پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گل‌فروشی آتیس
    15 دی 1401 - 21:07
    شناسه : 214652
    1

    همه ما در یک مقطع زمانی خاص، نیاز به خرید یک سبد گل زیبا و لاکچری داریم. امروزه بیش از چند صد مدل از سبدهای گل، دسته گل، باکس گل و… برای مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال؛ اگر برای رفتن به خواستگاری قصد خرید سبد گل زیبا دارید، باید سبد گلی را خریداری نمایید که بتواند دل عروس خانم را بدست آورد.

    پ
    پ

    همه ما در یک مقطع زمانی خاص، نیاز به خرید یک سبد گل زیبا و لاکچری داریم. امروزه بیش از چند صد مدل از سبدهای گل، دسته گل، باکس گل و… برای مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال؛ اگر برای رفتن به خواستگاری قصد خرید سبد گل زیبا دارید، باید سبد گلی را خریداری نمایید که بتواند دل عروس خانم را بدست آورد. از این رو؛ شما باید متناسب با شرایط و مهمانی مورد نظر خود، نسبت به خرید یک سبد گل زیبا اقدام نمایید. ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید سبد گل لاکچری و خاص را برای شما ارائه داده و انواع مختلف سبد گل را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید مناسب‌ترین گل‌ها را برای روزهای خاص خریداری نمایید.

    سبد گل

    یکی از مراسمات ایرانی‌ها برای مناسبت‌های خاص از قبیل تولد، عروسی، نامزدی و خواستگاری، خرید گل برای عرض تبریک است. در گذشته برای این مراسمات از دسته گل استفاده می‌شد. اما؛ امروزه مدل‌های خاص و شیکی روانه بازار شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. باکس گل، سبد گل و جام گل از جمله این مدل‌ها به شمار می‌روند. خرید هر یک از این طراحی‌ها به سلیقه شخصی افراد و بودجه‌ای که در اختیار دارند، وابسته است. اگر برای مراسماتی همچون تولد، خواستگاری، نامزدی و یا عروسی به دنبال خرید سبد گل می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به سایت آتیس فلوریست مراجعه کرده و با مشاهده نمونه کارها، سبد گل مورد نظر خود را خریداری نمایید. در ادامه این محتوا، انواع مختلف سبد گل خواستگاری، سبد گل نامزدی و سبد گل تولد را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم.

    word image 214652 1 - گل‌فروشی آتیس -

    خرید سبد گل تولد

    یکی از مراسمات خاصی که همه ما در طول سال ممکن است به آن دعوت شویم، جشن تولد می‌باشد. برای قبول دعوت و رفتن به جشن تولد باید هدیه‌ای خاص را در نظر بگیرید و یا در صورتی که می‌خواهید کادو خود را خاص‌تر نشان دهید، می‌توانید در کنار خرید سبد گل، کادو خود را نیز قرار دهید. انتخاب نوع و تعداد گل برای طراحی و دیزاین سبد گل تولد به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. اما؛ در حال کلی برای ابراز احساسات خود می‌توانید از گل‌های رز، لیلیوم، ارکیده، نرگس و یا میخک استفاده نمایید. اگر وقت کافی برای رفتن به گل‌فروشی و انتخاب سبد گل تولد را ندارید، نگران نباشید! شما می‌توانید به وب‌سایت آتیس فلوریست مراجعه کرده و تنها در چند دقیقه سبد گل مورد نظر خود را سفارش دهید.

    خرید سبد گل خواستگاری

    خواستگاری یکی از روزهای ماندگار در ذهن عروس و داماد است. در حقیقت؛ عروس و داماد تمام اتفاقات و وقایع روز خواستگاری اعم از مدل و رنگ لباس، مدل گل و صحبت‌ها را فراموش نمی‌کنند. برای این که خاطره‌ای خوب در ذهن شریک آینده خود شکل دهید، کافیست نسبت به خرید سبد گل خواستگاری لاکچری و زیبا اقدام کنید. شما به راحتی و با به کار بردن سلیقه شخصی خود می‌توانید سبد گلی زیبا در شان و شخصیت عروس خانم تهیه نمایید. اگر برای خرید سبد گل خواستگاری دچار وسواس شده‌اید و ایده مناسبی در ذهن ندارید، کافیست به آتیس فلوریست مراجعه کرده و در میان نمونه کارها، سبد گل مورد نظر خود را برگزینید.

