جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رپورتاژ کمپانی پنوال
    15 دی 1401 - 14:08
    شناسه : 214613
    0

    ما در این مقاله از وب‌سایت پنوال، تولیدکننده انواع وسایل و تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک، قصد داریم اکچویتور پنوماتیکی و شیر برقی پنوماتیک را به شمار معرفی نماییم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین ابزارآلات صنعتی را خریداری کنید.

    پ
    پ

    امروزه دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی، پیشرفت گسترده‌ای داشته و پیچیده شدن آن‌ها به خوبی قابل مشاهده است. از این رو؛ می‌توان گفت که پیچیده شدن دستگاه‌ها و المان‌های صنعتی باعث گسترش صنعت شده‌اند. اکچویتور پنوماتیک ، شیر برقی پنوماتیک، شیر توپی و… از جمله وسایل و ابزارآلات صنعتی به شمار رفته و از انواع مختلفی برخوردار می‌باشند. ما در این مقاله از وب‌سایت پنوال، تولیدکننده انواع وسایل و تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک، قصد داریم اکچویتور پنوماتیکی و شیر برقی پنوماتیک را به شمار معرفی نماییم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین ابزارآلات صنعتی را خریداری کنید.

    word image 214613 1 - رپورتاژ کمپانی پنوال -

    اکچویتور پنوماتیک

    در ابتدا می‌خواهیم به معرفی اکچویتور پنوماتیک بپردازیم. اکچویتورهای پنوماتیک که با نام عملگر نیز شناخته می‌شوند، دسته‌ای از ابزارآلات صنعتی هستند که به صورت لحظه‌ای نسبت به فشار جریان واکنش نشان می‌دهند. این وسایل می‌توانند هوای ایجاد شده توسط منبع هوای فشرده را به صورت حرکت خطی و یا حرکت دورانی تبدیل نمایند. شما خریداران عزیز می‌توانید باکیفیت‌ترین اکچویتورهای پنوماتیک را از سایت پنوال خریداری کرده و با نصب آن‌ها روی شیرهای دستی، باز و یا بسته شدن شیرها را به کنترل خود درآورید. عملگر پنوماتیک، از جمله پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین عملگرها به شمار می‌رود. این عملگرها در دو دسته‌ی دیافراگمی و پیستونی قرار می‌گیرند. اکچویتورهای پنوماتیکی پیستونی، قادرند فشار و دمای بسیار بالا را تحمل کنند. به این ترتیب، این دسته از اکچویتورهای پنوماتیکی برای کارهای خاص کاربرد دارند. حال که تا حدودی با عملگرهای پنوماتیکی آشنا شدید، بهتر است به معرفی شیر برقی پنوماتیکی نیز بپردازیم.

    شیر برقی پنوماتیکی

    بعد از معرفی اکچویتور پنوماتیک، نوبت به شیرهای برقی پنوماتیک می‌رسد. یکی دیگر از ابزارآلات صنعتی که جریان الکتریکی را به کار گرفته و از این طریق مسیر حرکت هوا را تغییر می‌دهند، شیرهای برقی پنوماتیکی می‌باشند. استفاده از این شیرآلات صنعتی بسیار ساده است. به همین دلیل است که تقریبا در تمامی دستگاه‌های صنعتی شاهد استفاده از شیر برقی پنوماتیکی برای کنترل جریان هوا هستیم. شیرهای برقی پنوماتیکی از نظر دریچه در سه دسته دریچه با عملکرد مستقیم، دریچه دوطرفه و دریچه هدایت‌کننده جای می‌گیرند. این دسته از شیرها از نظر طراحی نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به شیرهای برقی پنوماتیکی کنترل جهت، کنترل فشار، پروپرشنال، کنترل جریان و همچنین شیرهای پنوماتیکی قطع و وصل جریان اشاره کنیم. برای خرید هر یک از این شیرهای برقی می‌توانید به فروشگاه پنوال مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره رایگان از متخصصین این مجموعه، بهترین و مناسب‌ترین شیرهای برقی پنوماتیکی را انتخاب نمایید.

    word image 214613 2 - رپورتاژ کمپانی پنوال -

    کاربردهای اکچویتور پنوماتیک و شیرهای برقی پنوماتیک

    برای آشنایی بیشتر با شیر برقی پنوماتیک و عملگرهای پنوماتیکی، لازم است کاربرد هر یک را بدانید! ما در ادامه این مقاله از سایت پنوال قصد داریم کاربردهای هر یک را به اختصار برشماریم.

