×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

word image 214284 1 scaled - کیف و استایل های جدید -

کیف یکی از محبوب ترین اکسسوری های زنانه است که طرفداران زیادی دارد. شاید در گذشته از این وسیله تنها برای حمل وسایل استفاده می شد و کاربرد کمتری در مد و استایل خانم ها داشت. اما امروزه انواع کیف ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای استایل به شمار می‌رود. اگر شما نیز قصد خرید کیف زنانه را دارید در این مطلب از مجله اینترنتی دیوید جونز با ما همراه شوید. می خواهیم ببینیم چگونه می توانیم با مدل های مختلف کیف، استایل شیک و جذابی برای خودمان بسازیم؟!

انتخاب رنگ مناسب کیف

یکی از نکات مهم ساخت استایل با کیف، توجه به رنگ کیف می باشد که نقش مهمی در جلوه و خوش پوشی خانم ها دارد. اگر رنگ کیف با استایل شما هماهنگی لازم را نداشته باشد هر چند هم کیفتان از برند معروفی باشد اما باز هم ظاهر شما توی ذوق می زند و نمی توانید تحسین اطرافیان را برانگیزید. البته رنگ های خنثی مثل خاکستری، کرم و مشکی با ست های مختلف خانم ها هم خوانی دارد. بنابراین اگر زیاد حوصله ایستادن جلوی آینه را ندارید سراغ کیف های رنگی نروید.

بهتر است رنگ کیف با رنگ لباس های پایین تنه مانند دامن، شلوار و یا کفش شما هماهنگ باشد. ست کردن رنگ کیف با رنگ کمربند نیز انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر طرفدار استایل مونوکروم هستید رنگ کیف خود را از میان رنگ هایی که در استایل تان به کار می برید استفاده کنید.

اما هیچ کدام از این روش ها، به اندازه ست کردن رنگ کیف با رنگ کفش به چشم نمی آید و استایل شما را در نگاه دیگران دوست داشتنی نمی‌کند. بنابراین اگر می خواهید با روشی ساده جذاب و خوش تیپ شوید کیف و کفش همرنگ بپوشید. البته اگر بتوانید این دو اکسسوری را از یک جنس انتخاب کنید که استایل بسیار زیبا و شیکی برای خود فراهم کرده اید.

ساخت استایل با کیف بر اساس فصل سال

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مهمترین نکات در ساخت استایل با کیف، توجه به فصل سال می باشد. به هر حال افراد خوش تیپ تکنیک ها و رمز و راز های عجیب و غریبی ندارند. همین مسائل به ظاهر ساده را رعایت می کنند تا مانند ستاره در هر محفلی بدرخشند. بنابراین شما هم سعی کنید کیف متناسب با فصل را انتخاب کنید. خرید کیف چرم زنانه بهترین انتخاب برای فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان است. برای بهار و تابستان نیز می‌توانید از کیف با پارچه های نخی و رنگ های شاد استفاده کنید.

اگر طرفدار استایل های چرمی مانند کلاسیک، مینیمال، ماکسیمال و غیره هستید کیف چرم یک انتخاب شیک برای شما در روزهای سرد و بارانی است. به هر حال وجود یک المان چرم در هر کدام از این سبک های استایل تاثیر زیادی بر شیک پوشی خانم ها می گذارد. مخصوصاً ست کردن کیف و کفش چرم با رنگ های قهوه ای، عسلی و نسکافی زیبایی خاصی به استایل خانم ها می دهد.

انتخاب کیف متناسب با موقعیت

کجا می خواهید بروید؟ قبل از آنکه کیف تان را بردارید و در آینه استایل خود را برانداز کنید به موقعیتی که انتظارتان را می کشد فکر کنید! آیا یک قرار دوستانه دارید؟ یا می‌خواهید به یک جلسه کاری مهم بروید؟! شاید هم قرار است در یک جشن یا میهمانی مجلسی شرکت کنید. دقت کنید که برای هر کدام از این موقعیت ها باید کیف مخصوص آن را بردارید و بعد درباره استایل خود اظهار نظر کنید. شما نمی توانید کیف مجلسی که برای رفتن به مراسمی مثل عروسی طراحی شده است را در دست بگیرید و با دوستان خود پیاده روی کنید. بنابراین اگر می خواهید استایلی شیک داشته باشید حتما به این نکات دقت کنید.

ویژگی های اندام خود را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از معیار هایی که هنگام ساخت استایل جدید با کیف، باید رعایت کنید توجه به اندام و قدتان می باشد. البته رعایت این گزینه برای خانم های قد بلند راحت تر است. چرا که از هر نوع کیفی می توانند استفاده کنند. بدون آنکه نگران آثاری از شلختگی در ظاهر خود باشند. مخصوصاً کوله ها استایل شیکی به خانم های قد بلند می دهد. البته بهتر است افرادی که دارای قد بلند هستند از کیف های کوچک و خیلی ظریف استفاده نکنند. چرا که ممکن است قد آنها را بلند تر از چیزی که هست نشان دهد و کمی توی ذوق بزند.

خانم هایی که دارای بالاتنه پر هستند بهتر است از کیف های یک طرفه یا کیف هایی که دارای بند بلند هستند استفاده کنند. تا اندام آنها کمی متعادل‌تر نشان داده شود. برای خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند نیز کیف هایی با بند های کوتاه گزینه بسیار مناسبی است؛ البته اگر از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنند و کیف را به زیبایی با استایل خود ست کنند.

ممکن است اهل باشگاه و ورزش باشید در این صورت کیف های گوشه دار مانند کیف های مستطیلی و مربعی اصلا انتخاب خوبی برای شما نیست. استایل ورزشکاری شما با کیف هایی که مدل های گرد یا بیضی دارند بیشتر به چشم می آید.

محبوب ترین کیف های زنانه

با توجه به مطالب بالا هنگام خرید محبوب ترین کیف های زنانه مناسب با استایل خود، سه نکته مهم را باید در نظر داشته باشید: استایل مورد علاقه شما چیست؟ کیف دارای چه رنگ و متریالی است؟ اندام و فرم بدن شما چگونه است؟ در ادامه مطلب سه مدل از محبوب ترین کیف های زنانه را به شما معرفی می کنیم.

کیف دستی

یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار کیف زنانه انواع کیف دستی می باشد که طرفداران زیادی دارد و بخش مهمی از بازار کیف زنانه را به خود اختصاص داده است. این کیف در سبک های مختلف طراحی و تولید می‌شود. کیف‌های دستی بند ندارد و نحوه در دست گرفتن آن استایل زیبایی به خانم ها می دهد.

کیف با بند بلند

اگر برای خرید بیرون می روید یا به استایل‌های راحتی و روزمره علاقه‌مند هستید کیف هایی که دارای بند بلند هستند را انتخاب کنید. خانم هایی که اهل استایل‌های کژوال هستند مشتریان پروپا قرص کیف های بند بلند می باشند. البته هنگام خرید حتما به رنگ کیف و نحوه ست کردن آن با استایل خود دقت داشته باشید.

کیف کمری

مدل های کیف کمری زنانه بسیار متنوع است. در گذشته خانم ها به استفاده از کیف کمری چندان راغب نبودند اما امروزه طراحی حرفه‌ای انواع کیف کمری دل خیلی از خانم ها را برای ساخت یک استایل روزمره برده است. شما هم اگر می خواهید برای استایل روزانه خود از یک کیف کاربردی با ظاهری شیک و جذاب بهره مند شوید می‌توانید سراغ انواع کیف کمری بروید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.