جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
    10 دی 1401 - 19:57
    شناسه : 214226
    0

    با مراجعه به وب‌سایت‌های برتر تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مزایای بسیاری نصیبتان می‌شود. این مراکز به دلیل تجربه، دانش و استفاده از فناوری‌های روز می‌توانند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما عرضه نمایند.

    پ
    پ

    تجهیزات آشپزخانه صنعتی طیف وسیعی از ابزارها را شامل می‌شود. به کمک آنها ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، قابلیت‌های استثنایی در طبخ و آماده‌سازی غذا و پاسخگویی به نیازهای پرسنل خود به دست می‌آورند. برند تهران کیچن (آشپزخانه تهران) به‌عنوان یکی از مجریان و تولیدکنندگان این تجهیزات شناخته می‌شود. مشاوره، طراحی، اجرا و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین امکانات این مجموعه توانا است. چه در اندیشه تکمیل تجهیزات خود باشید و چه به راه‌اندازی چنین آشپزخانه‌هایی فکر کنید، این شرکت می‌تواند، خدمات قابل‌توجهی را در تمامی این زمینه‌ها ارائه دهد.

    آشنایی با انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

    تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم‌بندی نمود. تجهیزات آماده‌سازی، تجهیزات پخت، تجهیزات نگهداری، تجهیزات انبار، تجهیزات نظافتی و تجهیزات شستشو از این موارد هستند. بدین ترتیب انواع لوازمی مانند سینک صنعتی 3 لگن کابینت دار، فریزر ایستاده، کانتر برقی گرمکن دار، باربیکیو گازی و ذغالی و یخچال زیر گریل کشودار از مهم‌ترین این تجهیزات به شمار می‌روند. البته می‌توان تعداد دیگری چون گریل میکس رومیزی، اجاق‌گاز کابین دار، کرپ ساز صنعتی بست، ترولی حمل غذا، میز کار استیل دیواری و انواع باربیکیو و بسیاری موارد دیگر را نیز در این فهرست طولانی جای داد.

    word image 214226 1 - راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی -

    مزایای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از برندهای معتبر:

    با مراجعه به وب‌سایت‌های برتر تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مزایای بسیاری نصیبتان می‌شود. این مراکز به دلیل تجربه، دانش و استفاده از فناوری‌های روز می‌توانند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما عرضه نمایند.

    • نظارت و کنترل کیفیت مستمر بر محصولات
    • امنیت در پرداخت
    • پشتیبانی تخصصی
    • حمل و نصب محصولات
    • تست کیفیت
    • افزایش سرعت کاری
    • ارائه کیفیت عالی و قابل‌رقابت با محصولات برتر جهانی
    • استفاده از دانش فنی بالا در ساخت
    • استفاده از بهترین مواد اولیه و متریال باکیفیت
    • تولید و فروش مستقیم انواع تجهیزات و بدون واسطه
    • امکان ساخت تجهیزات سفارشی
    • افزایش بهره‌وری بیشتر آشپزخانه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها
    • کاهش دورریز و ضایعات مواد غذایی

    نحوه مکانیزه‌کردن آشپزخانه‌های صنعتی:

    به‌منظور مکانیزه‌کردن آشپزخانه‌های صنعتی به‌گونه‌ای که در این بستر تمامی استانداردهای اجرایی و بهداشتی چنین فضاهایی رعایت شود. نیاز به عناصری احساس شده که در سایه آنها کارها تخصصی‌تر و عملکرد افراد بهینه‌تر می‌شود. ارائه یک نقشه و چیدمان تجهیزات بر اساس آن و به صورتی حرفه‌ای اولین مرحله کار است. پس از آن خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت که طول عمر بالایی داشته و سبب افزایش بازده کاری شود، دومین مرحله‌ای به شمار می‌رود که باید بدان توجه شود. در نهایت استخدام نیروی کار ماهر و توانمند می‌تواند، یک استراتژی رستوران‌داری قدرتمند را پایه‌ریزی نماید و موفقیت مدیران این‌چنین فضاهایی را تضمین کند.

    نکات مهم در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

    در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود به نکاتی خاص دقت نمایید. بدین ترتیب ظرفیت رشد خود را افزایش داده و بازده کاری بالاتری را از پرسنلتان شاهد هستید.

    میزان مصرف انرژی:

    سعی نمایید تجهیزاتی را خریداری نمایید که کمترین میزان مصرف گاز، برق یا آب را داشته باشند. بدین ترتیب با صرفه‌جویی در انرژی، هزینه‌های جاری شما به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

    کیفیت ورق به‌کاررفته:

    اگرچه قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ورق‌های باکیفیت‌تری مانند استیل استنلس به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و گرما، گران‌تر هستند. ولی با خواصی چون ضد رطوبت، ضدزنگ، ضدباکتری و ضد میکروب فضایی بهداشتی‌تر و همچنین ماندگاری بالاتری را عرضه می‌کنند.

    محدودیت فضا:

    محدودیت فضا و پروسه متفاوت طبخی که برای خود برگزیده‌اید، نیز بر انتخاب نوع تجهیزات موردنیاز شما تأثیر مستقیم دارند. به‌هرحال محدودیت‌های فضا و اندازه به میزان ایمنی و کیفیت متریال مهم بوده و یکی از استانداردهای بهداشتی و فنی برای چنین فضاهایی به شمار می‌روند.

    ظرفیت پذیرش:

    ظرفیت پذیرش نیز یکی از مؤلفه‌های مهم دیگری است که در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید بدان توجه نمایید. به‌هرحال این تجهیزات گنجایش طبخ حجم مشخصی از مواد غذایی را دارند که اگر با ظرفیت مدنظر شما هماهنگ نباشد، باعث اختلال در روند کاری‌تان می‌گردد.

    قیمت و هزینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

    برای آنکه بخواهید آشپزخانه خود را به طور کامل تجهیز سازید، به زمانی بین 2 تا 4 هفته نیاز دارید. هزینه شما نیز بسته به ظرفیت آشپزخانه، تعداد لوازم، نوع برند تولیدکننده (داخلی یا خارجی)، میزان کیفیت وسایل، ظرفیت تجهیزات، حیطه کاری آشپزخانه، منو و نوع غذا و بسیاری موارد دیگر متغیر است. گاهی هدف از احداث یک آشپزخانه تهیه غذا برای بیرون بر است. ولی گاهی مدیران تمایل دارند تا با تهیه تجهیزات سرو، فضایی برای پذیرایی نیز تدارک ببینند. این امر مسلماً قیمت نهایی فرایند اجرایی را دستخوش تغییرات وسیعی می‌سازد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.