چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع تفریحات دبی: معرفی بهترین تفریحات لوکس، مهیج و رایگان دبی
    11 دی 1401 - 19:13
    شناسه : 214310
    0

    بی شک یک بار سفر به شهر زیبا و جذاب دبی شما را مجاب می کند تا بارها به این شهر سفر کنید. البته شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر در ایران بلیط های این مراکز تفریحی را با اطمینان خاطر و قیمت های مناسب تهیه نمایید.

    پ
    پ

    با شنیدن نام شهر دبی آسمان خراش های بلند و مراکز تفریحی مهیج آن در ذهن تداعی می شود. با سفر به این شهر که در کنار پیشرفته ترین و زیبا ترین شهر های دنیا قرار دارد، شما تجربه ای بی نظیر از تفریحات لاکچری دبی را خواهید داشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید تا از انواع تفریحات دبی و قیمت آن ها مطلع شوید و سفری هیجان انگیز را تجربه نمایید.

    بی شک یک بار سفر به شهر زیبا و جذاب دبی شما را مجاب می کند تا بارها به این شهر سفر کنید. البته شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر در ایران بلیط های این مراکز تفریحی را با اطمینان خاطر و قیمت های مناسب تهیه نمایید.

    D:\projects\dubai discount\ریپورتاژ\2ریپورتاژ آذر-دی1401\ریپورتاژ\ریپورتاژ\photo\7.jpg

    هلکوپتر سواری دردبی

    هلیکوپتر سواری در دبی، لحظات بی نظیری را برای شما رقم می زند. اغلب در مسیر این هلیکوپتر سواری از کنار برج العرب عبور خواهید کرد و پس از طی کردن خط ساحلی، جزایر نخل و ساحل جمیر، به طرف برج خلیفه خواهید رفت. به طور معمول زمان این تفریح 15 تا 25 دقیقه بوده و شما باید 45 دقیقه قبل از پرواز در محوطه حضور داشته باشید. البته شایان به ذکر است که برای این تفریح باید از قبل ثبت نام کنید، که این ثبت نام از طریق برخی سایت ها در ایران نیز قابل انجام می باشد و کار شما آسان تر خواهد شد.

    تفریح در دبی با ماشین های لاکچری

    یکی از تفریحات لاکچری در دبی که طرفداران پر و پا قرصی دارد، کرایه ماشین های لوکس و گشت زدن با آن در سطح شهر است. لازم به ذکر است که پیش از رانندگی در این شهر، حتما درباره قوانین و مقررات رانندگی اطلاع لازم را کسب نمایید. اجاره این خودروها روزانه بوده و هنگام اجاره کردن ماشین باید عکسی از گواهینامه و گذرنامه را تحویل دهید.

    بیابان گردی در تور سافاری

    بیابان گردی با تور های سافاری، یکی از تورهای وصف نشدنی شهر دبی است. این شهر با بیابان هایی با شن های داغ، طلایی و زیبا از شما میزبانی می کند. این تفریح شبانه روزی بود و شما می توانید از امکانات مجلل تور سافاری در شب نیز بهره ببرید. به همراه داشتن عینک دودی، کرم ضد آفتاب، لباس مناسب، کلاه آفتابی، قمقمه آب و… از جمله نکاتی است که باید در این تور به آن توجه نمایید. شما در طول این تور، نمایش عروسکی، نمایش آنش و باربیکیوی شام را تجربه خواهید کرد. هنگام سفر به دبی این تفریح بی نظیر را از دست ندهید.

    D:\projects\dubai discount\ریپورتاژ\2ریپورتاژ آذر-دی1401\ریپورتاژ\ریپورتاژ\photo\3.jpg

    برج خلیفه

    از دیگر جاذبه های قابل ذکر دبی که به دست بشر ساخته است، برجه خلیفه می باشد. بلند ترین برج جهان، این برج است که 828 متر ارتفاع و 162 طبقه دارد. شما جهت مشاهده این آسمان خراش می توانید بلیط تهیه نمایید و در طبقات مختلف آن از رستوران ها و کافی شاپ های فوق لاکچری بهره ببرید. از سایر امکانات تفریخی این برج، می توان به پارک برج خلیفه، آب نمای دبی، بالکن مشاهده بیرون برج و کتاب خانه بزرگ اشاره نمود. شما می توانید نمایش فواره در برج خلیفه را در حالی که بر روی قایق سنتی بر فراز دریاچه هستید، مشاهده نمایید.

    پارک آبی وایلد وادی دبی

    یک تفریح بی نظیر در دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد که روبه روی برج العرب واقع شده است. این پارک رو باز بوده و جهت استفاده هر یک از بخش های آن باید بلیط جداگانه تهیه کرد. از دیگر امکانات تفریحی این پارک، می توان جت اسکی، قایق سواری، شنا و روبرو کاسترو را نام برد. البته در این پارک رستوران معروفی قرار دارد که می توانید از آن استفاده نمایید.

    اسکای دایوینگ بی نظیر دبی

    فعالیت جذاب دیگری که قصد معرفی به شما را داریم، پرش از ارتفاع بالا می باشد که معمولا در کنار دبی مارینا و پالم جمیرا صورت می گیرد. البته جهت انجام این ورزش باید آموزش های مورد نیاز در مجموعه اسکای دایوینگ پالم جمیرا دیده شود و برای انجام این فعالیت حداقل سن شما باید 18 سال باشد. نکاتی که باید در این ورزش مد نظر گرفته شود وزن شما و مطلع کردن مسئول از هر گونه عارضه و بیماری می باشد.

