شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیسی «تیک خاکستری توییتر» هم گرفت / رئیس جمهور، بازهم، مردم عصبی پشت سد «فیلتر» را دور زد
    20 دی 1401 - 15:51
    شناسه : 215853
    2

    طبق تصمیم جدید قرار است تولید کنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان وی‌پی‌ان‌ها و فیلترشکن‌های غیر مجاز، از این پس مشمول مجازات ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی شوند. پرسشی که خلق می‌شود این است: رییس جمهوری برای مکاتبه با اینستاگرام و توییتر، دو پلتفرمی که به طور رسمی فیلترند، برای اخذ تیک‌های آبی و خاکستری از کدام فیلترشکن استفاده کرده‌اند؟

    پ
    پ

    الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی - رئیسی «تیک خاکستری توییتر» هم گرفت / رئیس جمهور، بازهم، مردم عصبی پشت سد «فیلتر» را دور زد - توئیتر

    تیک خاکستری در حالی کنار نام «سید ابراهیم رئیسی» در توییتر نشسته که فعالیت او در این صفحه در تمام مدت ریاست جمهوری‌اش، به طور مستمر تا امروز ادامه داشته است. آخرین مطلب رئیسی در توییتر در تاریخ ۱۴ دی‌ماه منتشر شده است.

    به گزارش فراز دیلی، صفحه «سید ابراهیم رئیسی»، رییس دولت سیزدهم در توییتر تیک خاکستری گرفت. این اتفاق در حالی باعث انتقاد کاربران فضای مجازی شد که اختصاص تیک آبی به صفحه اینستاگرام رییسی در هفته‌های گذشته واکنش منفی بسیاری از کاربران را برانگیخته بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.