شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به دنبال موفقیت بودم اما توانستم ثروت را هم بیابم
    14 دی 1401 - 15:45
    شناسه : 214533
    0

    موفقیت مانند کشتی گرفتن با یک گوریل است. وقتی که خسته شدید، دست از مبارزه نمی کشید، بلکه هنگامی می توانید استراحت کنید که گوریل را از پای درآورده باشید. این تفکر افراد موفق است. ثروتمندان با شکست، دست از مبارزه بر نمیدارند و حتی با ایجاد یک روزنه ی کوچک برای خود فرصتی بزرگ خلق می کنند و موفقیت را برای خود می کنند. من با این تفکر توانستم در کسب و کارم به ثروت برسم، اما این همه ماجرا نیست. تا پایان با من همراه باشید.

    پ
    پ

    کفش کشتی نایک اورجینال

    کفش کشتی نایک اورجینال جزء بهترین مارکهای موجود در بازر است که در فروشگاه های معتبر کالای ورزشی عرضه می شود.

    در ورزش کشتی استفاده از دوبنده و کفش خوب بسیار مهم است چرا که اثر مستقیم بر عملکرد ورزشکار خواهد داشت. کفش کشتی نایک اورجینال به دلیل استفاده از متریال اولیه درجه یک از باکیفیت ترین کفش های موجود دار بازار ایران است.

    مرغوبیت این کفش در بین ورزشکاران رشته کشتی به گونه ای است که اکثر این کشتی گیران که به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند از این کفش مشهور برای ادامه مسیر خود استفاده کرده اند.

    این کفش متناسب برای جنب و جوش بالای کشتی گیران می باشد و دارای رنگ های شاد مانند آبی، قرمز و زرد می باشد.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (44).jpg

    کفش کشتی لیون

    با کفش های لیون می توانید انتخاب های متنوعی را هنگام خرید پیدا کنید و نسبت به سلیقه خود خرید کنید. قیمت کفش کشتی لیون نسبت به سایز و رنگ آن متغییر می باشد.

    برای خرید کفش کشتی لیون می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و با خیالی راحت خرید کنید. ویژگی مهم کفش کشتی چیست؟ پاهای فرد کشتی گیر را هنگام پرش و حرکات تند کنترل می کند.

    مشخصات کفش کشتی ایده آل چیست؟ سبک و مقاوم در برابر فشارهای شدید.

    اگر یک کشتی گیر و یا یک ورزشکار هستید کفش کشتی لیون انتخابی مطمئن برای خرید و استفاده هنگام ورزش های شما می باشد.

    وقتی نوبت به انتخاب یک جفت کفش کشتی لیون مناسب می رسد چسبندگی و مقاومت آن بسیار مهم است.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (40).jpg

    کفش کشتی کمبت

    کفش کشتی کمبت همان طور که از نامش پیداست برای ورزشکارانی که در رشته ورزشی کشتی فعالیت می کنند گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی است. تنها لازم است قبل از خرید به دنبال نمایندگیها یا فروشندگان معتبر و استعلام قیمت کفش کشتی کمبت باشید.

    بهتر است حتما به کیفیت و ویژگی های عمومی یک کفش از جمله سایز و طرح و رنگبندی توجه داشته باشید. قطعا خرید کفش کشتی کمبت اصل قیمتی نسبتا بالاتر در مقابل کفشهای تقلبی دارند.

    اما این به معنای پرداخت هزینه های سنگین نیست بلکه هر شرکت یا برندی بازه قیمت مشخصی را برای فروش کفش های خود در نظر می گیرد.

    کفش های کشتی برای ایجاد اصطکاک هرچه بیشتر طراحی شده اند. تقریباً تمام کفی های کفش کشتی از لاستیک، که مانع از لیز خوردن کشتی گیر بر روی تشک کشتی می شود تولید می شوند.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (36).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.