شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاثیر اعجاب انگیز تابلو در فروش مغازه!
    14 دی 1401 - 15:11
    شناسه : 214525
    1

    تابلوها بخش مهمی از کسب و کار شما هستند. علائم تجاری شما می تواند هر چیزی باشد، از تابلوهای دیواری، تابلوهای مغازه، تابلوهای پیاده رو و موارد دیگر. در حالی که هر یک از اینها ممکن است هدف متفاوتی را دنبال کند، اگر به درستی انجام شود، علائم خوب به مشتریان بالقوه شما، نشانه های ارتباطی ظریف، اما مهمی را ارائه می دهد، آگاهی از برند را افزایش می دهد و در نهایت، می تواند به شما در افزایش میزان فروش کمک کند.

    پ
    پ

    چه از تابلوها برای اهداف کاربردی و چه برای برندسازی استفاده می‌کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که پیشنهاد مشتری فقط لوگوی شما نیست، بلکه کل تجربه از معرفی تا پایان فروش و همه چیز در این بین است. ارائه علائم واضح، مختصر و مارک به مشتریان خود یکی از بخش های مهم تابلوی کسب و کار شما است. برای کمک به اطمینان از اینکه علائم شما برای شما کار می کنند و برای روشن کردن برخی از ایده های جدید، در اینجا 5 دلیل اصلی ما برای اهمیت داشتن تابلوها برای تجارت شما آورده شده است.

    ارتباط شفاف را ارائه می دهد

    هنگامی که مشتریان با اطلاعات بیش از حد روبرو می شوند – به علائمی فکر کنید که حاوی متن و / یا گرافیک بیش از حد هستند – می توانند چیزی را تجربه کنند که به آن اضافه بار شناختی می گویند. وقتی این اتفاق می‌افتد، حافظه کاری مشتریان شما نمی‌تواند «بیش از حد» اطلاعاتی را که دریافت می‌کنند پردازش کند. از آنجایی که مشتریان حافظه کاری محدودی دارند، هنگامی که به طور همزمان با اطلاعات بیش از حد مواجه می شوند، نه تنها می تواند درک منفی از برند شما به آنها بدهد، بلکه می تواند بر توانایی های تصمیم گیری آنها نیز تأثیر منفی بگذارد و این آخرین چیزی است که به عنوان یک صاحب کسب و کار می خواهید پس باید برای راهنمایی درست در این زمینه پیش کارشناس متخصص تابلوسازی در اصفهان بروید. ارائه ارتباط واضح از طریق علائم راه بسیار خوبی برای از بین بردن این مانع بین اضافه بار شناختی و افزایش شانس خرید توسط کاربر نهایی است.

    تابلو مغازه

    دو نوع متداول ارتباط از طریق تابلوها، تابلوهای راهنمای جهت و تابلوهای استاندارد ایمنی هستند.

    هدف از تابلوهای جهت راهنمایی این است که مشتریان شما را به جایی راهنمایی کند، و برخی از نمونه های رایج ممکن است شامل پارکینگ، خدمات مشتری، صندوق دار، اطلاعات، دفتر اصلی، دفاتر خاص در مورد چندین ساختمان و غیره باشد.

    تابلوهای استاندارد ایمنی برای هشدار در مورد خطرات، شناسایی مکان تجهیزات ایمنی (کپسول های آتش نشانی، کمک های اولیه)، هشدار در مورد خطر و مناطقی که باید احتیاط انجام شود، شناسایی مسیرهای خروجی و/یا درها، و در چند سال گذشته طراحی شده است.

    شخصیت برند + هویت را منتقل می کند

    این را در نظر بگیرید: اگر تابلو کسب و کار شما از فونت عجیب و غریبی مانند پاپیروس استفاده می کند و شما صاحب مطب پزشک هستید، از بیرون، مطب شما بیشتر شبیه یک مغازه کارت فروشی است و کمتر شبیه مطب پزشک است. انتخاب‌هایی که در برندسازی انجام می‌دهید مهم هستند و حفظ ثبات در کل فضای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. همینطر در نما های کامپوزیت به عنوان مثال نما کامپوزیت در اصفهان از فونت و نمای مناسب با کسب و کار خود استفاده نمایید.

    یک نظرسنجی فدرال اکسپرس در سال 2012 نشان داد که 76 درصد از مشتریان بر اساس قدرت تابلوها وارد مغازه‌ای می‌شوند که قبلاً هرگز از آن بازدید نکرده‌اند، اما مهم‌تر از آن، 52 درصد گفتند که اگر تابلوها به خوبی طراحی نشده باشند، تمایلی به خرید ندارند بنابراین طراحی تابلو کسب و کار مهم است، اما اطمینان از اینکه با دیدگاه برند شما مطابقت دارد به طور بالقوه مهم تر است. علاوه بر این، تابلوهای داخلی شما تجربه برند را گسترش می‌دهند و به شما فرصت بیشتری می‌دهند تا نه تنها فروش خود را گسترش دهید، بلکه خود را به عنوان یک رهبر در فضای خود معرفی کنید.

