پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا با ووچر پرفکت مانی آشنایی دارید؟
    18 دی 1401 - 13:43
    شناسه : 215277
    0

    ووچر پرفکت مانی مانند کارت اعتباری برای خرید از درگاه های اینترنتی پشتیبانی شده مناسب است و برای خرید نیاز با احراز هویت و یا افتتاح حساب ندارید.

    پ
    پ

    ووچر پرفکت مانی چیست و چه استفاده ای دارد؟

    اگر این روز ها در وب سایت های ایرانی به گشت و گذار پرداخته باشید، به احتمال زیاد به بنرهای تبلیغاتی برخورده اید که به ووچر پرفکت مانی اشاره دارند. پرفکت مانی نام یک بانک اینترنتی است که فعالیت خود را از سال 2007 در فضای اینترنت آغاز کرده است. با اینکه این بانک قدمتی بیش از 15 سال دارد، اما این روز ها بیشتر در کشور ما شناخته شده است و افرادی بیشتری از وجود آن آگاهی پیدا کرده اند. دلیل آن می تواند افزایش روزانه تحریم های بین المللی علیه ایران باشد، که بسیاری از بانک ها را از ارائه خدمات به کشورمان منع می کند.

    کاربران اینترنتی که به دنبال روش های خرید از وب سایت های خارجی هستند، بیشتر با نام بانک هایی اینترنتی مثل پی پال ,مسترکارت آشنا هستند. اما برای ساکنان کشور ایران، استفاده از بیشتر این بانک ها بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن است. دلیل آن نیز وجود تحریم ها و محدودیت های بسیاری است که از این بانک ها به کشور ایران ارائه شده است. از طرفی این بانک ها هیچ شعبه ای در داخل کشور نداشته و توسط بانک مرکزی ایران نیز پشتیبانی نمی شوند.

    word image 215277 1 - آیا با ووچر پرفکت مانی آشنایی دارید؟ -

    تصویری از یک ووچر پرفکت مانی

    موضوعی که پرفکت مانی را متمایز می کند، عدم تحریم ایرانیان است. البته این بانک نیز مانند دیگر بانک های اینترنتی بین المللی، در ایران هیچ شعبه ای ندارد، اما استفاده از آن نیز کاملا آزاد بوده و در داخل کشور نیز صرافی های معتبری به عنوان نماینده آن فعالیت می کنند. نکته جالب اینکه پرفکت مانی هر گونه فعالیتی در کشور ایالات متحده را محدود کرده و به هیچ وجه به کاربران امریکایی خدمات رسانی نمی کند. این بانک در کشور پاناما افتتاح شده است و به همین دلیل قوانین سختگیرانه ای برای کاربران خاورمیانه ندارد.

    عملکرد و مزایای ووچر پرفکت مانی

    همانطور که گفته شد، پرفکت مانی یک بانک است. برای استفاده از تمامی خدمات این بانک مستلزم افتتاح حساب در آن هستید، اما اگر فقط قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارید، روش ساده تری نیز وجود دارد و آن ووچر پرفکت مانی است.

    ووچر پرفکت مانی (Perfect Money Voucher) در عملکرد شباهت زیادی به کارت هدیه و یا اصطلاحا گیفت کارت دارد. کارت هایی که برای خرید از فروشگاه هایی مثل پلی استور گوگل و یا اپل استور، خریداری می کنید. اگر یک فروشگاه و یا وب سایت خدماتی، از پرفکت مانی پشتیبانی کند، شما می توانید با استفاده از ووچر بدون دردسر از این فروشگاه خرید کنید. یک ووچر پرفکت مانی دارای یک کد ده رقمی اصلی و یک کد شانزده رقمی فعال سازی است، که در هنگام پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی باید از آن استفاده کنید.

    ووچر پرفکت مانی مزیت هایی دارد که در کارت های هدیه مشابه آن کمتر دیده می شود. در ادامه به برجسته ترین مزایای ووچر ها اشاره خواهیم کرد.

    بر خلاف کارت هایی مثل گیفت کارت گوگل پلی که مبلغ آن از پیش توسط شرکت عرضه کننده تعیین می شود، ووچر پرفکت مانی را می توان به مبلغ دلخواه تهیه کرد. به طور مثال، مجبور نیستید برای یک خرید 6 دلاری، یک گیفت کارت ده دلاری تهیه کنید و مابقی موجودی کارت بلا استفاده بماند. این امکان وجود دارد که یک ووچر 6 دلاری سفارش دهید و تمامی اعتبار آن را مصرف کنید.

    در نهایت یکی از بزرگترین مزایای ووچر پرفکت مانی که گاهی میتوان آن را به عنوان معایب نیز در نظر گرفت، محرمیت و حفظ حریم شخصی کاربر در حین استفاده از آن است.

