×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

لباس نوزادی پسرانه شیک

اولین و مهم ترین مورد درباره لباس نوزادی پسرانه شیک جنس اصلی آن است که باید از نخ و پنبه بوده و از پلاستیک تهیه نشده باشد زیرا پارچه‌های پلاستیکی باعث عرق‌سوز شدن یا در نوزاد می ‌شوند و به پوست نازک نوزاد آسیب می ‌رسانند.

لباس نوزاد علاوه بر شیک و راحت بودن در بدن نوزاد در هنگام تعویض پوشک که امری بدیهی در نوزادان است موجب آزار و سختی نشود.

لباس پسرانه شامل پیراهن، شلوار، تیشرت و غیره است. لباس پسرانه در انواع سرهمی، کت و شلوار، تیکه ای، ست و غیره موجود می باشد پس مادر باید برای تعویض پوشک مجبور به درآوردن تمام لباس های او نشود.

یکی دیگر از مشخصات لباس نوزادی این است که نوزاد به سرعت رشد می کند و لباس هایش کوچک می شوند پس از هر سایز لباس بیش از دو دست نباید تهیه کرد.

word image 214267 1 - با یک روش عالی موفقیت و ثروت را خلق کردم -

لباس نوزاد زمستانی

حتما به این موضوع آگاهی دارید که هر محصول با ویژگی هایی که دارد می تواند در میزان فروش تاثیر گذار باشد لباس نوزاد زمستانی مشخصات زیادی دارد و معمولا با این مشخصات شناخته می شود. در تولید این لباس از پارچه نخ و پنبه استفاده می شود و این پارچه ها به گونه ای طراحی شده که در برابر مواد شوینده مقاوم بوده و رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

از دیگر مشخصات بارز لباس نوزاد زیبایی منحصر به فرد آن است که نمایی فوق العاده دارد و دارای تنوع رنگ و طرح بالایی است. این محصول دارای انواع یکپارچه و دوتکه می باشد. خرید لباس نوزاد زمستانی از اهمیت بالایی برخوردار است و لباس نوزاد زمستانی زیبایی منحصر به فردی داشته و افراد زیادی خواهان استفاده از آن هستند.

word image 214267 2 - با یک روش عالی موفقیت و ثروت را خلق کردم -

لباس نوزاد دانالو

مشخصات لباس نوزاد دانالو آن را به یک انتخاب مناسب و پرطرفدار تبدیل کرده است به طوری که شما در انواعی از طرح ها می توانید آن را ببینید. این محصول از پارچه هایی با جنس های مختلف تهیه شده که همگی با کیفیت هستند و در تمامی فصول لباس هایی با جنس های متنوع موجود است.

مدل های عروسکی لباس نوزاد دانالو بسیار جذاب هستند و چه برای نوزاد پسر و چه دختر طرح های متنوعی از آن را در بازار می بینید. این محصول در اندازه های متفاوت تولید می شود و نوزاد شما با هر وزن و اندازه ای می تواند از این محصول استفاده کند.

word image 214267 3 - با یک روش عالی موفقیت و ثروت را خلق کردم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.