی به کار رفته که پارچه مانند بوده و با لاستیک پوشانده شده است.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo - 2022-12-26T173737.532.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.