    استفاده از ووچر پرفکت مانی نیاز به حساب بانکی ندارد

    تهیه و استفاده از ووچر پرفکت مانی نیاز به ساخت حساب کاربری در بانک پرفکت مانی ندارد، اما داشتن حساب پرفکت مانی مزایای خاص خود را دارد. با افتتاح حساب پرفکت مانی علاوه بر استفاده از امکانات یک بانک اینترنتی بین المللی، مثل راه اندازی کسب و کار با درآمد دلاری و واریز پول به حساب دیگران، می توانید شخصا از موجودی حساب خود ووچر ساخته و از آن استفاده کنید. به طور مثال یک ووچر از حساب بانکی خود تولید کرده، در صرافی های معتبر آنلاین آن را نقد کرده و ریال دریافت کنید.

    اگر قصد استفاده از حساب بانکی بین المللی را ندارید و هدف شما فقط خرید از برخی فروشگاه ها و درگاه های اینترنتی است، می توانید ووچر پرفکت مانی را از صرافی های معتبر خریداری کنید. برای خرید ووچر های پرفکت مانی نیاز به احراز هویت نیز وجود ندارد، اما دارای محدودیت هایی است که به آنها اشاره خواهیم کرد.

    معایب ووچر های پرفکت مانی

    ووچر پرفکت مانی با تمام خوبی هایی که دارد، بدون معایب نیست. بزرگترین مشکلی که کاربران این ووچر ها ممکن است با آن روبرو باشند، عدم پشتیبانی آن توسط فروشگاه ها و وب سایت ها است. همانطور که گفته شد، پرفکت مانی، ایالات متحده را تحریم کرده و هیچ فعالیتی را در خاک این کشور پذیرا نیست. بسیاری از کسب و کار های بزرگ و فروشگاه های شناخته شده مثل آمازون، که مرکز فعالیت آن ها در ایالات متحده است از ووچر پرفکت مانی و دیگر روش های پرداختی این بانک پشتیبانی نمی کنند.

    word image 215277 2 - آیا با ووچر پرفکت مانی آشنایی دارید؟ -

    ووچر پرفکت مانی در مبالغ مختلف

    ووچر پرفکت مانی را از کجا تهیه کنیم؟

    پرفکت مانی در سراسر دنیا نمایندگان مجازی معتبری دارد که کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای تهیه ووچر پرفکت مانی، پیشنهاد می کنیم به صرافی سیف اکسچنج 24 مراجعه کنید. در این صرافی امکان خرید و نقد کردن ووچر ها به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته وجود دارد. خرید و فروش ووچر های پرفکت مانی معمولا با ارز دلار صورت می گیرد. در صرافی سیف اکسچنج 24، قیمت ووچر ها به صورت زنده بروز رسانی شده و با قیمت واقعی دلار پرفکت مانی در بازار جهانی هماهنگ است.

    word image 215277 3 scaled - آیا با ووچر پرفکت مانی آشنایی دارید؟ -

    صرافی سیف اکسچنج 24

    یکی از مزایایی استفاده از صرافی سیف اکسچنج 24، امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت است. البته در صورت عدم احراز هویت محدودیت هایی در تهیه ووچر وجود خواهد داشت. چرا که با مسائل قانونی و امنیتی در بازار ارز روبرو هستیم. خوشبختانه فرآیند احراز هویت بسیار آسان بوده و در کمترین زمان قابل انجام است. اگر قصد خرید و یا نقد کردن ووچر پرفکت مانی به طور مکرر را دارید، پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت هویت خود را احراز نمایید. با این اقدام می توانید از دیگر خدمات صرافی سیف اکسچنج 24 بهره ببرید.

    در صورت عدم احراز هویت، در جهت آشنایی با نوع فعالیت و خدمات سیف اکسچنج 24، امکان خرید ووچر پرفکت مانی تا سقف 100 هزار تومان وجود دارد. برای نقد کردن یا فروش ووچر پرفکت مانی نیز، محدودیت 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. در صورت احراز هویت امکان خرید و نقد کردن ووچر به صورت نامحدود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین با احراز هویت در این صرافی می توانید کد تخفیف دریافت کنید و یا با استفاده از کد معرف و معرفی صرافی به دیگران از سیف اکسچنج 24 درآمد کسب کنید.

    نتیجه گیری

    ووچر پرفکت مانی، یک روش مناسب برای انجام خرید اینترنتی از فروشگاه ها با دلار است. با استفاده از ووچر پرفکت مانی، معاملات به صورت آنی صورت پذیر است. در هنگام استفاده از این ووچرها هیچ گونه کارمزدی پرداخت نمی شود. استفاده از ووچر پرفکت مانی بسیار ساده بوده و هیچ گونه خطر رد و یا تعویق در پرداخت وجود ندارد و همچنین ووچر ها دارای تاریخ انقضا و محدودیت زمانی نیستند.

    اگر قصد راه اندازی کسب و کاری بین المللی را دارید، ووچر های پرفکت مانی می توانند روش مناسبی برای نقد کردن درآمد دلاری به ریال باشند

    صرافی های آنلاین مثل سیف اکسچنج 24 به صورت آنی ووچر های پرفکت مانی را از شما خریداری کرده و سریعا مبلغ آن را به کیف پول شما در حساب کاربری این صرافی انتقال می دهند. همچنین برای خرید ووچر به مبلغ دلخواه می توانید به این صرافی مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.