پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با دیدگاهی متفاوت نسبت ‌به کار ثروت عظیمی را به دست آوردم
    17 دی 1401 - 18:35
    شناسه : 215106
    0

    من برخلاف بسیاری از افراد که دیدگاه سنتی نسبت ‌به کار دارند تصمیم گرفتم که با سبک‌ های جدید تجارت آشنا شوم و بتوانم بهترین استفاده را از بستر اینترنت برای کسب ‌و کار خود ببرم. لذا کسب ‌و کار اینترنتی خود را در حوزه انجیر شروع کردم و توانستم تأثیر زیادی را بر درآمدهای خود بگذارم و در مدت کوتاهی به ثروت نجومی دست یافتم.

    پ
    پ

    انجیر خشک تواضع

    خرید به صورت عمده انجیر خشک تواضع باعث می شود که شما با خرید این محصول قیمت مناسب و ارزان تر پرداخت کنید و اگر در زمینه خرده فروشی فعالیت دارید می توانید این انجیر را به صورت عمده تهیه کرده و در مراکز خرده فروشی آن را توزیع کنید و برای شما بسیار پر سود و منفعت خواهد بود. این انجیرها حتما باید به صورت بسته بندی شده و در نایلون عرضه گردد چرا که باید رطوبت انجیر کاملا حفظ شود اگر رطوبت انجیر از بین برود انجیر سفت و سخت خواهد شد و وزن آن سبک می شود و باعث می شود که شما یک انجیر بی کیفیت و نامرغوب را خریداری کنید.

    word image 215106 1 - با دیدگاهی متفاوت نسبت ‌به کار ثروت عظیمی را به دست آوردم -

    انجیر خشک درشت

    عمده انجیر خشک درشت ایران مربوط به استان فارس و شهرستانهای شیراز، استهبان، تبریز و جهرم است که بیشترین تولیدات این مناطق به خارج از کشور صادر می شود، البته مقاصد اصلی آن کشورهای آسیای شرقی می باشد. انجیر خشک نسبت به شیرینی که دارد دارای کالری کمتری هست و برای لاغری توصیه می شود ولی به دلیل گلایسمی که دارد مصرف زیاد آن برای افرادی که دیابت دارند مفید نیست. البته انجیر خشک درجه یک با وجود ویتامین ای که دارا است برای کنترل قند خون عالی می باشد. انجیر خشک دارای ویتامین های زیادی است از جمله، ویتامین های آویتامین کا ویتامینهای ب و حاوی مواد معدنی مفیدی مانند مس، روی، پتاسیم و منیزیم می باشد.

    word image 215106 2 - با دیدگاهی متفاوت نسبت ‌به کار ثروت عظیمی را به دست آوردم -

    انجیر تازه سیاه

    خواص انجیر تازه سیاه در طب سنتی شامل درمان بواسیر، رفع حرارت و تشنگی، بازکننده گرفتگی‌ها، مقوی کبد، ورم طحال، نرمی سینه، رفع سرفه، درمان آرتروز و کمک به استحکام استخوان‌ها است. انجیر سیاه مواد آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به انجیر زرد دارد. انجیر دارای ارزش غذایی و خواص درمانی بسیاری است. اهمیت این میوه به اندازه‌ای است که در قرآن از آن سخن به میان آمده و در روایات دینی ما در مورد خواص انجیر بسیار آمده است. این میوه انواع متفاوتی دارد، اما بسته به اقلیم و شرایط رشد و پرورش گیاه، دارای طمع و مزه متفاوتی است.

    word image 215106 3 - با دیدگاهی متفاوت نسبت ‌به کار ثروت عظیمی را به دست آوردم -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.