پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید انواع یخچال قصابی
    18 دی 1401 - 14:18
    شناسه : 215312
    0

    وقتی نوبت به انتخاب بهترین یخچال قصابی می رسد، اندازه و کنترل دما دو مورد از مهم ترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید مطمئن باشید که فرآورده های گوشتی شما تازه و لذیذ می ماند.

    پ
    پ

    اگر قصابی دارید، پس باید یخچالی با کیفیت داشته باشید که بتوانید تمام محصولات گوشتی خود را در آن نگهداری کنید. یخچال ویترینی یکی از تجهیزات ضروری برای هر قصابی است. اما با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای شما مناسب است می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه بهترین یخچال قصابی را برای تجارت خود انتخاب کنید.

    این نکات مفید در مورد نحوه انتخاب بهترین یخچال قصابی را بررسی کنید.

    images 1673172423 - راهنمای خرید انواع یخچال قصابی -

    راهنمای خرید یخچال قصابی

    یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب یخچال قصابی باید در نظر گرفت اندازه آن است. شما باید مطمئن شوید که یخچال قصابی به اندازه کافی بزرگ است تا تمام محصولات گوشتی را که می خواهید ذخیره کنید، در خود جای دهد. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت کنترل دما است. همانطور که گفته شد برای تازه ماندن گوشت باید در دمای خاصی نگهداری شود. اطمینان حاصل کنید که یخچال قصابی که انتخاب می کنید دارای کنترل دمای قابل تنظیم باشد تا بتوانید محصولات گوشتی خود را در دمای ایده آل نگه دارید.

    وقتی نوبت به انتخاب بهترین یخچال قصابی می رسد، اندازه و کنترل دما دو مورد از مهم ترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید مطمئن باشید که فرآورده های گوشتی شما تازه و لذیذ می ماند.

    فاکتور مهم در انتخاب یخچال قصابی

    1. اندازه یخچال
    2. نوع یخچال
    3. ویژگی های یخچال
    4. قیمت یخچال

    اندازه: باید مطمئن شوید که یخچال به اندازه کافی بزرگ است تا تمام محصولات گوشتی شما را در آن نگهداری کند. اندازه ای را انتخاب کنید که با همه چیزهایی که برای ذخیره کردن نیاز دارید، به اضافه مقداری فضای اضافی برای گسترش مناسب باشد.

    images 1673172433 - راهنمای خرید انواع یخچال قصابی -

    ظرفیت: مطمئن شوید که یخچال ظرفیت کافی برای نگهداری تمام فرآورده های گوشتی شما را دارد. بر اساس میزان گوشتی که در حال حاضر دارید و پیش‌بینی می‌کنید که در آینده به چه مقدار گوشت نیاز دارید، اندازه‌ای را انتخاب کنید.

    ویژگی ها: به دنبال ویژگی هایی باشید که ذخیره و بازیابی محصولات گوشتی شما را آسان تر می کند. درهای خود بسته، قفسه های قابل تنظیم و نگهدارنده برچسب همگی می توانند مفید باشند. یخچالی را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که برای اینکه قصابی شما به خوبی کار کند.

    قیمت: قبل از تصمیم گیری نهایی، حتما قیمت ها را با هم مقایسه کنید. قصابی ها یک تجارت رقابتی هستند، بنابراین طیف گسترده ای از قیمت ها برای محصولات مشابه وجود دارد. یخچالی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد و ویژگی های مورد نیاز شما را فراهم کند.

    images 1673172438 - راهنمای خرید انواع یخچال قصابی -

    اگر می خواهید مشتریان شما بلافاصله پس از ورود به مغازه شما گوشت، غذاهای دریایی و محصولات شما را ببینند، باید یک در شیشه ای را به جای دری جامد در نظر بگیرید – ظاهر جذاب قطعا برای هر صاحب مغازه ای یک مزیت است! در نهایت، ممکن است یک یخچال قصابی با درهای متعدد نیز بخواهید تا نقاط دسترسی متفاوتی داشته باشید – اگر مشتری همیشه یک در جلوی آنها نباشد، رسیدن به آنچه می‌خواهد بسیار آسان‌تر است. درهای متعدد همچنین امکان نگهداری آسان از هر دو طرف قفسه محصول شما را فراهم می کند – فقط به یاد داشته باشید که دو در به معنای درزهای بیشتری است که ممکن است در طول زمان هوا نشت کند!

