×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خرید هر یک از محصولاتی مانند روغن بهران هیدرولیک، گریس نسوز پارس لیتیوم EP2، ضد یخ بهران بهمن و روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۱۵w40 به‌راستی یک ضرورت مهم برای صنایع وابسته به تجهیزات سنگین است. ولی اینکه کدام یک از مدل‌های هر یک از این محصولات به کار شما می‌آید، مسئله مهمی است. باهدف افزایش کارایی و اختصاصی نمودن محصول برای شرایط کاری مختلف صنعتگران این حوزه انواع مختلفی از هر محصول را تولید نموده‌اند. بدین ترتیب بسته به حوزه کاری‌تان می‌توانید، محصولی کارآمدتر را خریداری نمایید. شرکت فیدار اویل (fidaroil) کوشیده تا علاوه بر پوشش تمامی محصولات ذکر شده انواع مختلف آن را نیز گردآوری نماید تا مشکلی از این باب برای مخاطبان خود باقی نگذارد.

C:\Users\smart\Desktop\hydraulic-oil.jpg

معرفی انواع مدل‌های روغن بهران هیدرولیک:

روغن بهران هیدرولیک از مجموعه‌ای مواد معدنی تصفیه شده، سیالات مقاوم در برابر آتش و روغن‌های مرغوب معدنی و مصنوعی باهدف تحمل دماهای شدید تولید شده است. ولی باید توجه کرد، این روغن در انواع مختلفی موجود بوده که دو سری پرمصرف H و  T این محصول اکنون پرطرف‌دارتر هستند، زیرا با نگاهی به عملکردشان متوجه می‌شویم که بهترین کارایی را عرضه می‌کنند.

مزایای روغن بهران هیدرولیک سری T:

روغن بهران هیدرولیک سری T در گریدهای مختلفی تولید می‌شود که T46 آن از کیفیت بالاتری برخوردار است. شاخص گرانروی بالا، قابلیت ضدسایش و ثبات حرارتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این روغن است. البته خاصیت ضد اکسیداسیون، ضدخوردگی و ضد زنگ‌زدگی آن نیز سبب شده، بتوان از آن در تمامی ماشین‌آلات هیدرولیکی دارای دمای متغیر در قالب روانکار استفاده نمود.

مزایای روغن بهران هیدرولیک سری H:

ماشین‌های پرس سنگین و سبک را در سیستم‌های هیدرولیکی می‌توان به کمک روغن بهران هیدرولیک سری H به دلیل پایه معدنی روانکاری نمود. قابلیت ضدزنگ، ضدخوردگی، جداپذیری خوب از آب، فیلتراسیون مناسب و از تمامی این موارد مهم‌تر قیمت مقرون‌به‌صرفه و ثبات حرارتی از سری H46 و H32 این محصول نمونه‌ای برتر ساخته است. با این تفاسیر به‌راحتی عرصه روغن‌های مرغوب را فتح نموده‌اند.

معرفی انواع مدل‌های گریس نسوز پارس لیتیوم EP2:

گریس نسوز پارس لیتیوم EP2 به دلیل تحمل‌پذیری دماهای بالا و ضد آب بودن برای سیستم‌های سنگین تحت‌فشارهای بالا بسیار کاربردی است. این محصول نیز اکنون در ۲ نوع متفاوت عرضه می‌شود که هر یک درجه کیفی متمایزی را ارائه می‌دهند. دو نوع NLGI2 و NLGI3 انواع مختلف این گریس را تشکیل می‌دهند. خاصیت ضدخوردگی، تحمل‌پذیری خوب دما و توان ضدسایش قدرتمندتری که نوع NLGI2 از خود نشان داده، سبب شده آن را نمونه‌ای کاربردی‌تر و محبوب‌تر بدانند. گریس نسوز پارس لیتیوم EP2 در حال حاضر در ۳ ظرف متوسط، کوچک و بزرگ به دلیل حساسیت بالا در برابر رطوبت و نور مستقیم خورشید عرضه شده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند، بسته به نیاز خود یک مورد را خریداری نمایند. چراکه در مصارف طولانی احتمال خشک‌شدن محصول وجود دارد.

معرفی انواع مدل‌های ضد یخ بهران بهمن:

ضد یخ بهران بهمن متشکل از اتیلن گلیکول و اسیدهای آلی باهدف جلوگیری از خوردگی قطعات فلزی تجهیزات صنعتی تولید می‌شود. البته به‌خاطر همین ترکیبات منحصربه‌فرد خود سازگاری بالایی با آب سخت نیز دارد. توانایی‌هایی مانند رسوب‌زدایی، محافظت در برابر خوردگی، قابل‌استفاده در طیف وسیعی تجهیزات از این ضد یخ نمونه‌ای مورد تأیید ساخته است. اکنون این ضد یخ در انواع یک لیتری، چهار لیتری و بشکه‌ای به فروش می‌رسد و می‌توان به‌خوبی پاسخگوی نیاز کارخانه‌ها و ماشین‌های بنزینی و دیزلی باشد.

معرفی انواع مدل‌های روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۱۵w40:

موتورهای دیزلی دارای مدل‌های چهار زمانه و دو زمانه بر اساس نوع عملکردشان هستند. در این موتورها فرایند کاری سبب داغ‌شدن موتور شده، ازاین‌رو نیاز به روغنی با گرانروی بالا و ویسکوزیته خوب جهت خنک‌سازی  احساس می‌شود. روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۱۵w40 برای ناوگان حمل‌ونقل تحت‌فشارهای بالا مناسب است. به‌حداقل‌رساندن رسوبات خاکستر محفظه احتراق، جلوگیری از تجمع لجن و کربن در قطعات و محافظت از آستر سیلندرها و یاتاقان‌ها از مهم‌ترین وظایف این روغن است. البته انواع گوناگونی از این روغن با گریدهای مختلف دیگر مانند ۱۰w40، ۲۰w50 و ۵w40 نیز وجود دارد. با نگاهی به ساختار فنی این گریدها متوجه می‌شویم که آنها در ویسکوزیته در دمای بالا و پایین، نقطه اشتعال و ویسکوزیته سینماتیکی باهم تفاوت‌هایی دارند. ولی از نظر مبارزه با رسوب، کارکرد عالی در دماهای بالا و نقطه ریزش روغن با هم یکسان هستند.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.