×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کنجد سفید پاکستان

کنجد سفید پاکستان را اغلب در پخت نان استفاده می کنند، زیرا می تواند جلوه خاصی را روی نان سفید ایجا کند و خوب رنگ تیره آن ها خود را از رنگ سفید نان جدا می کنند.

وقتی نان کنجد دار می خورید طعم بی نظیر این دانه ها را به خوبی احساس می کنید، کنجد می تواند برای افراد زیادی مفید باشد و تنها محدود به سن و یا جنس خاصی نمی باشد.

در بین انواع و اقسام کنجد ها که در بازار عرضه می گردد کنجد سفید پاکستان می تواند یک گزینه بسیار عالی برای انتخاب خریداران باشد.

رنگ زیبای این محصولات می تواند یک دلیل خوب برای خرید باشد تا در تهیه دسرها و کیک و کلوچه مورد استفاده قرار بگیرند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (37).jpg

کنجد سفید کیلویی

دانه های کنجد سفید کیلویی از گیاه کنجد برداشت می شود، این گیاه حدودا یک متر طول دارد ولی گاهی اوقات تا سه متر نیز رشد می کند.

گیاه کنجد پس از حدود سه ماه میوه خود را تولید می کند که این کنجد تولید شده سرشار از انواع ویتامین ها و چربی های مفید می باشد و خواص دارویی بسیار زیادی دارد.

قیمت کنجد سفید کیلویی با توجه به عوامل مختلفی نرخ ثابت ندارد و متغیر می باشد از جمله این عوامل می توان نرخ ارز و بازار عرضه و تقاضا نام برد.

پایین ترین قیمت کنجد سفید کیلویی هنگام برداشت کنجد و خرید از کشاورزان تولید کننده ی کنجد می باشد، که اغلب این کشاورزان دوست دارند کنجد خود را به صورت فله و یکجا بفروشند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (40).jpg

کنجد سیاه ایرانی

دانه های کنجد سیاه ایرانی از گیاه کنجد برداشت می شود، این گیاه حدودا یک متر طول دارد ولی گاهی اوقات تا سه متر نیز رشد می کند.

گیاه کنجد پس از حدود سه ماه میوه خود را تولید می کند که این کنجد تولید شده سرشار از مواد مغذی، اسیدهای چرب مفید، پروتئین گیاهی و انواع ویتامین ها می باشد و خواص دارویی بسیار زیادی دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (42).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.