×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اسباب بازی تراکتور

خرید اسباب بازی تراکتور در مدل های مختلف، می تواند در سایزهای متعدد انجام بگیرد لذا در این‌ هنگان توجه کافی به قسمت های متحرک محصول بسیار مهم می باشد.

این محصول در نوع متحرک و ساده بوده که خریداران می توانند نوع خاصی از آن را تهیه کنند که نوع متحرک، می تواند از قسمت های قابل جداسازی برخوردار می باشد.

با این حال افراد بهتر است دقت خود را برای این قسمت انجام دهند که ریز بودن قسمت مورد نظر منجر به کنجکاوی کودک و بلع آن از طرف وی نشود.

نوع ساده این محصول، بیشتر از تایرهای بدون تحرک برخوردار است لذا متقاضی با توجه به این نکته، می تواند انتخاب خود را به نحو احسن انجام دهد‌.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-04T125400.701.jpg

اسباب بازی پمپ بنزین

از مشخصات اسباب بازی پمپ بنزین بالابردن هوش و استعداد و علم کودک می باشد.

اسباب بازی پمپ بنزین دارای قطعاتی مانند نازل برای بنزین زدن، شلنگ، دستگاه کارت خوان و کارت عابر بانک نیز می باشد و کودک در این قسمت هوش مالی را هم آموزش می بیند.

ماشین های راهسازی ساختنی ای که کودک باید با استفاده از قطعات درون بسته بندی بسازد در این اسباب بازی وجود دارد از دیگر ویژگی های بازی پمپ بنزین این است که برای کودکان کنجکاو مناسب است.

اسباب بازی پمپ بنزین با باتری کار می کند و کار کردن با آن برای کودکان به راحتی انجام می شود همچنین کودکان بالای ۳ سال می توانند اسباب بازی پمپ بنزین را تهیه کنند و از آن لذت ببرند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-04T130607.718.jpg

اسباب بازی پهباد دوربین دار

یکی از ویژگی هایی که اسباب بازی پهباد دوربین دار دارد این است که حین بازی کودک با آن، او با اجزایی آشنا می شود که ممکن است در آینده برایش بسیار کاربرد داشته باشد.

این اسباب بازی دارای تنوع بسیار در طرح و رنگ است.

کیفیت این محصول بسیار مقاوم و محکم است زیرا ممکن است در حین پرواز سقوط کرده به همین دلیل مقاومت بالایی دارد.

دنیای اسباب بازی بسیار بزرگ و گسترده می باشد اما برای بازی کودک بهتر است از اسباب بازی هایی مانند پهباد دوربین دار استفاده شود که کودک با آن چیزی را فرا بگیرند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-04T125955.247.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.