جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با انتشارات گیلنا به اوج یادگیری برسید
    13 دی 1401 - 17:12
    شناسه : 214445
    0

    انتشارات گیلنا از زمانی که فعالیت تخصصی خود را در زمینه ارائه محصولات آمادگی کنکور شروع نموده، ثابت کرده است می توان با یک آموزش درست به اوج یادگیری رسید و رتبه برتر کنکور شد.

    پ
    پ

    انتشارات گیلنا

    انتشارات گیلنا از زمانی که فعالیت تخصصی خود را در زمینه ارائه محصولات آمادگی کنکور شروع نموده، ثابت کرده است می توان با یک آموزش درست به هر کسی کمک کرد به خواسته خود در حداقل زمان ممکن برسد؛ زیرا وقتی آموزش در مسیر درستی پیش می رود شخص متوجه پیشرفت خود شده و با انگیزه بیشتری ادامه می دهد، لذا راه موفقیت نزدیکتر می گردد.

    قیمت محصولات انتشارات گیلنا

    فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا با ارائه محصولات آموزشی که توسط اساتید مجرب نظیر سامان مطلبی ، امیر مسعودی و عارف ربیعیان تهیه شده است، اکنون به دانش آموزان و داوطلبان کنکور در دورترین نقاط کشور کمک می کند با مطالعه نکات طلایی کنکور برای آزمون آماده شوند.

    word image 214445 1 scaled - با انتشارات گیلنا به اوج یادگیری برسید -

    سامان مطلبی

    باید این حقیقت را پذیرفت منابع کنکور بسیار متنوع هستند و نکات مهم در میان انبوهی از محتوا که نقش توصیفی و تشریحی دارند، پراکنده هستند؛ نکاتی که در آزمون کنکور مورد سوال هستند، لذا داوطلبین کنکور نیاز به پکیج های ویژه فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا دارند تا در این پکیج های ویژه نکات کنکوری و طلایی به صورت فشرده و متمرکز آموزش داده شوند.

    بدین ترتیب تمرکز داوطلبان برای یادگیری بالا خواهد بود. البته لازم به ذکر است با توجه به اینکه رویکرد محصولات در این فروشگاه آمادگی سازی افراد برای کنکور است با عرضه محصولات مختلفی تست زنی هم آموزش داده می‌شود.

    محصولات فروشگاه اینترنتی اوج یادگیری 

    فروشگاه اینترنتی اوج یادگیری جزو مجموعه کنکور آسان است، می باشد؛ مجموعه ای که  از دهه هفتاد شروع به خدمات تخصصی در زمینه آموزش کنکور نموده است  و در طی این سال ها تجربیات بسیار با ارزشی را در زمینه  آمادگی برای کنکور کسب نموده است.

    اوج یادگیری سالهاست که با داوطلبین مختلف همراه می باشد و با رصد میزان یادگیری و پیشرفت این افراد توانسته است روش‌هایی که بازدهی بالاتری را دارند یافته و در آموزش های بعدی استفاده قرار دهد.

    همچنین اساتید مجموعه همچون سامان مطلبی و امیر مسعودی و عارف ربیعیان هر سال سوالات کنکور رشته های مختلف را بررسی می کنند تا با بررسی سوالات و پاسخ آنها در آموزش نکات طلایی بهتر عمل کنند. اساتید این تجربیات را در پکیج و دی وی ذی های آموزشی به همه مخاطبان آموزش می دهند تا شعار آموزش برابر برای همگان را رقم بزنند.

    word image 214445 2 scaled - با انتشارات گیلنا به اوج یادگیری برسید -

    انتشارات گیلنا

    اکنون تمام داوطلبین رشته های مختلف از همان سال‌های آخر دبیرستان می توانند به انتشارات گیلنا  مراجعه نموده و از همان ابتدا با تهیه پکیج معلم خصوصی شروع به آموزش کامل نمایند، به صورتی که حتی دانش آموزان کلاس دهم نیز با خرید این پکیج  معلم خصوصی، هم درس های خود را به خوبی یاد می گیرند و هم از همان سال با آموزش نکات مهم کنکوری برای آزمون کنکور آماده می شوند.

    مجموعه کنکور آسان است بدین ترتیب با یک برنامه کامل و جامع شروع به تعلیم دانش آموزان و آماده سازی آنان برای کنکور می کند.

    مزایای پکیج اوج یادگیری

    پکیج های معلم خصوصی اوج یادگیری هم دروس را به خوبی یاد می دهند و هم دانش آموزان را برای کنکور آماده می کنند تا حتی دانش آموزان دورترین روستای کشور نیز که به اینترنت دسترسی دارند، بتوانند به راحتی معلم را به خانه ببرند.

    چندین سال قبل که امکان دستیابی به چنین امکانی برای افراد زیادی نبود همواره یادگیری با دشواری هایی روبرو می شد و به جرات می توان گفت نابرابری آموزشی وجود داشت، به طوریکه عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به بسته های آموزشی حرفه ای که آنان را برای کنکور آماده سازد، در زندگی ایشان تاثیر نامطلوب می گذاشت؛ زیرا باید این حقیقت را پذیرفت کنکور در زندگی افراد می تواند تاثیر بسزایی گذارد، عدم موفقیت در این آزمون سرنوشت افراد زیادی را تغییر داده است.

    لذا آموزش نابرابر ناعادلانه، مسیر زندگی افراد مستعد و باهوش را دستخوش تغییر می کند؛ بنابراین از زمانی که انتشارات گیلنا است شروع به فعالیت نموده دانش آموزان زیادی را به سمت کسب موفقیت و تحصیل در رشته مورد علاقه کشانده است.

    آینده همواره در دستان کسانی است که پر تلاش هستند و از فرصت ها و امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرند به خوبی استفاده می نمایند، لذا توصیه می گردد اکنون که می توان به صورت اینترنتی به آموزش های مطلوب در فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا دست یافت، نباید از چنین فرصتی چشم پوشی نمود.

    بنابراین همانطور که در اسم مجموعه کنکور آسان است  به رخ کشیده می شود، در عمل نیز کنکور آسان است؛ اما اگر شما بخواهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.