    بنابراین، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تابلو شما منعکس کننده شخصیت و هویت برند شما است؟ کار با یک طراح و پیروی از دستورالعمل های گروه شما ضروری است. به ایجاد لوگوی خود توجه ویژه ای داشته باشید، اندازه فونت (بزرگتر معمولا بهتر است)، رنگ های استفاده شده وکنتراست بین رنگ های استفاده شده در تابلوهای شما (کنتراست بیشتر معمولا بهتر است.) آگاهی از برند را افزایش می دهد.

    همانند شخصیت و هویت برند، شما می‌خواهید که تابلوهای تبلیغاتی شما به سرعت و به سادگی به مشتریان بالقوه بگوید برند شما در مورد چیست، بنابراین تابلوی شما باید برای هر کسی که آن را می‌بیند، اولین تاثیر عالی را داشته باشد. به‌علاوه، داشتن تابلوهای داخلی، چه برای برندسازی یا ایمنی، با برندسازی مناسب، تعداد دفعاتی را که افراد لوگوی شما را می‌بینند، افزایش می‌دهد و برند شما را در بالاترین سطح خود نگه می‌دارد.

    با در نظر گرفتن دو نکته بالا، بهترین راه‌ها را برای به تصویر کشیدن نام تجاری خود از طریق تابلوهای تبلیغاتی خود، از جمله گرافیک، فونت و رنگ‌ها، در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد در طول سفر مشتری در مکان‌های مختلف از رقبا متمایز شوید. این به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را بدون فشار آوردن به فروش نزدیک تر کنید. به یاد داشته باشید، با علائم خوب، کوچکترین تغییرات می تواند تفاوت را ایجاد کند.

    برای انتخاب دیزاین و رنگ مورد پسند جامعه باید از متخصصان این زمینه استفاده نمایید زیرا که ساخت تابلو فقط در صورت جذابیت برای کاربر میتواند برای شما سودمند باشد. شما میتوانید نمونه های جذاب را از طریق برند های تابلو آذین ، رنگین رسانه ، گروه کسا و موتیفا مشاهده نمایید.

    تابلوسازی

    به مخاطب مناسب برسید

    برای مؤثر بودن، تابلو شما باید از نظر ظاهری، احساسی و پیام رسانی به مشتریانی برساند که به دنبال آنها هستید.

    در حالی که بسیاری از اشکال بازاریابی بر مشتری تحمیل می شود، تبلیغات روی تابلو را در نظر بگیرید که نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما را شکست می دهد، طراحی تابلو هنگامی که به درستی انجام شود، آنچه را که مشتری نیاز دارد در اختیار او قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا با کمک شما بر تجربه خود کنترل داشته باشند. به همین دلیل است که تابلوها می توانند مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنند. این سختگیرانه نیست، و شما تقریباً هر بار به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا می کنید، که نمی توان در مورد سایر اشکال بازاریابی گفت.

    تابلو مغازه

    استراتژی مقرون به صرفه

    در مقایسه با تبلیغاتی که در آن شما برای هر تبلیغی که از طریق ایمیل، در رسانه‌های اجتماعی و از طریق رسانه‌های دیگر مانند تلویزیون، رادیو، چاپ و غیره قرار می‌گیرد، باید هزینه ای پرداخت کنید، تابلو تبلیغاتی می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. بر. از سوی دیگر، تابلوها هزینه‌ای است که یک بار صورت امی گیرد و می‌تواند تقریباً به‌طور نامحدود دوام بیاورد و آن را به سرمایه‌گذاری عاقلانه و سودآوری در کسب‌وکار شما تبدیل می‌کند. با همه دلایل بالا دیگر اطمینان دارید که تابلو تبلیغاتی شما را به تجربیات مشتری بهتر و هزینه کمتری برای خرید هدایت می کند.

    سوالی در مورد نحوه ایجاد تابلوهای تبلیغاتی برای خود و کسب و کارتان دارید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا سرمایه گذاری در تابلوی خود را در حال حاضر و در آینده سودمند کنید. کارشناسان ما شمارا در زمینه تابلوسازی اصفهان ، نما کامپوزیت در اصفهان، تابلو led در اصفهان ، تابلو برجسته در اصفهان راهنمایی میکنند.

    گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین با بهره گیری از متخصصین حوزه صنعت، گرافیک، کامپیوتر، برق و الکترونیک و با دراختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های صنعت چاپ و تبلیغات، آمادگی تولید تمامی تابلوهای تبلیغاتی، خدمات چاپ و تبلیغات سفارش داده شده را با بالاترین کیفیت و مدرنترین متد طراحی برای مشتریان، شرکت ها و همکاران تابلو ساز و شرکت های تبلیغاتی  دارد. برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09139006684 تماس بگیرید.

    نما کامپوزیت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.