    کاربردهای اکچویتور پنوماتیک

    اکچویتورهای پنوماتیکی برای شیرهای کنترلی، فشارشکن و قطع و وصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله صنایعی که در آن‌ها از اکچویتور پنوماتیک استفاده می‌شود می‌توان به صنایع پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع داروسازی، نیروگاه و همچنین صنایع غذایی اشاره کرد. این وسایل صنعتی تنوع بالایی داشته و بر همین اساس از کاربردهای مختلفی نیز برخوردار شده‌اند. به همین دلیل است که در خرید اکچویتورهای پنوماتیک باید نهایت دقت را به کار گرفته و با متخصصان حاذق در این زمینه مشورت نمایید. مشاوران پنوال قادرند به تمامی سوالات تخصصی و فوق تخصصی شما در زمینه صنعتی پاسخ داده و شما را در خریدی بهتر راهنمایی نمایند.

    کاربردهای شیر برقی پنوماتیک

    شیرهای برقی، کنترل‌کننده جریان سیالاتی همچون مایع و گاز می‌باشند. به همین دلیل است که کاربردهای بسیاری داشته و جزو پرفروش‌ترین محصولات کمپانی پنوال شناخته می‌شوند. از جمله کاربردهای شیر برقی پنوماتیک می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

    • سیستم لوله‌کشی ساختمان
    • شرکت تصفیه آب
    • تجهیزات ساختمانی
    • پکیج‌ها
    • سیستم سوخت‌رسانی و حمل و نقل
    • کمپرسورها
    • سیستم‌های حفاظتی
    • سیستم‌های آنالیز خون
    • کروماتوگرافی گاز و…

    شما باید بر اساس نوع نیاز خود، نسبت به خرید هر یک از این محصولات از کمپانی پنوال اقدام نمایید. کیفیت و قیمت تولیدات این کمپانی، در سراسر کشور نظیر ندارد!

    word image 214613 3 - رپورتاژ کمپانی پنوال -

    خرید اکچویتور پنوماتیک و شیر برقی پنوماتیک از سایت پنوال

    یکی از مسائلی که در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است، ایمنی دستگاه‌ها و تجهیزات می‌باشد. برای اینکه ایمنی دستگاه‌ها تامین گردد، باید از پیشرفته‌ترین و باکیفیت‌ترین قطعات و المان‌ها استفاده گردد. شیر برقی پنوماتیک و همچنین انواع اکچویتورها از جمله اکچویتور پنوماتیکی در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند، می‌توانند ایمنی دستگاه‌ها و تجهیزات شما را تا حد زیادی بالا برده و از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آورند. در نتیجه؛ در هنگام خرید این محصولات باید به کیفیت و مرغوبیت آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. کمپانی پنوال، از جمله بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی است که این دسته از محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت خرید این ابزارآالات صنعتی کافیست به سایت پنوال مراجعه کرده و از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. نگران کیفیت، مرغوبیت و قیمت خرید اکچویتور پنوماتیک و شیر برقی پنوماتیک نباشید! چرا که پنوال، بهترین‌ها را برای شما فراهم کرده است.

    کمپانی پنوال، بزرگ‌ترین تولیدکننده عملگرها و شیرهای برقی

    شرکت پنوال، بیش از 35 سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع وسایل هیدرولیکی و پنوماتیک آغاز کرده است. این کمپانی نمایندگی فروش وسایل صنعتی با برند ولوس و پنوال را بر عهده داشته و همواره در تلاش است تا محصولات خود را با تنوع بالا، کیفیت عالی و قیمتی مناسب تولید کرده و به بازار عرضه دارد. کمپانی پنوال همچنین برای محصولات خود اعم از اکچویتور پنوماتیک، شیر برقی پنوماتیک، شیر توپی، سوئیچ باکس‌ها و… ضمانت‌نامه در نظر گرفته است. شما با خرید هر یک از این محصولات از کمپانی پنوال می‌توانید ضمانت‌نامه آن را دریافت نموده و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. این کمپانی با در نظر گرفتن نیاز و تقاضای بازار، از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اگر قصد خرید هر یک از تولیدات با برند پنوال را دارید، کافیست به سایت پنوال مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه بهره برده و مناسب‌ترین وسایل و تجهیزات را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.