شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در مسیر دستیابی به ثروت چه باید کرد
    18 دی 1401 - 19:35
    شناسه : 215382
    0

    یکی از مواردی که در مسیر دستیابی به ثروت و موفقیت در کسب و کار باید در نظر داشته باشید، مربوط به تعادل می باشد. منظور از تعادل یعنی شما باید سعی کنید رویدادها و اتفاقات مختلف را در حد متعادل نگه داشته و آن را مدیریت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    بادام درختی منقا

    مواد معدنی بادام درختی منقا را می توانید جایگزین بسیاری از قرصهای شیمیایی کنید بدون آن که نگران عوارض و بروز مشکلاتی در بدنتان باشید.

    اگر چه کالری بادام درختی کمی زیاد می باشد و می تواند بره افرادی که کاهش وزن دارند کمک کننده باشد اما بهتر است بدانید مصرف آن به طور منظم باعث می شود تا شما در طول روز اشتها کاذبی را نداشته باشید.

    همچین موجب می شود از پرخوری مزمن می تواند جلوگیری کند به گونه ای که می شود به صورت یک میان وعده کامل استفاده کرد.

    استفاده از این مغزهای آجیلی می تواند بسیار کمک کننده در هضم غذای روزانه شما باشد و از بروز بسیاری از بیماریهایی همچون: یبوست و دیگر بیماریهای گوارشی جلو گیری می کند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-07T115231.469.jpg

    بادام کوهی تلخ

    برای شناسایی بادام کوهی تلخ بهتر است به مشخصات بادام کوهی در بازار که به فروش می رسد به پردازیم تا در هنگام خرید آن را به درستی انتخاب و خریداری کنید.

    این نوع بادام را با شاخه در بازار می فروشند و به صورت کامل چیده شده نمی باشد، شاخه های این درخت قهوه ای روشن است و خاردار می باشد.

    پوسته آن حالت کرکدار است و مخملی می باشد و ابعاد متغیری نیز دارد اما این میوه را به صورت تازه بیش تر در نواحی سردسیر کوهستانی می توانید یافت کنید.

    این بادام پس از شیرین سازی نیست طعمی لذیذ مانند دیگر بادام ها ندارد اما از خواص بی نظیر آن نمی توان چشم پوشی کرد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-07T122253.198.jpg

    بادام درختی پوست کنده

    لازم به ذکر است بادام درختی پوست کنده دارای اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد که برای افرادی که دچار بیماریهای قلبی هستند مناسب می باشد.

    همچنین از بروز مشکلاتی همچون: سکته قلبی و گرفتگی رگها جلوگیری می کند.

    لازم به ذکر است بادام درختی دارای میزان فراوانی از ویتامین e بوده و برای افرادی که از ناراحتی و خشکی پوست رنج می برند بسیار مناسب می باشد.

    این محصول از مواد معدنی فراوانی مانند: آهن، کلسیم، منیزم و دیگر موارد می باشد که می تواند به صورت جداگانه ای کاربردهای فراوانی را برای بدن داشته باشد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-07T120344.466.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.