×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر می خواهید هر مکانی را به صورت عمقی و حرفه‌ای تمیز کنید پیشنهاد ما این است که به محصولات حرفه‌ای نظافت صنعتی اعتماد کنید؛ چرا که این دستگاه‌ها در بلند مدت مزایایی را از نظر زمان و هزینه برای شما خواهند داشت. برای مثال اگر به منظور شستشو و ضدعفونی کردن سطحی یا چیزی به یک پاک کننده قوی احتیاج دارید، بدون شک بهترین راهکار نظافتی برای شما استفاده از یک دستگاه بخارشوی صنعتی است.

word image 214605 1 - انواع سطوح را با بخارشوی صنعتی تمیز و ضد عفونی کنید -

در واقع این دستگاه بدون استفاده از مواد شیمیایی و بدون هیچ تلاشی، انواع کثیفی‌ها را از بین برده و چربی زدایی و کار ضدعفونی کردن سطوح را انجام می دهد. علاوه بر این، بخار حاصل از دستگاه به راحتی می تواند به هر نقطه، حتی در کورترین و نادیدنی ترین قسمت‌های کف یا هر آنچه که توسط بخارشوی شسته می شود، دست یابد و آن را به طور کامل پاکیزه و تمیز کند. در ادامه به این مساله می پردازیم که این دستگاه چگونه کار می کند و اینکه چگونه می توان از یک بخارشوی صنعتی برای تمیز کردن فضاهای کاری، مانند مدارس، ادارات، بیمارستان‌‌ها، کافه تریا و رستوران‌‌ها، آشپزخانه‌ها و مغازه‌‌ها، صنایع و دیگر موارد بهترین استفاده را برد.

بخارشوی صنعتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، بخارشوی دستگاهی است که با یک فشار ثابت بخار تولید می کند. به زبان ساده آب را از حالت مایع به حالت گازی تبدیل می کند. ساختار آن به گونه ایست که اتلاف آب را به حداقل می رساند و تا ۹۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند. بخار آب به دلیل دمای بالا، سطوح را ضد عفونی، تمیز و ایمن می کند و باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می برد.

word image 214605 2 - انواع سطوح را با بخارشوی صنعتی تمیز و ضد عفونی کنید -

با نگاهی به ساختار آن، یک بخارشوی صنعتی حرفه‌ای شامل موارد زیر است:

  • دیگ بخار، ضروری برای تبدیل آب به بخار؛
  • یک پمپ فشار برای خارج کردن بخار؛
  • یک شلنگ فلکس که از یک طرف مستقیماً به دیگ وصل می شود. با این حال، به طرف دیگر شلنگ، لنزها، نازل‌ها و چندین لوازم جانبی دیگر متصل شده‌اند که امکان تمیز کردن انواع سطوح را از کوچک‌ تا بزرگ را فراهم می‌کند.
  • دو مخزن، یکی برای آب و دیگری برای مواد شوینده، که می تواند در مواردی که نیاز به تمیز کردن عمیق تر باشد، مانند سطوح یا دستگاه‌های صنایع غذایی که در آن کثیفی‌های چرب یا روغنی به وفور وجود دارد، استفاده می شود.

word image 214605 3 - انواع سطوح را با بخارشوی صنعتی تمیز و ضد عفونی کنید -

بخارشوی صنعتی بسته به درصد آب و بخار به سه دسته تقسیم می شوند:

  • بخار اشباع شده با درصد مناسبی از آب؛
  • بخار اشباع خشک، که در آن آب به طور کامل تبخیر می شود.
  • بخار اشباع مرطوب، مدلی که بیشتر در محیط‌های حرفه‌ای استفاده می شود و شامل ذرات آب درون بخار می شود.

نحوه ضدعفونی کردن با بخارشوی صنعتی

با استفاده از یک بخارشوی تک فاز می توان هر اتاقی را ضد عفونی کرد. این به دلیل دمای بالای بخار است: در واقع، در درمای زیر ۱۴۰ درجه نمی توان از پاکسازی صحبت کرد، بلکه در این محدوده فقط از تمیز کردن معمولی صحبت می شود.

صنعت پذیرایی از جمله بخش‌هایی است که برای دستیابی به سطح قابل قبولی از تمیزی، رسیدن به این درجه از دما مهم است. چرا که در این صنایع رعایت مقررات قانونی خاص به منظور حفظ بهداشت، نظافت و تمیز نگه داشتن محیطی عاری از میکروب‌ها و باکتری‌ها و حفظ استانداردهای بهداشتی ضروری است. برای مثال هتل ها با تهیه یک بخارشوی هتلی نظافت روزانه را برای نیروهای خدماتی خود بسیار راحت می کنند.