    فریزر صندوقی می تواند راهی عالی برای نگهداری مواد غذایی باشداگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید که گزینه های ذخیره سازی زیادی داشته باشد، این گزینه عالی است!

    images 1673172442 - راهنمای خرید انواع یخچال قصابی -

    یخچال ایستاده از دیگر یخچال هایی است که میتوانید برای قصابی انتخاب کنید یخچال ایستاده قصابی میتواند انتخاب مناسبی برای یک یخچال ویترینی نیزهم باشد موتورای استفاده شد در یخچال قصابی پرقدرت بوده و در بسیاری از این یخچال های صنعتی قابلت نصب لاشه آویز وجود دارد .

    هنگامی که در جستجوی یک یخچال قصابی جدید هستید، یکی از تصمیمات کلیدی که باید بگیرید این است که به سراغ یک مدل کوچک بروید. هر دو مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین مهم است که قبل از خرید به این فکر کنید که چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند.

    اگر نیاز به نگهداری مقدار زیادی گوشت دارید، فریزر صندوقی گزینه خوبی است. آنها معمولاً فضای بیشتری نسبت به فریزرهای عمودی دارند، بنابراین شما می توانید تمام محمورد محصولات خود را ذخیره کنید. با این حال، دسترسی به آن‌ها سخت‌تر است، بنابراین اگر نیاز به برداشت مکرر اقلام از فریزر تجاری خود دارید، یک مدل عمودی ممکن است انتخاب بهتری باشد.

    هنگام انتخاب یک یخچال قصابی، یکی از ملاحظات اصلی این است که چه چیزی را در آن نگهداری می کنید. اگر قصد دارید فقط گوشت نگهداری کنید، به یخچال گوشتی نیاز دارید که دمای آن را بین 0 تا 3 درجه سانتیگراد حفظ کند. اگر می خواهید بتوانید محصولات لبنی و سایر مواد فاسد شدنی را نیز ذخیره کنید، به یخچالی با محفظه های متعدد نیاز دارید که بتواند دماهای متفاوتی را حفظ کند.

    باکتری ها بین 40 درجه فارنهایت تا 140 درجه فارنهایت رشد کرده و سریعتر تکثیر می شوند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید یخچال شما در دمای 40 درجه فارنهایت یا کمتر باقی می ماند. قفسه پایینی معمولاً خنک‌ترین قسمت یخچال است که آن را به بهترین مکان برای نگهداری گوشت تبدیل می‌کند . و از ریختن آب بر روی سایر اقلام جلوگیری می‌کنید.

    images 1673172514 - راهنمای خرید انواع یخچال قصابی -

    بسته به مجموعه ای از عوامل از جمله اندازه کسب و کار شما و مقدار محصولات گوشتی که می خواهید نمایش دهید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا واحد مناسبی را برای نیاز شرکت خود انتخاب کنید. با بیش از 20 سال سابقه در صنعت یخچال سازی، ما خوشحالیم که شما را در این تصمیم یاری کنیم.

    چه به دنبال تجهیزاتی برای یک فروشگاه جدید باشید چه برای جایگزین امکانات خود هر نیازی که داشته باشید، ما می توانیم قصابی شما را با هر ویترینی تجهیز کنیم و هر سیستم یخچالی را نصب کنیم صنایع برودتی دی مارکت با پشتیبانی مداوم گه ارائه می دهد این امکان را به شما می دهد ک یک خرید مطمئن را داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.