پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان و پریمیوم چیست؟
    13 دی 1401 - 12:06
    شناسه : 214416
    0

     این پلتفرم پخش موسیقی آنلاین بوده که توانسته در قالب دو نسخه رایگان و پریمیوم خود به سود سرشاری دست یابد. در نسخه رایگان اگرچه از شوندگان پولی دریافت نمی‌کند، اما اسپانسرها و تبلیغ‌کنندگان موظف به پرداخت وجه مشخصی به این سامانه جهت انتشار تبلیغاتشان در میان آهنگ‌ها هستند.

    پ
    پ

    images 1672655742 - تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان و پریمیوم چیست؟ -

    در این مطلب قصد داریم تا به پرسش تفاوت  و رایگان چیست؟ پاسخ داده و این تمایزها را به صورتی دقیق‌تر بازگو کنیم. به دلیل عدم اشغال حافظه گوشی در زمان استماع موسیقی توسط سرویس‌های پخش موزیک، این دست سامانه‌ها محبوبیت بالایی دارند که در این میان اسپاتیفای نام‌آشناتر و محبوب‌تر ظاهرشده است. ولی باکمی مقایسه بین نسخه رایگان و پریمیوم این سامانه، تفاوت‌های چشم‌گیری مشاهده می‌شود که برخی از آن‌ها مانند پخش تبلیغات در میان موزیک‌ها بسیار آزاردهنده هستند. این تمایزها سبب شده بسیاری به خرید ورژن پریمیوم این سرویس ترغیب شوند و از دنیای امکانات آن نیز در این حین بهره‌مند گردند. به‌راستی تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان و پریمیوم چیست؟ که تا این حد موردتوجه واقع‌شده است. در ادامه بیشتر به پاسخ این سؤال پرداخته و این تفاوت‌ها را برایتان برمی‌شماریم.

    مهم‌ترین و بارزترین تفاوت‌های اکانت اسپاتیفای چیست؟

     این پلتفرم پخش موسیقی آنلاین بوده که توانسته در قالب دو نسخه رایگان و پریمیوم خود به سود سرشاری دست یابد. در نسخه رایگان اگرچه از شوندگان پولی دریافت نمی‌کند، اما اسپانسرها و تبلیغ‌کنندگان موظف به پرداخت وجه مشخصی به این سامانه جهت انتشار تبلیغاتشان در میان آهنگ‌ها هستند. در نسخه پریمیوم نیز شما باید به‌عنوان صاحب اکانت به‌صورت ماهانه حق عضویت پرداخت نمایید. در غیر این صورت حق اشتراکتان لغو و امکان استفاده از آهنگ‌ها از شما صلب می‌شود. باوجود کاربران میلیاردی این سامانه در سراسر جهان، برآورد سود ماهانه و سالانه اسپاتیفای رقمی حیرت‌آور است. در ادامه سعی می‌کنیم به پرسش تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان و پریمیوم چیست؟ جوابی قابل‌لمس و درک را ارائه دهیم.

    https://b2n.ir/r14517

    تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان و پرمیوم

    https://zzb.bz/MmpMZ

    https://rebrand.ly/hamishe2

    https://cutt.ly/5M2SvbK

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.