در داخل کافه تریا، رستوران‌‌ها، غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های خدمات مواد غذایی، استفاده از دستگاه بخارشوی سه فاز برای تمیز کردن کف، ابزار، کانتر و دیوارها یک راه حل ارزان، سریع و سازگار با محیط زیست و همچنین یک راه حل بسیار موثر است. در واقع، بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و شوینده‌های خشن که می‌توانند مواد غذایی را آلوده کنند و همچنین محیط کاری ناسالم را برای کارکنان ایجاد کنند، می‌توان در عرض چند ثانیه به تمیز کردن ایمن و کامل دست یافت. علاوه بر این، بخار سطوح را دچار خوردگی نمی کند و می توان آن را به طور مداوم بر روی ابزار و اثاثیه بدون نگرانی از آسیب رساندن به آنها استفاده کرد.

word image 214605 4 - انواع سطوح را با بخارشوی صنعتی تمیز و ضد عفونی کنید -

به دلیل تطبیق پذیری، یک بخارشوی صنعتی حرفه‌ای می تواند تمیز کردن را در حالت‌های مختلفی پشتیبانی کند:

  • خاصیت ضدعفونی کنندگی، ایده آل برای آشپزخانه رستوران‌‌ها، غذاخوری‌‌ها، امکانات ورزشی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، صنایع دارویی یا غذایی و بیمارستان‌ها؛
  • چربی زدایی، که در آن بخار آلودگی‌ها را حل می کند، به ویژه در مناطقی که دسترسی به آن برای نظافت عمقی دشوار است، دستگاه امکان از بین بردن زباله‌ها و مواد آلی مانند چربی، خاک و گرد و غبار را در آشپزخانه‌ها یا محیط‌های صنعتی فراهم می کند.
  • عمل ضد عفونی کننده، که در آن بخار اثرات آلوده کننده مواد شیمیایی و بیولوژیکی را از بین می برد.
  • عمل گاززدایی به لطف بخار، قادر به حذف بقایای گاز هیدروکربن‌ها در داخل پالایشگاه‌‌ها، مخازن یا پمپ بنزین‌ها می باشد.

ضد عفونی کامل با GV Vesuvio

برای کسانی که به دنبال یک بخارشوی صنعتی با عملکرد عالی هستند، GV Vesuvio یک دستگاه نظافت صنعتی مناسب برای محیط‌های حرفه‌ای است. این دستگاه بخار اشباع با یک چرخ دستی چرخدار برای حمل و نقل آسان و بدون دردسر، بخاری که بسیار ضد عفونی کننده است را تولید می کند که به دمای ثابت ۱۸۰ درجه می رسد. این دستگاه تنها در ۶ دقیقه به طور کامل گرم شده و به لطف وجود تجهیزات فنی مانند فشارسنج، شیر تخلیه، کنترل دما و تغذیه مداوم دیگ، استفاده از آن توسط اپراتور آسان است و حداکثر نتیجه را در هر زمان تضمین می کند.

word image 214605 5 - انواع سطوح را با بخارشوی صنعتی تمیز و ضد عفونی کنید -

بخارشوی صنعتی GV Vesuvio دارای لوازم جانبی زیادی است که آن را به دستگاهی با عملکرد بهتر و چند منظوره تبدیل می کند، مانند:

  • تفنگ پاشش بخار با شلنگ ۳.۵ متری برای حرکت آزادانه در اتاق ها.
  • اسکرو، برای سهولت در تمیز کردن شیشه یا آینه.
  • لنج‌های مستقیم و منحنی برای هدایت دقیق تر جت، حتی رسیدن به مخفی ترین مکان ها.
  • کیت ۳ برس، برای از بین بردن کثیفی‌های پوشیده شده بدون زحمت حتی در درزها یا ترک ها.

با استفاده از مولد بخار یا بخارشوی صنعتی، هر کار نظافت و ضدعفونی سریع و آسان انجام می شود، بنابراین از محیط کار محافظت شده و حداکثر نتیجه و کاهش مصرف آب، از مزایای همیشگی استفاده از این دستگاه ضدعفونی کننده است.

دستگاه‌های حرفه‌ای نظافت صنعتی شرکت Lavor ایتالیا با همکاری شرکت نوین پاک در اختیار صنایع، اماکن آموزشی، محیط‌های درمانی و انواع متقاضیان این دستگاه‌ها در ایران، قرار می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.