چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه فاصله خود را تا دریای ثروت کم کردم
    10 دی 1401 - 17:09
    شناسه : 214209
    0

    با توجه به این ‌که سرمایه محدودی داشتم تصمیم گرفتم به ‌جای این ‌که خودسرانه کاری بکنم با افراد موفق در حوزه ‌های کاری مشورت کنم و از این ‌رو کسب ‌و کار خود را در حوزه کشمش آغاز کردم و توانستم از این طریق میان‌ بری برای رسیدن به دریای ثروت بزنم.

    پ
    پ

    کشمش تیزابی بی دانه

    محصول کشمش تیزابی بی دانه مورد نظر معمولا اندازه ای یکدست داشته و این مورد در هنگام تولید رعایت شده است یعنی نمونه ها از لحاظ اندازه دسته بندی و سپس عرضه می شوند. کشمش تیزابی بی دانه صادراتی به دلیل شکل زیبای حاصل از تیزاب، دانه نداشتن و کیفیت خوب برای صادرات دو نوع کشمش تیزابی وجود دارد: بی دانه و دانه دار. بیدانه و کشمش تیزابی رنگ های مختلفی دارد که معروفترین آنها دارای رنگ سبز و زرد تشکیل شده است. فیبرموجود در کشمش تیزابی که مقدار آن 3/9 گرم است دارای خواص فراوانی بوده که مهم ترین آنها را می توان برای ریزش مو، درمان سرطان روده و پستان، کاهش کلسترول خون و موارد دیگر نام برد.

    word image 214209 1 - چگونه فاصله خود را تا دریای ثروت کم کردم -

    کشمش آفتابی بوانات

    با توجه به سودآوری بالای کشمش آفتابی بوانات باید مسئولین در جهت ارتقاء رشد تولید و عرضه آن به بازار های جهانی به تولید کنندگان کمک های حمایتی عرضه بکنند. زیرا این محصول بی نظیر انگور می تواند یکی از محصولاتی می باشد که در سال های کم آبی به جای محصولات کشاورزی مانند ذرت و برنج کاشته شود که این امر صرفاً حمایت های دولت را می طلبد. کشمش آفتابی بوانات دارای بافت بسیار پنبه ای و نرم می باشد، همچنین طعم آن دارای شیرینی زیادی است و در دانه های آن اثری از هیچگونه هسته و گوشت زیادی نیست. این نوع کشمش یکی از مرغوب ترین نوع کشمش است که در بازار تنوع بسیار زیادی از این گونه کشمش دیده می شود.

    word image 214209 2 - چگونه فاصله خود را تا دریای ثروت کم کردم -

    کشمش سبز در تهران

    ازمشخصات کشمش سبز در تهران می توان به انواع ویتامین و مواد معدنی و همچنین خواصی که دارد می توان به این موارد اشاره کرد: کشمش یک منبع بسیار خوب آنتی اکسیدان می باشد که آنتی اکسیدان در بدن باعث آن می شود که از حرکت سلولهای آزاد در بدن که باعث تخریب سلولی و در نتیجه آن سرطان می شود که آنتی اکسیدانها باعث جلوگیری از آن می شوند. از دیگر خواصی که کشمش سبز دارد این است که کلسیم بالایی در خود دارد که باعث می شود تقویت استخوان در افراد می شود. آهن موجود در کشمش هم برای بیمارانی که از کم خونی رنج می برند بسیار موثر می باشد و می تواند از اثرات کم خونی جلوگیری کند و کم خونی را درمان کند.

    word image 214209 3 - چگونه فاصله خود را تا دریای ثروت کم کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.