    آکواریوم دبی

    در دبی مال آکواریومی پهناور و زیبا قرار گرفته که آن را به یکی از مراکز تفریحی دبی تبدیل کرده است که شما با قدم زدن در تونل می توانید آن را مشاهده نمایید. این آکواریوم با 10 میلیون لیتر آب پر شده و هزاران جانور دریایی در آن قرار گرفته است. از بخش های مهیج آکواریوم، دیدار با کوسه ها را می توان نام برد. شما هنگام بازدید از دبی مال قسمتی از آکواریوم را به طور رایگان مشاهده خواهید کرد، اما تماشای تونل آبی آن لطف دیگری دارد.

    زیپ لاین دبی

    اگر شما طرفدار هیجان هستید و تجربه پرواز شما را سر شوق می آورد، این تفریح بی نظیر برای شما است. سریع ترین و بلند ترین زیپ لاین دنیا، زیپ لاین دبی است که در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است. این سفر حدودا 3 دقیقه طول می کشد و شما می توانید در فاصله چند صد متری از زمبن به مشاهده آسمان خراش ها، برج ها و زیبایی های دبی بپردازید.

    پارک آبی آتلانتیس

    یکی از بخش های هتل آتلانتیس، پارک آبی آن است که در جزیره ی نخل جمیرا واقع شده است. این پارک آبی، خاطره بهترین آب تنی عمرتان را برای شما به ارمغان می آورد. این پارک از بخش های متفاوتی مانند آکواریوم ، سرزمین شیرهای دریایی، غواصی و سرسره های آبی و… تشکیل شده است. در صورت سفر به دبی و رفتن به این پارک آبی، سرسره های آبی آن را نادیده نگیرید. از دیگر بخش های پارک آبی آتلانتیس، سرزمین دلفین ها می باشد. اگر به دلفین ها علاقه دارید، این قسمت را از دست ندهید.

    خانه تسخیر شده هیستریا

    اگر علاقه به تجربه اوج ترس و هیجان را دارید، وقت آن است که به خانه تسخیر شده هیستریا بروید. در این خانه با ترسناک ترین کابوس هایتان مواجه خواهید شد. این خانه همه روزه از 11 صبح تا 12 شب باز بوده و در خیابان مرکز مالی دبی می باشد.

    D:\projects\dubai discount\ریپورتاژ\2ریپورتاژ آذر-دی1401\ریپورتاژ\ریپورتاژ\photo\11.jpg

    قیمت تفریحات دبی

    حال که با برخی از مراکز تفریحی دبی آشنا شدید، قصد داریم به قیمت های این تفریحات نیز اشاره نماییم تا شما عزیزان با توجه به بودجه خود به هنگام سفر دبی، این تفریح ها را انتخاب نمایید. توجه کنید که برخی از سایت ها امکان استفاده از تخفیفات مراکز تفریحی در دبی را برای شما فراهم کرده اند و شما می توانید بلیط های این مراکز را از این سایت ها تهیه نمایید. تا آخر این مطلب ما را همراهی نمایید تا با سایتی معتبر و بی نظیر جهت تهیه بلیط ها اشنا شوید.

    تور سافاری دبی که در دسته پرطرفدارترین تورهای دبی قرار گرفته است از قیمت 1720000 تومان شروع می شود و شما میتوانید از تفریحاتی نظیر شتر سواری، اسکی روی شن، موتور سواری، تماشای غروب کویر، مشاهده انواع رقص ها و چشیدن غذا های عربی بهره ببرید. این تور حدودا 6 ساعت می باشد و در آن تجربه های فراموش نشدنی لذت بخشی را خواهید داشت. در ادامه به طور مختصر و کوتاه به شرح قیمت های امکانات تفریحی در دبی خواهیم پرداخت. هزینه بلیط تور کشتی لوتوس دبی که حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد، از 2706000 شروع می شود و لحظات بسیار خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

    از دیگر مراکز تفریحی دبی پارک وایلد وادی می باشد که هزینه بلیط آن از 615000 تومان شروع می شود. یکی از جدیدترین تفریحات دبی، غواصی عمیق می باشد که بسیاری گردشگران را به سمت خود جذب کرده است و هزینه آن 5473500 می باشد. برای اطلاع از سایر مراکز تفریحی، ما سایتی معتبر و با سابقه طولانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با مراجعه به آن علاوه بر اطلاع از قیمت ها، از تخفیفات بی نظیر آن بهره ببرید.

    بهترین روش تهیه بلیط

    اکنون که از مراکز تفریحی و قیمت برخی از این تفریحات مطلع شدید، سایتی را به شما معرفی می کنیم تا با خیال آسوده به تهیه بلیط های خود بپردازید. دبی دیسکانت با بیش از 17 سال سابقه در زمینه فروش بلیط های مراکز تفریحی دبی، امکان خرید بلیط های این مراکز تفریحی، با ارزان ترین قیمت را برای شما عزیزان فراهم آورده است. شما می توانید با مراجعه به سایت Dubaidiscount.ir هزینه های سفر خود را کاهش دهید و از قیمت ها و تخفیفات این سایت بهره ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.