جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشکلات مالی را با درآمد دلاری حل کردم
    20 دی 1401 - 15:45
    شناسه : 215834
    2

    با توجه به شرایط اقتصادی کشور که هزینه ‌ها و قیمت ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده ‌است بایستی کسب‌ و کار داشته باشیم تا بتواند از تورم پیشی بگیرد و ما را موفق گرداند. من توانستم با ورود به تجارت و ارائه محصول در حوزه پسته در بازار جهانی به درآمد دلاری دست یابم و از این طریق مشکلات مالی ‌ام را حل کردم و میلیاردر شدم.

    پ
    پ

    پسته خشک درجه یک

    پسته خشک درجه یک دارای مزایای تغذیه ای است و با پوسته و یا بدون پوسته در دسترس همگان قرار دارد و در انواع خام یا شور و بوداده می باشد، همچنین پسته های خام از پر مصرف ترین اسنکهای پروتئینی به شمار می روند. خاصیت پسته خام برای بدن پسته از لحاظ علمی منبع بسیار خوبی از مواد معدنی است، بیش از 30 ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر را در خود جای داده است. همچنین از نظر ارزش غذایی، نزدیک به 90 درصد از چربی موجود در پسته برای شما مفید و موثر است، علاوه براین، از مزایای بهداشتی پسته این است که عاری از کلسترول است و بیش از 10 درصد ارزش روزانه منبع مس، ویتامین B1، تیامی B6 ، و منگنز و فسفر را فراهم می کند.

    word image 215834 1 - مشکلات مالی را با درآمد دلاری حل کردم - پسته خشک

    پسته امروز زرند

    پسته امروز زرند یکی از بهترین انواع پسته می باشد. مطالعات علمی نشان می دهد مصرف روزانه 44 گرم پسته خام می تواند بدون تاثیر بر وزن یا ترکیب بدن مسبب بهبود دریافت مواد مغذی شود و اعتقاد بر این است که پسته بومی ایران است. چنانچه شما نیاز به دلایل بیشتری برای استفاده از پسته در زندگی روزانه دارید، می توانید هسته ها یا دانه های پسته را تازه استفاده کرده و یا پخته کنید و در انواع دسر مانند باقلوا، حلوا و بستنی بطور دلخواه استفاده کنید، این ماده غذایی در انواع شیرینیها نیز استفاده می شود. پسته از واژه یونانی پیستاکون به معنی فندق سبز آمده است که از جمله فندق درختی محبوبی است که قرنهاست وجود دارد اما این فندق میان وعده محبوب بسیار متنوع است و می تواند در هر چیزی از جمله پستو تا کوکی بکار برده شود.

    word image 215834 2 - مشکلات مالی را با درآمد دلاری حل کردم - پسته خشک

    پسته تازه خام با پوست

    یکی از بهترین خشکبارهای مورد استفاده، پسته تازه خام با پوست می باشد و همه می خواهند بدانند که پسته خام کیلویی چنده و چه خواصی برای بدن و در این مورد بایستی تا برای شما بیان کنیم که پسته خام دارای املاح معدنی مانند فسفر، پتاسیم، مس و منگنز است. همچنین دارای خواص حسی مطلوب و نیز ارزش غذایی بالا است که در چربی تک اشباع، فیبر، تیامین و پروتئین ریبوفلاوین، ویتامین B6 می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد پسته خام و خواص پسته خام برای بدن صحبت کنیم با ما همراه باشید. این گیاه موثر دارای اثرات کاهشی موثری مانند گلوکز و انسولین است، بنابراین ممکن است به کاهش میزان قند خون کمک کند، پسته به گونه ای می باشد که مصرف روزانه اش ممکن است برخی از عوامل خطر قلبی بزرگسالان را که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند را بهبود بخشد.

    word image 215834 3 - مشکلات مالی را با درآمد دلاری حل کردم - پسته خشک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.