×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کشمش فله کاشمر

روش خرید و شکل فروش بر میزان قیمت کشمش فله کاشمر موثر است و مشتری با خرید و فروش مستقیم می تواند خریدی قیمت مناسب و مطمئن داشته باشد.‌ مطمئنا وقتی کشمش کاشمر به شکل فله عرضه می گردد نرخی پایین تر نسبت به نوع بسته بندی دارد و قیمت واقعی آن در دست مراکز تولید است.‌

این مراکز با فروش آنلاین این امکان را به وجود آورده اند که بهترین کیفیت بتوان با نرخ مناسب دست یافت که این روش بسیار به نفع مشتری عمده است. خرید از این مراکز هم از نظر کیفیت بهترین انتخاب است و هم از نظر قیمت خریدی به صرفه است.

word image 214539 1 - به والاترین هدف خود یعنی ثروتمند شدن رسیدم -

کشمش سبز کیلویی

قیمت کشمش سبز کیلویی و خرید و فروش آن در بازار، متاثر از نرخ ارز و تورم، دچار نوسان می باشد. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیتی مطلوب، در مقایسه با انواع کشمش های دیگر قیمت بالاتری دارد. همچنین به علت تفاوت در بسته بندی کشمش ها در وزن های مختلف، بسته بندی با در نظر گرفتن میزان محتویات در بسته بندی، روش تولید کشمش سبز، قیمتی متفاوت خواهد داشت.

مهمترین ویژگی کشمش سبز، طعم شیرین و بدون تیزاب آن می باشد و این محصول با نور خورشید و گرما خشک می شود.

word image 214539 2 - به والاترین هدف خود یعنی ثروتمند شدن رسیدم -

کشمش پلویی ملایر

کشمش پلویی ملایر از جمله محصولاتی می باشد که در خشکبار فروشی ها مشتری زیادی داشته و در همه فصل ها استفاده می شود.از کشمش پلویی ملایر در تهیه پلو استفاده می شود و جز سوغاتی های نوستالوژی قم و مشهد می باشد.

این محصول در بخش صادرات رتبه دوم را در ایران دارد و سومین محصول غیر نفتی ایران در زمینه صادرات می باشد. از انواع دیگر کشمش نیز در خشکبارها استفاده زیادی می شود.

از این محصول در غذای کودکان و افرادی که به کم خونی شدید مبتلا هستند استفاده می شود زیرا که سرشار از آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین D و یتامین B، می باشد. این محصول بخاطر آنتی اکسیدان بالایی که دارد سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و انرژی بدن را بالا می برد. از خواص دیگر کشمش می توان به پیشگیری از سرطان، پیشگیری از پوکی استخوان، تقویت معده و وزن و حافظه اشاره کرد.

word image 214539 3 - به والاترین هدف خود یعنی ثروتمند شدن رسیدم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.