    word image 214652 2 - گل‌فروشی آتیس -

    خرید سبد گل نامزدی

    بعد از خواستگاری، خرید سبد گل نامزدی اهمیت زیادی دارد. یکی از زیباترین دسته گل‌ها برای این مراسم، سبد گل می‌باشد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه عروس خانم، زیباترین و شکیل‌ترین سبد گل را انتخاب نمایید. همانطور که می‌دانید خانواده داماد در روز نامزدی کارهای زیادی را باید انجام دهند. اگر فکر می‌کنید وقت کافی برای مراجعه به گل‌فروشی‌ها و خرید یک سبد گل زیبا و لاکچری را ندارید، می‌توانید به سایت گل‌فروشی آتیس مراجعه کرده و بسته به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید، سبد گلی با نوع گل‌، تعداد گل‌، رنگ گل و همچنین نحوه چیدمان و دیزاین مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. قیمت خرید انواع سبد گل نامزدی، تولد و خواستگاری در مجموعه آتیس بسیار مناسب است. در ادامه به ویژگی‌های خرید سبد گل‌های لاکچری از مجموعه آتیس فلوریست پرداخته‌ایم.

    word image 214652 3 - گل‌فروشی آتیس -

    ویژگی خرید سبد گل از آتیس فلوریست

    تازگی گل‌ها: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامترهایی که در زیبایی گل تاثیر می‌گذارند، تازگی گل‌هاست. گل‌های تازه، باطراوت و شاداب بوده و به خاطر رنگ زیبایی که دارند، سبد گل شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند. آتیس فلوریست به صورت روزانه گل‌های خود را شارژ کرده و از گل‌های تازه برای سفارشات خود اعم از سبد گل خواستگاری، سبد گل نامزدی و سبد گل تولد استفاده می‌کند. در نتیجه؛ برای خرید سبد گل شاداب، می‌توانید سفارش خود را به آتیس فلوریست بسپارید.

    طراحی و دیزاین شیک: مجموعه آتیس فلوریست دارای کادری مجرب و حرفه‌ای جهت دیزاین و طراحی سفارشات می‌باشد. از این رو؛ می‌توانید با خیال راحت نسبت به سفارش و خرید سبد گل نامزدی، سبد گل خواستگاری و یا سبد گل تولد از آتیس فلوریست اقدام نمایید. این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن سبد گل مورد نظر شما را آماده کرده و برای شما ارسال می‌کند.

    قیمت مناسب: اگر سری به وب‌سایت آتیس فلوریست بزنید، با نمونه کارهای بسیاری از این مجموعه روبه‌رو خواهید شد. در قسمت پایینی هر تصویر، قیمت مربوط به آن درج شده است. از این رو؛ شما با در نظر گرفتن بودجه خود و همچنین تعداد و نوع گل می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که قیمت خرید سبد گل خواستگاری، سبد گل نامزدی، سبد گل تولد، جام گل، باکس گل و… در مجموعه ما از تمامی فروشگاه‌های دیگر مناسب‌تر می‌باشد. اگر خواستید قیمت خرید سبد گل‌های این مجموعه را با گل‌فروشی‌های دیگر مقایسه کنید، طراحی و دیزاین و همچنین تازگی گل‌های به کار رفته در سبد گل را نیز مد نظر قرار دهید.

    word image 214652 4 - گل‌فروشی آتیس -

    خرید سبد گل لاکچری از آتیس فلوریست

    مجموعه گل‌فروشی آتیس، از یک تیم مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی و دیزاین سبدهای گل، باکس گل، دسته گل و یا جام گل استفاده می‌کند. این تیم بر اساس تجربه می‌تواند گل‌های شما را به بهترین شکل ممکن دیزاین کرده و به صورت دسته گل سبد گل و یا باکس گل در اختیار شما قرار دهد. استفاده از گل‌های تازه و زیبا، طراحی‌های شیک و منطبق با فصل و همچنین سرعت عمل بالا در طراحی و دیزاین باعث شده است، آتیس فلوریست در مدت زمان کمی مشهور شود. از این رو؛ گل‌فروشی آتیس، بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین گل‌فروشی آنلاین در سطح تهران به شمار می‌رود. برای خرید سبد گل خواستگاری، سبد گل نامزدی، سبد گل تولد و یا دیزاین‌های مختلف گل، می‌توانید به تیم مجرب آتیس فلوریست اعتماد کرده و سبد گل خاص خود را به دستان هنرمند تیم ما بسپارید. بی شک از نتیجه کار راضی خواهید بود!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.